Hakutulokset

  1. P

    lasten välikausipuvuista!

    onko välikausipuku mielestänne kuinka paksu?! onko paksumpi, kuin kesällä käytettävä ulkoilupuku, vai onko sama asia?! Kuvittelin sen olevan paksumpi, kuin esim.kesällä käytettävä ulkoilupuku, mutta ohuempi kuin toppapuku..mutta olen nähnyt niin monta ohutta ulkoilupukua esim.huuto.netissä...
  2. P

    Mun rakkauteni <3<3

    Onnea kahdeksanvuotiaalle ja sen äidille, josta tuli kahdeksan vuotta sitten äiti! :flower:
  3. P

    kääk, ku säikähdin...

    tiedä häntä sitte mikä se oli...mut nyt on lapset sitte heränny ja tekemistä piisaa... ;)
  4. P

    kääk, ku säikähdin...

    ei oo kyl ikkunoit auki...eikä oo muuten kotieläimiäkään, jotka vois aukasta oven...mut kaippa se vaan on niin et ihmeitä tapahtuu.. ;)
  5. P

    kääk, ku säikähdin...

    lapset päikkäreillä ja mies töissä...menin sit ihanan hiljaisena hetkenä käymään suihkussa...ku tulin sieltä pois lastenhuoneen ovi sepposen selällään, mut molemmat lapset sängyissä nukkuu edelleen sikeästi..(siis kun menin suihkuun, ni lastenhuoneen ovi oli melkein kiinni...ihan muutaman sentin...
  6. P

    Vauva ja äiti kotona, isompi hoidossa, mitä mieltä olet?

    ehkäpä juuri siksi niitä pidetään siellä päiväkodissa, että ei menettäis sitä paikkaa jollekin toiselle... vaik en kyl ite oo laittanu vanhempaa päiväkotiin kun vauva synty, mut syksyllä molemmat hoitoon. ja toiselle puolelle kaupunkia...
  7. P

    lasten suusta...HÄVETYSTÄ!!!

    :laugh: varmaan hävetti molempia, siis sekä äitiä että sitä setää... :laugh:
  8. P

    Lapsella kuumetta, kaupassa pitäisi käydä?

    kyllähän kaupassa pitää käyä sillon, ku siihen on tarvetta..vaik eihän kuumeisen lapsen kans mielellään kannattais lähtä, mut iteki joskus joutunu käymään kuumeisen lapsen kans, ku kaapit ollu tyhjinä...eli kauppaan vaan...
  9. P

    Eihän mun ole 'pakko' antaa positiivista palautetta?

    ei todellakaan tartte antaa positiivista palautetta! ite annoin neutraalin, kun ostin juoksurattaat huuto.netistä eikä niissä sitten toiminut käsijarru kunnolla(toimi vaan toiselta puolelta) ja myyjä väitti niiden olevan uudenveroset! vähän harmittaa etten laittanut negatiivista palautetta, mut...
  10. P

    Miksi äitini kyttää painoani ja erityisesti "yli"painoani???

    mulla jokseenkin samanlainen fiilis...vaik painanki nyt 59kg kahden lapsen saannin jälkeen, mutta aika moni on maininnut "mahastani"...äitinikin kysynyt monta kertaa, et joko sä taas olet raskaana, kun on tollanen maha...mut siis ei se tosissaan iso ole!! ainakaan mielestäni... :) oon painanu...
  11. P

    Jos lapsi kaivaa, repii ja nyhtää korviaan, eikä nuku, missä vika on? Eikä ole korvatulehdus, eikä hampaat.

    meillä 8kk tyttö söi melkein kuukauden huonosti ja käytettiin tk:ssa lääkärissä...lääkärin mukaan ihan terve..tyttö oli siis tosi itkuinen yms.. sitten käytettiin loppujen lopuks yksityisellä lääkärillä, ni selvishän se, korvatulehdus ja ja... et kannattaa harkita yksityisellä käyttämistä, jos...
  12. P

    ai että mun niin tekis mieli

    :flower: koita jaksaa...meillä mies saa kyllä ainakin toistaseks käyä töissä, mut silti tuntuu et ei raha piisaa... :( ite niin huonoilla tuloilla kotona ja asuntolainakin maksettavana... ei kivaa... toivottavasti saatte käytyä ees ruokakaupassa...ja jos vaan suinkin kehtaa/omatunto sallii...
  13. P

    huutiksen ihmettelyä...turhis

    oon kans miettinyt asiaa...en jaksa edes kuvata vaatteita sinne myyntiin, vaik ois läjäpäin kampetta josta haluis eroon, mut ei ihan ilmaseks viitti luovuttaa niin isoja määriä...yhdistelmävaunuja yritin kerran myydä siellä, mutta ei ne menny ees kaupaks..ni eipä kauheesti motivoi yrittää myydä...
  14. P

    Kotihoidontuella olevat: Millaiseen työhön palaatte?

    myyjäksi palaamassa syksyllä eikä palkka ole kehumisen arvoinen...mutta tässä taloustilanteessa olen erittäin tyytyväinen, että on työ johon mennä!
  15. P

    On se kiva kun on hyvät ilmat.

    helpottaskohan sua yhtään se, et tääl on sairasteltu pääsiäisestä asti... ja hienoja ilmoja ollu vaikka millä mitalla...lapset vuorotellen sairaana, ni eipä niitten kans paljo ulkoilla tai käyä muutenkaan missään...nyt hiukka parempi, ku kummallakaan ei ole kuumetta, mutta vähän vaikuttais et...
  16. P

    NYT KAIKKI POTALLE OPETTELU VINKIT TÄNNE KIITOS!!!!

    meillä kohta kaks vee tyttö kans täysin vaipoissa! hankittiin sille joskus vuosi sitten pöntönsupistaja ja tyttö suostukin käymään siellä jonkin aikaa...yhtäkkiä tuli stoppi, eikä suostunut enää istumaan pöntöllä..."unohdettiin" tuo asia pitkäksi aikaa ja nyt keväällä alotettiin uuestaan yritys...
  17. P

    Piru, maksoin Infossa 13? enemmän yhdestä kirjasta!

    yleensä yritän pihinä vertailla hintoja etukäteen, mut toisinaan tuntuu et se on ihan turhaa...kuitenki se on just viikon päästä tyyliin -50%... tympäsee...käy nimittäin liianki usein noin...:headwall: ei tosissaan pitäs katella niitä hintoja enää sen jälkeen, ku on jo ostanut...mut en kait...
  18. P

    Kuuluuko muilla Youtubin videoissa ääni?

    meillä yleensä kuuluu..mutta välillä ei...tuohon yleensä auttaa se, että käynnistää tietokoneen uudestaan ja kappas taas kuuluu äänet!! kannattaa testata! :)
  19. P

    hoitopaikka tytölle syksyksi varmistettu

    me saatiin kans lapsille hoitopaikat elokuun alusta, niinku oli toivottu...mutta se ainut mutta on tässä hommassa sellanen, et päiväkoti on aikas kaukana(n.4km) ja kävellen/bussilla seikkailen pitäs kuljetella niitä...päiväkoteja ois kyllä monia lähempänäkin (50m lähimpään), mutta ne on ihan...

Yhteistyössä