Missä asteessa se piti pestä?
liukumiina 17.03.2008 #3 mun mielestä se on niin järkyttävän näkönen/värinen, et taitaapi jäädä kokonaan käyttämättä!
Äite 17.03.2008 #4 meillä se on jo käytössä isommila lapsilla. Arvatkaas kuinka ällöttävän värinen se on kun kaksivuotias on syönyt sen kanssa aamupuuroa hillon kera..?
meillä se on jo käytössä isommila lapsilla. Arvatkaas kuinka ällöttävän värinen se on kun kaksivuotias on syönyt sen kanssa aamupuuroa hillon kera..?
vieras 17.03.2008 #5 Alkuperäinen kirjoittaja liukumiina: mun mielestä se on niin järkyttävän näkönen/värinen, et taitaapi jäädä kokonaan käyttämättä! Click to expand... So? Taidat olla _hivenen_ turhamainen. Mitä väliä mitä syöttölappua te kotona käytätte? Meillä kotona käytetään suht rumiakin vaatteita, saa likaantua jne. Ulos laitetaan sitten nätit.
Alkuperäinen kirjoittaja liukumiina: mun mielestä se on niin järkyttävän näkönen/värinen, et taitaapi jäädä kokonaan käyttämättä! Click to expand... So? Taidat olla _hivenen_ turhamainen. Mitä väliä mitä syöttölappua te kotona käytätte? Meillä kotona käytetään suht rumiakin vaatteita, saa likaantua jne. Ulos laitetaan sitten nätit.