Hakutulokset

  1. N

    luovutetut siittiöt

    Heippa. Onko tällä kuinka moni joutunut turvautumaaan luovutettuihin siittiöihin että on saatu raskaus alulleen? Miten miehesi on ottanut asian?
  2. N

    N. 20v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään vol 4

    poistakaa mutkin listalta ku en muista näissä käydä :(
  3. N

    N. 20v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään vol 4

    mulla menossa nyt kp 4 jos sen viittis päivittää etusivulle. menkat siis alkoivat jo kp27 ja tuhrut alko jo kp 25 kierto siis lyhentyi
  4. N

    N. 20v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään vol 4

    lääkärissä meni hyvin teki kyllä kipeetä ku tutki munasarjat ja kaikki mutta päällisin puolin kaikki oli ok. verikokeissa kävin pe ja tulokset saan sitten tällä viikolla. tänään malttamattomana testasinkin ja taas pukkaa viivan paikkaa :'( oispa kiva jos nyt olisikin tärpi käynyt
  5. N

    N. 20v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään vol 4

    huomenta. anu84 mulla oli täällä joskus tuommoinen keskustelu noista ovistesteistä/raskauksista niin siellä joku sanoi että sai ovistestillä vahvan viivan ennenkuin raskaustestiin sai edes haamua. jotenka toivotaa että olisi tärpännyt =)
  6. N

    N. 20v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään vol 4

    haltia onnittelut plussasta. anu84 ovistestihän näyttää myös raskauden joten kannattaa tehä huomenna r testi mutta veikkaan jos sait oikeen ovisplussan eli vahvan viivan että taidat olla pieniin päin :heart: mua jännittää huomenna olisi lääkäri. mitähän se ekalla kerralla oikein tekee?
  7. N

    N. 20v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään vol 4

    murppa 86 juu koitettu ainakin on hyödyntää sillon kp12 ku ovis plussan sain. toivottavasti olisi riittäönyt sen jälkeen on ollutkin hiljaista =(
  8. N

    tänne ovulaatiotesti kuvia.

    tässä mun ovistikut ylempi eiliseltä alempi tämän päivän http://www.aijaa.com/v.php?i=3878013.jpg
  9. N

    N. 20v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään vol 4

    murppa86 toivotaan että IUI tuottaa tulosta =) sit omaa napaa täällä testattu tänään ovisplussa. eilen tikutin ensimäistä kertaa ja tuli selvä viiva mutta ei plussa tänä aamuna piirtyi heti samanlaiset viivat. tässä vielä kuva tulkitakaa te. jännää tässä on se kun tuossa alku...
  10. N

    N. 20v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään vol 4

    Onnea alisa84 plussasta. yöperhonen toivotaan että plussa tulisi tädin sijasta ja mulla ainakin esikkoa odottaessa enenku tein testin niin joka aamu ja päivä oli niin selvät tätioireet että. ja plussan jälkeen myös. omalle kohdalleni saisi päivittää että kp4/28-29 ja yk siis jo 13 :(...
  11. N

    ovis/raskaustesti?

    tein jälleen o testin äsken ja viiva on jo nyt tummempia kuin eilisessä testissä. voi ku tarkoitattas jotain hyvää
  12. N

    ovis/raskaustesti?

    eli siinä tapauksessa minulla olisi vielä toivoa että voisinkin olla raskaana. mie ajattelin että noi näyttäisi aiemmin mahdollisen raskauden. kiitos vastauksesa =)
  13. N

    N. 20v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään vol 4

    minä voisin liittyä tähän jos vain käy? täsä taustatietoja. Elikkä minä olen vm - 86 ja olemme yrittäneet pikkukakkosta 3/08 asti nyt menossa kp 27/28-29 ja yk 12 mutta en usko tärppii kun hätäpäissäni testinkin tein ja nega oli. Ovistestiin sain haamun mutta eipä sillä liene...
  14. N

    ovis/raskaustesti?

    Miten todennäköistä on että ovistestiin tulee 2 viivaan myös silloin kun on raskaana? ja tuleekohan noi viivat aina myös O testiin vai voiko olla että ei tulekkaan ja silti olisi raskaana? tätä miettii tuskastunut vauvakuumeilija. =)
  15. N

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

    täällä pitkästä aikaa.. :) onnittelut ensinnäksikin kaikille plussanneille ja tsempit niile joilla ei vielä ole täppi käynyt. Minullakaan ei ole siis vielä tärppi käynyt ja tjottailtu ollaan jo 3/08 asti.. alkaa epätoivo pikkuhiljaa nostattaa päätään että miksi. no tässä kierrossa ei ole edes...
  16. N

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

    ihanaa että täällä on näin paljon plussanneita viimekäyntini jälkeen. paljon onnea kaikille toivottavasti tulee ennätys plussaus lista tälle kuulle :heart:
  17. N

    tänne ovulaatiotesti kuvia.

    mulla loppui tänään testit ja tänään tulos oli tälläinen, näkyy kuvassa oikealla puolella. toissapäiväisen testin viskasin jo menmään siitä ei saanut viivasta ku himmeän kuvan ku oli niin haalea. mitenhän oiskohan huomenna jo vahva?
  18. N

    Ruskeaa tuhrua jo kolmatta päivää.. :(

    siis ovistestiin sain ton haamun ku ei ollut r testejä kaapissa ja just tein tommosen rfsu testin niin nega oli mutta tein sen noin 2h pissasta. mut kuten jo mainitsin niin näyttää siltä että ne alkas nyt tänään sitten..
  19. N

    Ruskeaa tuhrua jo kolmatta päivää.. :(

    noniin sain mäkin jonkinlaisen kuvan siitä kamerapuhelimella joten ei saa läheltä otettuun tulee muuten niin sumea :(
  20. N

    Ruskeaa tuhrua jo kolmatta päivää.. :(

    allusmamma näin pitäs koittaa tehdä mut pakkohan se on r testi tänään lähteä hakemaan ostan kyllä niitä halppiksia et ei mee rahat kuminkaan ihan hukkaan... ja onnittelut plussasta muuten sulla se on jo selvä ;)

Yhteistyössä