miten teillä?saisinko jelppiä?

En ole aikaisemmin niinkään seuraillut lämpöjäni,mutta nyt niin tehnyt.Miten teillä muilla lämmöt menneet kierron aikana?
Itselläni juilii alamahaa ja kuvottavaolo,sekä tullut välillä ihan lorauksina valkovuotoa housuihin(ei ikinä ole näin tapahtunut), suuta kuivaa ja tekee mieli juoda limua..mitä en yleensä juo,lämpö nytkin 37.1...testi vielä negaa(kp28 menossa)...mietinkin että tulisikohan se plussa sieltä vielä myöhemmin :whistle: =) :saint:
Kaipailisin hieman tietoja tuosta lämmöstä varsinkin,edellisestä kun en muista oloja,aikaa kun siitä jo on.... :/
Todella outo-olo kaikenkaikkiaan :eek:

mulla lämmöt auttaa hyvin oviksen bongaamisessa eli nousee selvästi puoli astetta oviksen jälkeen. tässä kierrossa ei noussut sen enempää, mutta on edelleen koholla, vaikka kp3. viime kierrossa, jossa kemiallinen eli hcg:tä hieman erittyi niin lämpö nousi nousemistaan ennen plussaa, mutta menkat alkoi kumminkin ja lämmöt laski vaasta joskus kp5.

eli oviksen jälkeen ne on aina koholla, mulla se jatkuva lämmön nousu tarkoitti plussaa, vaikka sitten keskeytyi. mutta tämä asia niinkun moni muukin on hyvin yksilöllistä :/

Mulla on yleensä alkukierrossa joku 36.4-36.5.

Ovispäivänä joskus tipahtaa 36.3, mutta välttämättä ei joka kierrossa tai sitten se pudotus on niin hetkellinen etten joka kerta huomaa.

Oviksen jälkeisenä päivänä on 36.6-36.7, josta se sitten nousee loppukiertoon johonkin 37.0 paikkeille, vähän alle tai päälle.

Kunnes sitten menkkoja edeltävänä päivänä putoaa johonkin 36.5-36.6 paikkeille. Menkkojen alettua lämpö putoaa vielä sen 0.1-0.2 astetta, ja siitä taas sitten kohti ovista, aina vaan uudestaan ja uudestaan.

Ja uudestaan. Plaah.... :ashamed:

Mul normilämpö 36,6-36,8 tienoilla. Oviksesta parin pvän jälkeen on yleensä 37,1-37,2 paikkeilla. Ko raskauduin ni ne mullakii nous ain vaa enempi eli 37,4 ja joskus nous iltasin 37,6:eenkin (negakierrois ei koskaan nouse niin ylös, ja ku en ovuloinu ni lämmöt ei noussu iltasinkaan 36,8 yli). Eli raskautuessa lämmöt hitusen korkeemmalla kuin oviksen jälkeen negakierrossa.

Ny lämmöt 37,3 tienoilla ja jännäillään josko plussaisinki! :heart: Tosin jos plussaan ni sit kyl pelko ku:sta on kova ku vko oviksesta alkoi yhdyntäkipu, joka tulee joissain asennoissa, mut ei koko ajan rakastellessa.

Nii ja lämmöt negakierroissa mul laskee vasta menkkojen jo oltu pvän pari.

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Tosin jos plussaan ni sit kyl pelko ku:sta on kova ku vko oviksesta alkoi yhdyntäkipu, joka tulee joissain asennoissa, mut ei koko ajan rakastellessa.
Myös ihan "normaalissa" raskaudessa voi tuntua kipua tuolla syvällä kun harrastaa seksiä. Ja tietyissä asennoissa juurikin. Joillainhan sattuu ja tulee verta, joutuvat yhdyntäkieltoon. Raskaana siis jotkut joutuu rakastelemaan vähän hellemmin ku saattaa sattua muuten.

