Hakutulokset

1. M

Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

Meille syntyi pieni tyttö 1.11 klo 11.51 :heart: Keskiviikkona kävin taysin äitipolilla sitä lapsivettä tsekkauttamassa sekä istukan virtausta katsomassa. Sisätutkimuksenkin teki ja silloin yhdelle sormelle auki. Ja neiti vahvistui neidiksi. Torstai-iltana alkoivat epäsäännölliset...
  2. M

Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

Heips taas! Mulla on kokemusta molemmista (itekseen alkaneesta synnytyksestä ja käynnistyksestä). Eka alkoi itsestään viikko lasketun ajan jälkeen, toinen synnytys käynnistettiin päivä lasketun ajan jälkeen kun mulla oli raskausdiabetes. Oli mielestäni jopa helpompi synnytys kuin eka. Kipeetähän...
  3. M

Tänään sit käyty äitipolilla. Ihan ok käynti, oli siis opetuskäynti eli siellä oli lääkärin huoneessa 2 opiskelijaa (mies ja nainen). Lääkäri tutki ensin mahan päältä sit sisätutkimus ja lopuksi ultraus. Ja se miesopiskelija teki sit kans. Vähän oudolta kyllä tuntui, vaikka lääkärihän siitä...
  4. M

Paljon onnea hm ja luminka! :flower: Täällä ei mitään ihmeempää. Aamulla käytiin vähän lenkillä kun vietiin poika pyhäkouluun. Tykkää käydä vaikka ei mitenkään erikoisen uskonnollisia ollakaan, itse en kuulemma lapsena tykännyt ollenkaan mennä pyhäkouluun. Toinen poika on kummilassa, eilen...
  5. M

Heips taas kaikille pitkästä aikaa! Ei oo tullu kirjoiteltua kun tuntuu ettei täällä mitään tapahdu... Ihan ekaks: paljon onnea keijulle ja koko perheelle! :heart: Perjantaina kävin neuvolalääkärillä. Kaikki ok, alakerrassa ei oo tapahtunut mitään. Ei oo auennu, pehmenny, ei niin...
  6. M

....Marraskuun masunkasvattajat SYYSKUUSSA.... (la:t 1-15.11)

Heissan vaan kaikille taas pitkästä aikaa! Eipä pahemmin tuu kirjoiteltua... Viikonloppukin sitten meni. Lauantaina oltiin nuoremman pojan kummeilla kyläilemässä. Eilen vein vanhemman pojan kaupunkiin kummitätinsä tykö, menivät yhdessä leffaan katsomaan avaruusapinoita. Kuulemma hyvä leffa...
  7. M

Marraskuun masunkasvattajat ELOKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

Heissan vaan kaikille! Eilen kävin neuvolassa, kaikki ok. Mies ja tyttökin olivat mukana kuuntelemassa sydänääniä. Hemoglobiini noussut ihan kivasti, oli 108 kun aloitettiin rautatabletit, nyt 116. Silti väsyttää! Lääkärikäynti tulee viikolle 35 ja tekee kuulemma lähetteen taysiin...
  8. M

Linuslotta.comista tilanneet!!

Tilasin kesällä kun siellä oli ale. Vähän pitää moittia... Toinen pyjama oli aika outo, housujen vyötärö oli ihan liian levee eikä sitä saa edes ommeltua kapeammalle. Paita meni ekassa pesussa pilalle, leveni ja lyheni. On nyt sit napapaita...
  9. M

Juuh, täälläkin sitten käyty neuvolalääkärissä. Paino jatkaa tippumistaan, nyt alkupainoon tippunut pari kiloa. Pissa puhdas. Hb 108, retafer aloitettiin. Sokerirasituksen tulokset hyvät, ei merkkiäkään diabeteksestä (tokassa raskaudessa oli raskausdiabetes). Paikat ok ja kiinni, hyvät...
  10. M

Nii ja ei sit ollut tarkoitus peloitella ketään. Taysin kokoisessa sairaalassa näitä kuulemma tapahtuu pari kolme vuodessa eli suhteellisen harvoin.
  11. M

