Hakutulokset

  1. M

    Tietoa kaivataan kipeästi: toisen lapsen yritys JULKISELLA puolella??

    Hei, meillä on yksi lapsi, sai alkunsa kolmannella IVF hoidolla julkisella puolella. Onko ketään jotka ovat saaneet ns. toiset kolme IVF hoitoa toisen lapsen yrittämiseen julkisella puolella. Eli kolmenhoitokerranlaskuri ns. nollautunut? Olen kuullut että käytännöt vaihtelevat...
  2. M

    Kapalo apua?

    Eli meidän neiti on ihan hirveä viuhtomaan nukkuessaan ja siihen säpsähtelee. Unelmaratkaisu löytyi pariviikkoa sitten, kapalointi. Likka rauhoittuu niin hyvin kapaloon, nukahtaa äkkiä ja nukkuu pitempään, on kaikin puolin tyytyväisempi kapalossa =) Olen kapaloinut nyt lakanaan, mutta se...
  3. M

    Ihan turha, mutta: Uusi hattu likalla, onks tää jo vähän liikaa?? :-D

    Tilasin ritiäismekon Riihipeikosta ja summamutikassa tilasin myös hatun näkemättä ja tällainen tuli:
  4. M

    Meidän perheen ihka ensimmäinen Isäinpäivä :-) Onko tämä ok lahja?

    Eli meille syntyi esikoinen vajaa 2 viikkoa sitten. Huomenna sitten vietetään Isäinpäivää ja vaikka mieheni ei olekkaan minun isäni kokosin miehelle lahjaksi ISYYSPAKKAUKSEN :) Sain käsiini uuden Lapin Kullan pahvilaatkikon (siis sellainen 24-back). Sinne kokosin kaikenlaista ja mukaan...
  5. M

    TAYS ja synnytys: Saako mukana olla kaksi vai yksi tukihenkilöä???

    Siis meillä tilanne se, että mies ei kestä verta tai oikeastaan muitakaan "hurjia" juttuja ja itsekkin on sitä mieltä, että noin 80 % varmuudella pyörtyy saliin... Siksi olisi ihanaa jos voisin otta myös rakkaan siskoni mukaan synnytykseen, että minulla olisi oikeasti myös tukihenkilö...
  6. M

    Nyt tarvitsisin hieman apua: Helppo, kohtuu hintainen jälkkäri joka EI tarvitse kylmäsäilytystä?

    Eli huomenna on meillä pienet "tuparit" ( melkein vuoden myöhässä :laugh: ) ja hakusessa olisi joku kiva jälkkäri joka ei tarvitse kylmäsäilytystä. Meillä on pieni jääkaappi ja nyt on paljon tavaraa jotka täytyy olla siellä. Vieraita on noin 15 henkeä ja muuten ajattelin tarjota...
  7. M

    Voisiko joku auttaa ja pelastaa päiväni :-)

    Sattuisiko kenelläkään olemaan koneella Mieskoneen-Omenapuu (Voisitko viheltää) biisiä? Olisiko mitenkään mahdollista, että joku ihana ihminen voisi lähettää sen minulle esim. mesessä? Vai mistä muualta sen voisin saada? Se biisi vain saa mut niin hyvälle tuulelle ja haluasin sen omalle...
  8. M

    4D-ultra, Tampere tai Hämeenlinna: Kokemuksia ja apua kaivataan :-)

    Eli esikoinen tulossa ja nyt rupeaisi kohta olemaan tarpeeksi viikkoja 4D-utraan. Mutta mistä löytää oikeasti hyvä ja ammattitaitoinen ultraaja joko Tampereelta tai Hämeenlinnasta (asutaan siinä välissä)? Kellä olette käyneet? Paljonko maksoi? Saiko kelankorvausta? Mitä kaikkea katsottiin siinä...
  9. M

    Ai mitä ihanaa herkkua on mulla aamupalana :-P Mitäs teillä muilla?

    Tein pikästä aikaa helmipuuroa (mies sanoo sammakonkutua :laugh: ) ja vielä punaiseen maitoon :p Ai että on hyvää, kyllä unohtuu raskauspahoinvoinnit! Mitäs muilla on ollut aamupalana?
  10. M

    Ei kellään pyörisi ylimääräistä doppleria nurkissa?

