Hakutulokset

1. Ä

Seksistä mielipidettä..

Niin.. Minulla tuo seksi ei ole mikään välttämättömyys mutta ei myöskään ahdistuksenaihe. Tsemppiä silti ja toivottavasti pääset yli ongelmastasi! :)
  2. Ä

Tämä siunattu hiljaisuus

meillä ei kuule koskaan... :D
  3. Ä

Siitä ÄP.N myrkky syöttölapusta...

meillä se on jo käytössä isommila lapsilla. Arvatkaas kuinka ällöttävän värinen se on kun kaksivuotias on syönyt sen kanssa aamupuuroa hillon kera..? :laugh:
  4. Ä

Seksistä mielipidettä..

hmm.. Tuossa on nykymaailman aikaan omat pikku vaaransa jos mies ei ollenkaan saa.. Sinuna antaisin hänen hoitaa itse itsensä, etei tule niin helposti "muita houkutuksia"... Eihän sinun ees tarvii tietää onko hän tehnyt niin vai ei.. Eikö olisi miehen kannalta parempi jos pyytäisit ettei hän...
  5. Ä

nyt ois sitten hoitopöytä valmiina makkarissa

=) Mullakin hoitopöytä makkarin nurkassa. Neljäs pikkuinen kohta syntyy. Jännittää jo aika paljon että onko tyttö vai poika.. :xmas:
  6. Ä

Olen huono äiti!!

Minulla masenukseen liittyi paljon muutakin.. En sitäpaisi jaksanut halata ja suukotella tms. vaan meni koko systeemi ihan plörinäksi. En siivonnut. En tehnyt oikein ruokaakaan. Menin töihin kun eka lapsi oli 2v ja toka 6kk. Kun kolmas oli 8kk olin taas töissä. En innostunut oikein mistään...
  7. Ä

Koirat tappaneet 10 v lapsen Elimäellä!!!!

heh... Mikä koira sopiilapsiperheeseen... Meillä ollut kaukasianpaimenkoira, saksanpaimenkoira, mittelspitz ja kaksi erilaista sekarotuista. B) Sanoisin melkein että se mittelspitz tuntuu kovin turvalliselta pienen kokonsa vuoksi.. Meidän kaukkari sekosi kuukauden ennen lopetusta-aivokasvain...
  8. Ä

Ootteko koskaan miettiny

...kannattaakohan siis koko asiaa miettiä? Vai pitäisiköhän ottaa tuosta miehestä verikoe...? Sehän voi olla vaikka veli!!! :p

Yhteistyössä