Hakutulokset

  1. J

    Lähihoitajan bruttotuntipalkka päiväkodissa?

    Mutta eikös sitä useimmiten kuukausipalkalla olla?
  2. J

    Vauvan 7kk korvat putkitetaan huomenna - äitiä jännittää

    Omani oli 9kk, kun putkitettiin. Tutin kanssa kitkuteltiin aamusta syömätti, tosi aika oli kahdeksan maissa. Mutta ite putkitus on alle vartissa ohi eli nopeasti menee. Ja tissin saat antaa heti suuhun kun lapsi sitä huolii. Voi olla kovinkin kärttyinen nukutuksen jälkeen. Hyvin kaikki menee...
  3. J

    4v täyttävä keijukaisfani tahtoisi perhoskakun synttäreille. HYVIÄ MAUKKAITA IHANAN TYTÖMÄISIÄ OHJEITA

    Katso myös Kinuskikissa . Sivuilta löytyy 20 vaihtoehtoa kakun täytteeksi!
  4. J

    4v täyttävä keijukaisfani tahtoisi perhoskakun synttäreille. HYVIÄ MAUKKAITA IHANAN TYTÖMÄISIÄ OHJEITA

    Reseptit > ruokaohje: Perhoskakku - Kotikokki.net Linkistä löytyy marsipaanilla päällystetty vaaleanpunainen perhonen. Katso myös www.hellapoliisi.fi . Sieltä löytyy juhla-osiosta ristiäisiin tehty vaaleanpunainen perhonen.
  5. J

    4v täyttävä keijukaisfani tahtoisi perhoskakun synttäreille. HYVIÄ MAUKKAITA IHANAN TYTÖMÄISIÄ OHJEITA

    PERHEKERHON OHJEET - Syntympivkakku - Helppo perhoskakku Tässä onkin ohje yllämainittuun kakkuun. :)
  6. J

    Vauva hoitoon! Kokemuksia lyhennetystä työajasta...

    Kela - Osittainen hoitoraha
  7. J

    Vauva hoitoon! Kokemuksia lyhennetystä työajasta...

    Tuskin sieltä, mutta varsin hyvin tiedät, mitä tarkoitetaan!
  8. J

    Vauva hoitoon! Kokemuksia lyhennetystä työajasta...

    Siis kyllä sen osittaisen tuen saa vaikka lapsi on hoidossa. Sitäkö tarkoitit? Se on 90e/kk -verot. Ja Kelalle menee läpi myös se 90h/3vk. :)
  9. J

    Vauva hoitoon! Kokemuksia lyhennetystä työajasta...

    Siis ei saa tukea, jos lapsi on pph:lla hoidossa. Itse häviän peruspalkassa n. 500e, mutta voitan viikonloppulisissä, kun teen enemmän niitä ja voitan tietysti hoitomaksuissa. Täyden kuun maksun sijaan, maksan vain 10:stä päivästä.
  10. J

    Vauva hoitoon! Kokemuksia lyhennetystä työajasta...

    Mun duunissa tosta ei pidetä kiinni, vaan kokonaistuntimäärästä eli meillä listatyöntekijöillä 90h/3vk.
  11. J

    Vauva hoitoon! Kokemuksia lyhennetystä työajasta...

    Mä olen myöskin hoitoalalla ja teen lyhennettyä eli 90h/3vk. Juttele teidän listantekijän tai oh:n kanssa, miten tunnit voidaan jakaa. Onko 6 yötä putkeen laillista? Aika paljon tulee tunteja ilman viikkolepoa. Missä vauva on, kun itse yön jälkeen nukut? Onko miehellä säännölliset vapaat? Siis...
  12. J

    Jotain helppoa suolaista tarjottavaa 2v:n synttäreille?

    Kurkkaa helppoja ohjeita sivuilta www.hellapoliisi.fi ja Kinuskikissa .
  13. J

    Lahtelaiset

    Ja matkaa on varmaankin noin 6-7km.
  14. J

    Lahtelaiset

    Ja Lahden keskustasta ei kyllä Jokimaalle kävele, mutta toi Aleksanterinkadulla oleva on lähin. Ja eipä taida yleensäkään hotelleja olla lähellä ravirataa. Siis Lahdessa.
  15. J

    Hyvä jälkiruoka jouluaatoksi?

    http://www.hellapoliisi.fi/reseptit/reseptit/jaatelot-ja-jaadykkeet/piparkakkujaadyke.php Toi on kanssa hyvä, helppo ja vaivaton, kun voi tehdä etukäteen pakkaseen.
  16. J

    Mitä joululahjaksi pikkupojalle?

    Legoja mäkin ehdotan. Vaikka pari pientä pakettia autoja, joista voi sitten rakennella myös omia malleja. Kirjat on aina kivoja ja palapelit. Molempiahan löytyy auto-aiheisia. Tai sitten joku todella "kähee" autopaita ja siihen sopivat sukat. Oma lakana-setti sopivalla aiheella tai pyyhe.
  17. J

    NenäFriidasta kysymyksiä ja muustakin...

    Rohkeutta vaan äidille! Kunnolla lapsesta kiinni ja itsellä varmat otteet. Eihän se mukavaa ole, mutta homma pitää tehdä. Ja reilusti keittistä siis niitä kostutustippoja (ruuttaus pullosta), että pysyy räkä juoksevana. Sängynpääty tietysti koholle ja itse antaisin myös Panadolia unille...
  18. J

    tietääkö kukaan?

    Paketti pitää sisällään Sinikka ja Tiina Nopolan kirjan Gekko ja Puupponen sekä kirjasta luettu cd. "Tärkeilevä Gekko päättää ottaa Puupposesta itselleen ystävän, sillä Puupponen ei sano milloinkaan vastaan. Kun Geggo kuulee, että Puupposen isä on nimeltään von Pudelsson, vehnänvärinen ja...
  19. J

    Mitä mä laitan päälle 3v.lle nyt illalla...

    Riittää. Kokeile varpaita, kun tulee sisälle.

Yhteistyössä