    Viikko 12 pyörähti käyntiin ja olisin innokas ostamaan dopplerin. Mieluiten ostaisin sellaisen missä on pieni "näyttö" mistä näkee ainakin sen että kuinka usein sydän lyö minuutissa. Mutta jos sinulla on esim. perus Angel Sounds niin voin harkita jos hinta kohdallaan. Yhden palstalaisen piti...
  11. M

    Pika-apua??? Punktio tiistaina ja sperman "tuoreus"???

    Meillä viime IVF:stä yli vuosi joten en muista ohjeita, enkä muistanut tänään kysyä lääkäriltä. Miten monta päivää ennen punktiota piti harrastaa seksiä, että sperma olisi sitten tarpeeksi "tuoretta" muttei "liian tuoretta" punktion aikaan? Muistaako kukaan mitkä ne ohjeet oli?
  12. M

    Onko paikalla ALLI-laihdutuslääkettä joskus käyttäneitä?

    Minkälaisia tuloksia olette saaneet lääkkeellä? Minkälaista ruokavaliota olet pitänyt lääkettä syödessä? Lisäsitkö liikuntaa? Paljonko lääke maksaa kuukaudessa? Nyt rupeaa riittämään tämä painon kanssa taisteleminen. Ja tietenkin laihdutus päätökseen liitty myös toive lapsesta.
  13. M

    Galluppi: Kuka halusi lähteä SONISPHERE- tapahtumaan???

    Siis ihan GALLUPPINA kyselen kuka haluaisi lähteä kyseiseen tapahtumaan :heart:
  14. M

    APUA!(ehkä turhaa huoletimista) alkion kiinnitymisestä ja irtoamisesta...

    Meillä menossa pp6 ja vointi ollut jo hyvä ja punktion kivut on poissa. Pientä nippailua mutta ei muuta. MUTTA MUTTA oltiin miehen kanssa siivoamassa häkkivarastoa ja nosti yhtä laatikkoa ja samalla käännyin, vatsassa tuntui tosi kova vihlaisu. ONKO MAHDOLLISTA että jo kiinnittynyt alkio...
  15. M

    APUA! (ehkä turhaa huolehtimista) alkoin kiinnittyminen ja "irtoaminen"???

    Meillä menossa pp6 ja vointi ollut jo hyvä ja punktion kivut on poissa. Pientä nippailua mutta ei muuta. MUTTA MUTTA oltiin miehen kanssa siivoamassa häkkivarastoa ja nosti yhtä laatikkoa ja samalla käännyin, vatsassa tuntui tosi kova vihlaisu. ONKO MAHDOLLISTA että jo kiinnittynyt alkio...
  16. M

    Voiko olla nyt kiinnitymiskipuja?

    Elikkä hedelmöittyminen on tapahtunut tiistaina, alkion siirto oli perjantaina ja nyt siis olisi pp2. Koko päivän nippailut vatsaa ja iltaa kohti vielä enemmän. Voiko olla jo kiinnitymiskipuja???
  17. M

    Nelosen 4-D, uskomatonta miten vanhemmat aivopesevät lapsiaan.

    Minusta on erittäin surullista ja järkyttävää miten vahemmat pitävät lapsiaan pelossa ja uhkailevat saatanalla ja helvetillä. Aivopesevät heitä, eivätkä anna omaa valinnan vapautta. Mitä ihmettä tälläaiset vanhemmat ajattelevat??? Kyseisen ohjelman lapset olisi syytä otta huostaan. Yhden...
  18. M

    Mitä "lisäaineita/apuja" raskautumiseen avuksi :-)

    Minulla menee foolihappo ja disperiini, mutta mitä muuta kannattaisi käyttää IVF:n tukena, jotta raskaudella olisi mahdollisimmat otolliset lähtökohdat? Mitä muita tukihoitoja? Kokemuksia akupunktiosta tai vyöhyketerapiasta?
  19. M

    Cry baby

    Cry baby tulee nyt :p JEE! Kaikki katsomaan kakkosta. Ehkä toiseksi paras leffa ikinä... Grease on se paras. :heart:
  20. M

    Joulukuun toiveikkaat IVF/ICSI/PAS

    Moikka, löytyisikö muita joille suunniteltu joulukuuksi hoitoja? Meillä olisi 2.IVF suunniteltu joulukuun puoleen väliin. Punktio olisi sunnilleen viikolla 50. Esikoista meillä yritetään, jo kolmatta vuotta. Minä olen 29 v ja mies 42. Minussa vika, putket tukossa ja PCOS. Miehellä kaikki ok...

Yhteistyössä