Hakutulokset

  1. N

    Ruskeaa tuhrua jo kolmatta päivää.. :(

    ei vieläkään mitään. tänään ei edes ole näkynyt koko tuhrua ku pikkiriikkisen. ovistestin tein ku ei raskaustestiä ollut niin se antoi hailakan haamun. eilinen vain haamun/viivanpaikan joka erottui just ja just tikkua käännellen mutta näyttääkö ovistesti oikeesti jos ois raskaana. mitenkä se...
  2. N

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 8

    ikäkyselyyn vastaus joka selittyy kyl jo nimerkistä eli 21 olen
  3. N

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 8

    hei. kuinka nopeesti raskausoireet voivat tulla mahd. oviksesta? itellä ovis oli luultavasti la ja nyt on eilen ja tänään alaselkää särkenyt ja nälkä koko ajan vaikka vasta 12 aikaan söin ison lautasellisen ruokaa :O sitten outoja kourasuja on masussakin tuntunut eilisen ja tän päivän aikaan...
  4. N

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 8

    onnittelut kaikille plussanneille. Arvatkaa vaan pysyinkö kieltäytymään hvästä tarjouksesta mistä sai halvalla ovistestejä.. no en.. :D oon sitten yrittänyt ovista bongailla ja eilen sainkin viivan joka erottui selvästi ja kuivuttuaan oli samanvärinen suunnilleen ku setesti viiva mut tänään...
  5. N

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    poistatko hani miut listalta.. yritän olla tässä kuussa seuraamatta kp:tä jos onnistas. masenti tällä kertaa ihan liikaa tämä joten näin parempi palailen takaisin listoille kesän jälkeen. onniittelut plussanneille ja pahoittelut kaikille joille täti on tullut kylään tää ei oo kivaa :(
  6. N

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    kp1 kovasti aloillaan veristä limaa jo havaittu.. :( alkaa oikeesti kyrsimään tää homma :'( taidetaan lopettaa koko vauvaprojekti ku ei jaksa enää pettyä. olin jo niiiiin toiveikas ku sain aikaisemmin semmosen haaamun minkä erotti ja sen jälkeen vaan negaa joten oisko jotain yrittänyt tapahtua...
  7. N

    Ruskeaa tuhrua jo kolmatta päivää.. :(

    Laitan nyt vanhan ketjun uusinta käyttöön.. Eli onkoha ntää nyt ihan normaalia oikeesti että aloin jo kp25 vuotamaan jotain veristä limaa ja nyt tulee ruskeaa tuhrua nyt siis kp 28.. yleensä vähän aikaa tulee just noin siitä kp28 tietämillä ja seuraavana päivänä alkaa kunnon menkat. eli mun...
  8. N

    POIS

    kivaa että porukkaa löytyy.. mullakin tuntuisi oireita olevan enemmän ja vähemmän tissit kipeät, masua nippailee ihan oudpsti on jo muutaman päivän ajattelinkin että näinkö se täti löytää tänne liian ajoissa, lämmötkin mittailin niin 36,8(esikon aikaan kyllä oli tässävaiheessa kiertoa yli...
  9. N

    POIS

    ..
  10. N

    ?POIS

    poistaa saa

Yhteistyössä