APUA!(ehkä turhaa huoletimista) alkion kiinnitymisestä ja irtoamisesta...

Meillä menossa pp6 ja vointi ollut jo hyvä ja punktion kivut on poissa. Pientä nippailua mutta ei muuta.

MUTTA MUTTA oltiin miehen kanssa siivoamassa häkkivarastoa ja nosti yhtä laatikkoa ja samalla käännyin, vatsassa tuntui tosi kova vihlaisu. ONKO MAHDOLLISTA että jo kiinnittynyt alkio irtoaisikin tuollaisesta nostelusta????

Lääkäri kun sanoi että voi kuitenkin elää normaalia elämää sitten kuin punktio kivut on ohi ja turvotus laskenut.
Nyt pelotta josko olen nyt toiminnallani aiheuttanut alkion irtoamisen :ashamed: Mielipiteitä?
 
Kyllä ne voi alussa irrota, mutta et voi sitä itse estää (taikka aiheuttaa). :hug:

Piti muuten lisätä, että millainen vihlaisu? Voisiko olla niitä kuuluisia repäisykipuja... Siis ihan harmittomia nuo repäisykivut, johtuvat kohdunkasvusta. Mulla alkoi tässä raskaudessa ne jo ennen kuin olin testiä tehnyt.. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Kyllä ne voi alussa irrota, mutta et voi sitä itse estää (taikka aiheuttaa). :hug:

Piti muuten lisätä, että millainen vihlaisu? Voisiko olla niitä kuuluisia repäisykipuja... Siis ihan harmittomia nuo repäisykivut, johtuvat kohdunkasvusta. Mulla alkoi tässä raskaudessa ne jo ennen kuin olin testiä tehnyt.. =)
Ok. Se oli selainen yht äkkinen kipu ja joo voisi sitä kutsua repäisyksi. Sen jälkeen ei mitään kun rauhotuin enkä nostellut enään mitään. Kiitos lohdutuksen sanoista

=) :hug:
 

Yhteistyössä