Hakutulokset

  1. Aurora72

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    a-nsku hyväksytkö mut naamakirjassa :D Täällä ollut hulinaa koko ajan..lapsia tulee ja menee. Isommilla yövieraita, synttärit ja kylän tenavia pyörinyt meillä :D Pieni neiti nukkuu öisin kuin tukki..viime yönä jopa 9h putkeen ja sitten syöttö ja lisää unta 3h. :D :D Päivisin ei sitten...
  2. Aurora72

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Pikasesti neuvola kuulumisia Neiti painoi 6 viikon neuvolassa 5820 ja oli 60cm pitkä :o Käyrät meni suoraan ylöspäin. Vaatteetkin jää pieneksi hetkessä..siirryin pitämään 62cm vaatteita että ehtisin niitä kaikkia ihanuuksia pitämään. Täällä on tangomarkkinat ja vieraita majoittuu...
  3. Aurora72

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Höpöliinimeilläkään ei neiti rauhoitu mihinkään härveliin, autoon jne. jos on päättänyt hermostua :D :saint: Neiti valvoo yllättävän monta tuntia kerralla..ottaa vain muutaman minuutin torkahduksia välillä :o Sitten illalla ei tule hymyn häivääkään kun ollaan jo niin väsyneitä. Onko muiden...
  4. Aurora72

    35 v +odottajat, vol 4

    Tässä meidän neiti ja ensimmäisiä hymyjä :heart:
  5. Aurora72

    35 v +odottajat, vol 4

    Tulinpa minäkin pitkästä aikaa ilmoittautumaan :ashamed: Meille syntyi 27.5 tyttö, painoa oli huikeat 4280g ja 51 cm :heart: Viikolla 40+6 Pikku neiti nyt 5 vkoa vanha ja kiltti tapaus. :D Nukkuu yöt parilla syötöllä ja itsekkin saa levätä kunnolla. Raskautta en jäänyt kaipamaan..olin...
  6. Aurora72

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Lisää ihania kesäpäiviä B)
  7. Aurora72

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Heipä hei taas, Meilläkin tommonen koliikkikeinu..jossa neiti viihtyy vain ajoittain. (meillä ei ole koliikkia) Parhaiten viihtyy sylissä. :D Meillä nukutaan öisin niin hyvin..nykyään 5-6h eka pätkä ja sitten vielä 3-4h päälle. Yö unille mennään 11-12 illalla ja herätään aamulla 9-10...
  8. Aurora72

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Tässä neidistä otettu kuva eilen.. silmä näytti kyllä tosi kamalata. Neiti pitelee päätää jo näin hyvin :D Ikää kuitenkin vain vajaa kolme viikkoa.
  9. Aurora72

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Heipä hei pitkästä aikaa :wave: Eipä meinaa koneelle ehtiä.. nyt kun neitonen yöunilla niin päätinpä tulla kertomaan kuulumisia. Me ollaan jo ehditty käydä lääkärillä kolme kertaa ja ensimmäinen antibiootti kuuri on aloitettu. Neidin silmässä oleva rauhanen tulehtui. :o Viime torstaina oli...
  10. Aurora72

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Ihania vaaveleita nämä toukokuiset :D :heart: Niin sööttejä.. Tässä meidän pikku neiti Tasan 1 viikko B)
  11. Aurora72

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Turvotuksesta täällä sama juttu..jalat yhtä turvoksissa kuin raskausaikanakin :o Mun vanhemmat aivan hermona että mulla jotakin vikaa sydämessä. Soitin sitten neuvolaan että onko tämä jotenkin epätavallista..sanoi että voi mennä kuukausi ennenkuin palautuu. Mulla myös selkä hitsin kipeä..ja...
  12. Aurora72

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Laitatko meidänkin neidin listaan..eli Tyttö 27.5 4280g ja 51cm, pipo 35 rv 40+6 Täällä tyttö syö ja nukkuu hyvin. Yöllä jopa yli 4h unia.. minulle vaan nousi kuume tänään. :ashamed: Mieli maassa..toivotaan ettei kohtutulehdusta. :snotty: Rinnat ei ainakaan kipeet ja maitoa tulee...
  13. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Hei kaikille.. :wave: Pikaisesti ilmoittelen...väsy painaa ja täytyy mennä nukkumaan. Tänään kotiuduttiin. Meille syntyi IHANA "pieni" TYTTÖ 27.5 Klo: 22.42 :heart: :heart: Mitat oli huikeat 4270g ja 51cm, pipo 35 :o :D Synnytyksestä myöhemmin... Aurora ja pieni enkeli 3vrk ;)
  14. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Alhambra taidetaan nähdä synnärillä :D Mulla prenalla huomenna käynnistys :p Onnea matkaan! :hug: ONNEA Pikkupatterille ja muille joita en ole hoksannut onnitella!
  15. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Samoin mun viestiä ei näy jonka kirjoitin..Onkohan palstalla ollut joku katkos? Pikaisesti: Mulla käynnistys ke aamulla jos ei sitä ennen lähde tulemaan. Paikat pehmeät ja kahdelle sormelle auki. :p
  16. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Rockmummy toivotaan niin että pääsis synnyttämään samantien..(huokaus) tai sitten pitää liittyä niihin juhannusvauvojen saajiin :laugh: Mun tyttö on 14v..täyttää jouluna 15.. on mennyt vuotta myöhemmin kouluun joten nyt vasta seiskalla. On se niin sydäntä särkevää kun toisella paha...
  17. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Rockmummy kyllä varmaan mielessä kävi vaikka mitä ennenkuin sait varmuuden että vauva voi hyvin :o Muutenkin herkällä päällä tässä loppuraskudessa ollaan :snotty: Hyvä että kaikki oli kuitenkin niin kuin pitääkin :D Minulla ainakin kyyneleet herkässä..tytön paras kaveri muuttaa toiselle...
  18. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Onnea matkaan Pianissimo Hyvin varmaan käynnistyy koska supistelee jo muutenkin. Meidän sairaalassa oli yksi äiti jolla vedet menneet kaksi päivää sitten ja sitten vasta käynnistivät :o Kohtutulehdushan siinä tuli :kieh: Oli mun viereisessä huoneessa ja vauva koko ajan keskolassa...
  19. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Hyvä kissaminttu ja paljon ONNEA! :flower: :D Mites muut 21.5 La porukka voi? :D Mulla edelleen supistuksia..mutta kun ne ei oo säännöllisiä ja eivätkä kestä tarpeeksi kauan. :kieh: Huomenna onkin aamulla taas osastolle meno..tai siis käynti. Katotaan kohdunsuun tilanne ja päättävät sitten...
  20. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Minä ainakin vielä kotona :wave: Yöllä en saanut kunnolla nukutuksi kun menkkamaista särkyä ja välillä supisteli..mutta ei säännöllisesti. Nyt kun nousin ylös..alkoi heti supistelemaan ja tuntuu että alapää räjähtää. :o Saasnähdä koska lähtö tulee..odotan että ne lapsivedet menisi. :p...

Yhteistyössä