ootteko kattonu tota suurta löytöretkeä?

ihan sattumalta käänsin kanavaa ja huomasin tuommoisen kilpailun kakkoselta..

kisaavat historiallisissa paikoissa ratkoen koodeja..oli aika hauska ohjelma..vähän ku amazing race, noin niinkuin periaatteessa, noilla vaan tehtävät liitty historiaan, taiteeseen ainakin tässä jaksossa..

tuli siis tv2 13:00 tänään..

ihan pienen hetken sitä näin siitä lopusta =) vaikutti ihan mielenkiintoselta,sattumalta käänsin kanavaa. pitäis jotenki useemmin kattoo noita ylen kanavia,sitä on vaan jotenki iskostunu päähän että "ei sieltä mitään ikinä tule",vaikka monesti tulis just niitä mielenkiintosempia =)

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
ihan pienen hetken sitä näin siitä lopusta =) vaikutti ihan mielenkiintoselta,sattumalta käänsin kanavaa. pitäis jotenki useemmin kattoo noita ylen kanavia,sitä on vaan jotenki iskostunu päähän että "ei sieltä mitään ikinä tule",vaikka monesti tulis just niitä mielenkiintosempia =)
oli onneks vasta toinen osa, et ehtii vielä monta jaksoa näkemään :D

Me katottiin viime maanantain klo 21.00 eka jakso. En tiedä sit, miten se tulee... Et onko eka esitys maanantaisin ja uusinta sunnuntaisin? Ihan kiva sarja mut kyllä mä enemmän tykkään amazing racesta. Alkas taas jo uusi kausi sitä...

Alkuperäinen kirjoittaja mnp4:
Me katottiin viime maanantain klo 21.00 eka jakso. En tiedä sit, miten se tulee... Et onko eka esitys maanantaisin ja uusinta sunnuntaisin? Ihan kiva sarja mut kyllä mä enemmän tykkään amazing racesta. Alkas taas jo uusi kausi sitä...
hei joo...tuleekin siis maanantaisin ysiltä, ja nää sunnuntait on sit uusintoja..ja oli kyllä jo toinen jakso tänään, ainakin niin ohjelmatiedoissa oli, eli huomenna tulee kolmas jakso..

nyt hyvällä säkällä muistaakin kattoa, ku on kaks mahdollisuutta nähdä jaksot :D

Niin siis 23.6 alko eli viime maanantaina, italia. Huomenna pitäisi tulla toinen jakso. Jos tänään tuli jo toinen jakso, on ne jotenkin sekaisin. Mä en ainakaan oo nähny kun yhden jakson ja ajattelin alkaa seuraamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mnp4:
Niin siis 23.6 alko eli viime maanantaina, italia. Huomenna pitäisi tulla toinen jakso. Jos tänään tuli jo toinen jakso, on ne jotenkin sekaisin. Mä en ainakaan oo nähny kun yhden jakson ja ajattelin alkaa seuraamaan.
mä jäin kans ihmettelemään tota, ku tänään tuli se italia jakso, eli eka, mut siinä puhuivat et miehet voitti ekan kisan, mut tuliko se sit jo siinä samassa jaksossa?ku en ihan alusta nähny..

ja digiboxin ohjelmatiedoissa luki et toka jakso, mut ton mukaan kyllä oli vasta eka :whistle:

noh, väliäkö tuolla.. :D

Yhteistyössä