Mitä "lisäaineita/apuja" raskautumiseen avuksi :-)

Minulla menee foolihappo ja disperiini, mutta mitä muuta kannattaisi käyttää IVF:n tukena, jotta raskaudella olisi mahdollisimmat otolliset lähtökohdat?
Mitä muita tukihoitoja? Kokemuksia akupunktiosta tai vyöhyketerapiasta?
 
Kiva kun avasit tälläisen ketjun =)

Oon kans lueskellut monesta eri pinosta kaiken näköisiä vinkkejä mutta ois kiva että kaikki koottaisiin yhteen pinoon =)

Mulla ei tosin ole vielä alkanut IVf-hoito mutta ovulaatioinduktioita on ollut.
Itse oon kokeillut "perinteistä" greippimehua ja käyttänyt monivitamiinivalmisteita. Kahvin juontia vähentänyt, lisännyt liikuntaa, syönyt enemmän hedelmiä ja kasviksia.
 
Kylmäpuristettu vehnäalkioöljy, suosittelen täällä sellainen pinokin, yk 2lla raskauduin tuulimunan jälkeen, lämpimiä juomia, ruokia..disperiiniä vain lääkärin määräyksestä, minulta kiellettiin kokonaan, koska mitää tukostaipumusta ei ole. onnea matkaan kaikille! :heart:

Rva Pikkumyy ja OnniEmmi rv 4+4 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:
Kylmäpuristettu vehnäalkioöljy, suosittelen täällä sellainen pinokin, yk 2lla raskauduin tuulimunan jälkeen, lämpimiä juomia, ruokia..disperiiniä vain lääkärin määräyksestä, minulta kiellettiin kokonaan, koska mitää tukostaipumusta ei ole. onnea matkaan kaikille! :heart:

Rva Pikkumyy ja OnniEmmi rv 4+4 :heart:
Mistä sellaista vehnäalkioöljyä saa ja paljonko sitä otetaan? Ihan sellaisena vain vai käytetään ruoanlaittoon?

Kiitos etukäteen vastauksista =)
 

Yhteistyössä