Heips taas pitkästä aikaa! Käytiin tänään ostamassa yhdistelmävaunut, saatiin tosi halvalla (40e) ja olivat tosi hyvässä kunnossa! Ai että oon niin polleena että meilläkin käy joskus hyvä säkä... Yleensä kaikki menee aina päin mäntyä... Upeet on, härtan puna-musta-harmaat. Petran jälkeen...
  12. M

Marraskuun masunkasvattajat HEINÄKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

Me käytiin maanantaina pälkäneellä poimimassa mansikoita. Olivat 4 e /kg kun täällä myydään 3.50 e/l valmiina poimittuina. Pari tuntia oltiin poimimassa ja saatiin reilu 8 kg (sekä tietty syötiin mahat täyteen). Ihan hyvin siis. Mä luulin et maha tulis kovin kipeäksi tuosta kyykkimisestä mutta...
  13. M

Päivää kaikille! Tänään oli neuvola, otin vanhimman pojan mukaan kuuntelemaan sydänääniä. Tarkkaan katsoi ja kuunteli että mitä äitille tehdään. Kaikki ok, sain kelan paperit ja ajan sokerirasitukseen. Mulla ei ole ollut selkäkipuja ollenkaan (no joo, jos oon kovasti siivoillut yms. niin...
  14. M

Heissan taas! Oltiin aamulla tossa pihassa, vanhempi poika opetteli pyörällä ajamaan (ilman apupyöriä). Tää oli nyt toinen kerta kun harjoitteli tosissaan ja nyt osaa! Keskiviikkona viimeksi kokeiltiin ja silloin oppi kyllä tasapainon mutta oikealle kääntyminen ja lähteminen ei onnistunut. Kyllä...
  15. M

Mihinköhän mun paketti on eksyny...

Mä tilasin kans tuolta, paketti tuli just ennen juhannusta. Ja tuolla lähetystunnuksella ei pakettia näkynyt ollenkaan vaikka tarkastin vielä edellisenä päivänä kun pakettikortti sitten tuli.
  16. M

Marraskuun masun kasvattajat kesäkuussa.. LA:t 1-15.11.2008

Kiitos kaikille, on tosiaan ihanaa kun saa lohdutusta. Eilinen ilta meni mykkäkoulua pitäessä, ainakin mun puolelta. En yksinkertaisesti jaksanut alkaa taas puhumaan. Ja kun toi ukko joko suuttuu kun jatkuvasti jankutetaan tai sitten se vaan myöntelee. Tänä aamuna sitten vähän juteltiin ja...
  17. M

Eipä me pahemmin kaksistaan mihinkään päästä, ei sen puoleen ei oo varaa oikein mihinkään mennäkään. Ennen juhannusta käytiin leffassa, edellistä kertaa en edes muista koska oltas oltu kaksisteen missään. Iltaisin kun lapset nukkuu oon yrittänyt puhua.
  18. M

ootteko kattonu tota suurta löytöretkeä?

Siinä ekassa jaksossa oli tavallaan oliko kolme eri kilpailua, joista miehet voitti ekan. Eipä sillä, ei se nyt niin tärkeetä oo, kiva sarja kuitenkin...
  19. M

Juu asiat on ollut hyvin. Nyt tuntuu, että pahenee koko ajan. Naimisissa ollaan oltu kohta 8 vuotta, nyt viimeisen vuoden aikana riitoja tuntuu tulevan asiasta kuin asiasta mutta lähinnä just tosta huutamisesta. Tuntuu, ettei se osaa puhua pojille muuta kun tiuskimalla. Välillä on parempia...
  20. M

ootteko kattonu tota suurta löytöretkeä?

Niin siis 23.6 alko eli viime maanantaina, italia. Huomenna pitäisi tulla toinen jakso. Jos tänään tuli jo toinen jakso, on ne jotenkin sekaisin. Mä en ainakaan oo nähny kun yhden jakson ja ajattelin alkaa seuraamaan.

Yhteistyössä