Eli toivotaan sulle plussaa ja "normaalia" raskautta
:)

Alkuperäinen kirjoittaja kuu-me:
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Tosin jos plussaan ni sit kyl pelko ku:sta on kova ku vko oviksesta alkoi yhdyntäkipu, joka tulee joissain asennoissa, mut ei koko ajan rakastellessa.
Myös ihan "normaalissa" raskaudessa voi tuntua kipua tuolla syvällä kun harrastaa seksiä. Ja tietyissä asennoissa juurikin. Joillainhan sattuu ja tulee verta, joutuvat yhdyntäkieltoon. Raskaana siis jotkut joutuu rakastelemaan vähän hellemmin ku saattaa sattua muuten.

Eli toivotaan sulle plussaa ja "normaalia" raskautta
:)
Kiitos rauhoittelevista sanoista! :) Eilen ei sitä ennee tuntunu, meinas ain välil sattua mut jotenkii välttyi tuntemasta sit kummiskii sitä kipua.

Ja ois aika vahva tunne et hyvinkii vois olla tärpänny, koska vaikka kuin oireita tarkastelis ni ei niit enempää tuu. Ja plussakierros viimeks ol kans tämmöne suht rauhaisa tunne! Nännit pingottuneet ja arat, kuivaa kautta ei juuri ole ollut, lämmöt koholla, ja mahakipuilua joskus. Tosin ainoo mikä puuttuu on finnien tulo.. Plussakierros siis niit tuli kauheesti, tosin lähempänä plussaa vasta.. Viimeks en varmaa ees ovuloinu mut sillo tul kans iha kauhee määrä finnei..mut saa ny nähä. Miehelle koittaa kovat ajat jos oon raskaana, ko sit en haluu juuri seksiä harrastaa tai sit erittäin hellästi.. Ko en haluu et taas tulis km.. ni teen kaikkeni et nii ei tapahtus :)

Alkuperäinen kirjoittaja Gilmore:
Mulla on yleensä alkukierrossa joku 36.4-36.5.

Ovispäivänä joskus tipahtaa 36.3, mutta välttämättä ei joka kierrossa tai sitten se pudotus on niin hetkellinen etten joka kerta huomaa.

Oviksen jälkeisenä päivänä on 36.6-36.7, josta se sitten nousee loppukiertoon johonkin 37.0 paikkeille, vähän alle tai päälle.

Kunnes sitten menkkoja edeltävänä päivänä putoaa johonkin 36.5-36.6 paikkeille. Menkkojen alettua lämpö putoaa vielä sen 0.1-0.2 astetta, ja siitä taas sitten kohti ovista, aina vaan uudestaan ja uudestaan.

Ja uudestaan. Plaah.... :ashamed:
Mulla menee lämmöt ihan samoissa lukemissa :D Ainoa ero on, että oviksen aikana tipahtaa 36.2 ja mulla se kestää 2 päivää. Varsinainen ovis on sinä ekana päivänä koska sillon kivutkin on |O

miracle Korjatkaa jos olen väärässä mutta ku yleensä oireilee vasta myöhäisemmillä viikoilla siis joku rv 7 -> koska se kipu johtuu siitä että se ei mahdu enää kasvamaan siellä johtimessa. Uskoisin, että sulla on kaikki hyvin ja tuo on normaalia kipuilua. :hug:

Happiness, juu tuosta kuulinkin et vast myöhemmillä vkoilla kipuilis.. Mut ite aloin miettii sitä et jos yhdyntäkipua on et tulisko semmone jo aiemmin.. Kun aattelin et jos ois ku ni sitä kipua et ku se ei mahu kasvamaan ni ois sillai koko aikasesti.. Mut jospa mul olis kaikki hyvi :) Kiitos halituksista :)

Tänään oli ainakin vielä nega,mut tossa mittasin lämpöö ni se oli 37.3,näitten lämpöjen kans tulee hulluks,ei voi olla enään mittaamattakaan :kieh: :LOL: :D aika näyttää,2 viimestä kiertoo kun on ollut pitkiä(44),yleensä ollut semmonen 34kp,parin päivän heitolla molempiin suuntiin... |O

Yhteistyössä