Alkuperäinen kirjoittaja äippä 84:olen kuullut.. ja onneksi se on vain yksilön mielipide, jolla ei ole mitään painoarvoa... enemmän luotan esim. ajan tasalla oleviin rotumääritelmiin, joissa ei yhdenkään rodun kohdalla mainita noin...Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:öö. esim. myynti ilmoituksissa voi joskus lukea. "rotu ei sovellu lapsiperheeseen" ootko sä koskaan kuullut sellaista lausetta? jos tahallaan jättää ymmärtämättä, niin se ärsyttää ketä tahansa.Alkuperäinen kirjoittaja äippä 84:hyökkäys näkyy olevan sunkin paras puolustus Taitaa kalikka kalahtaa omaan nilkkaan kun noin hikeennyt. "joitakin rotuja ei suositella lapsiperheeseen"????? Kuka ei suosittele??? sinä?? en jaksa keskustella aiheesta, kun sinulla ei näytä olevan muuta kuin mutu- tietoa....Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:mullakin on ennakkoluuloja eri rotuja kohtaan. mitä mä sulle sitä enempää selitän. ja se on jumaliste sanomattakin selvää että joitakin rotuja ei suositella lapsiperheeseen. mistä tää sit tulee?? ja mun kaltainen?? miksi näitä asioita sattuu?? minkä helvetin takia pitää olla samaa mieltä kaikkien kanssa!! tää on mun mielipide ja sillä selvä, ja mun ei pidä sulle pitää mitään lukua siitä että miksi mä ajattelen näin!! menikö se sinne kaaliin??Alkuperäinen kirjoittaja äippä 84:Mä en puhunut nyt susta vaikka ilmeisesti kuvitteletkin että aurinko kiertää sinua eikä päinvastoin.... Vaan sanoin ettei ole ihme, että ihmisillä on ennakkoluuloja..kun kaltaisesi koiranomistajat täällä luokittelevat mikä sesse sopii kenellekkin... Ja vieläkin puuttuu perustelut väitteellesi...Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:mistä mä oon saanu mun ennakkoluulot? itseltäni vai?
siis!! hyvä!! nyt se tuli. tää on vaan mun mielipide. mä en osaa selittää miksi rotikat tai dobberit ei sovi lapsiperheeseen, koska mulla ei oo niistä kokemusta. hurja menneisyys on ainoa mikä kalvaa. ja tää on vaan mun mielipide.
[/quote]
ok! mutta kannattaa tutstua ko. rotuihin ennen kuin niitä täällä mustamaalaa..nimittäin mä en löydä niiden historiasta mitään, mikä olisi pahempaa kuin bullmastiffilläkään...[/quote]
tää on vapaa maa,mä saan puhua täällä rotikasta vaikka mitä. et sä mua kiellä. lällislää!!