Ruskeaa tuhrua jo kolmatta päivää.. :(

Laitan nyt vanhan ketjun uusinta käyttöön.. Eli onkoha ntää nyt ihan normaalia oikeesti että aloin jo kp25 vuotamaan jotain veristä limaa ja nyt tulee ruskeaa tuhrua nyt siis kp 28.. yleensä vähän aikaa tulee just noin siitä kp28 tietämillä ja seuraavana päivänä alkaa kunnon menkat. eli mun kierto ib aina ollut 28-29 pvä... mietin kun luin että saattas johtua jostain vajaatoiminnasta yms noi tuhrut että siinäkö vika miksi tärppi ei vaan käy :'(

lisään vielä että ei tule paljoa vieläkään aina vessassa käynnin yhteydessä ja siteeseen tippoja..
 
Voi johtua vajaasta hormonintuotannosta, mut lääkärit sanoo, et tuhruvuoto ei raskautumista estä. Ja itselläni joskus tuhruttaa neljä pvää ennen kunnon vuotoa (ja vuoto kestää kaksi pvää ja taas tuhruttaa). Kyl meilläkii viel tärppää! :heart:
 
Mulla oli ennen ekaa raskautta hyvinkin pitkään ollut tuota tuhruttelua. Siis saattoi viisi päivää ennen menkkoja alkaa tuhrutella ja sitten vasta alkoi menkat (eivätkä tajunneet jäädä mitenkään lyhyiksi vaan sitten vielä siihen viisi päivää kunnon vuotoa päälle :xmas: ).

Kävin just ennen ekaa raskautta gynellä tarkistuksessa ja multa tarkistettiin kaikki hormoniarvot yms. mutta tuolle ei löytynyt mitään syytä. Raskaaksi tulin sitten juuri siitä kierrosta (eka varsinainen yrityskierto). Se valitettavasti oli tm. mutta tokan kerranki ntulin raskaaksi ekasta mahdollisesta kerrasta.

Eli ei välttämättä estä tärppiä tai liity siihen mitenkään. Mutta kantsii toki käydä tarkistuttamassa nuo arvot, jotta ei ainakaan niistä ole kiinni. :)
 
ei vieläkään mitään. tänään ei edes ole näkynyt koko tuhrua ku pikkiriikkisen. ovistestin tein ku ei raskaustestiä ollut niin se antoi hailakan haamun. eilinen vain haamun/viivanpaikan joka erottui just ja just tikkua käännellen mutta näyttääkö ovistesti oikeesti jos ois raskaana. mitenkä se reagoi kierron loppupuolella muutoin? entä antaako se aina haamun? ei nimittäin miulle anna vaikka olen kuullu että näin olisi..

 
oon täältä lukenu että jotkut on sillä ov testilläkin saanu plussan..siis ovat sitten tehneet myös raskaustestin ja siihenkin tullit plussa...että kait sekin sitten toimii niin... itse en tiedä..
 
allusmamma näin pitäs koittaa tehdä mut pakkohan se on r testi tänään lähteä hakemaan ostan kyllä niitä halppiksia et ei mee rahat kuminkaan ihan hukkaan...

ja onnittelut plussasta muuten sulla se on jo selvä ;)
 
Mie en tuosta kuvasta oikeen selvää saa... Saikko siis r-testiin haamun?

Mie sain just rfsu:n liuskatestiin haamun! Mie oon nii onnellinen!! Tuhruvuodot siis eivät haitanneet ja tuli tuhrua torstainakin, ni luulin et tässäki kierros oli peli pelattu! Mut ei!! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja neiti21wee:
noniin sain mäkin jonkinlaisen kuvan siitä kamerapuhelimella joten ei saa läheltä otettuun tulee muuten niin sumea :(

Kyllä siinä vaan haamuviiva on :) :flower: Itellä menossa toinen clomi + terolut kierto. Eka kierto oli 25 ja nyt mennään 30/25 ja kaks päivää tuhrua tullut vain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Mie en tuosta kuvasta oikeen selvää saa... Saikko siis r-testiin haamun?

Mie sain just rfsu:n liuskatestiin haamun! Mie oon nii onnellinen!! Tuhruvuodot siis eivät haitanneet ja tuli tuhrua torstainakin, ni luulin et tässäki kierros oli peli pelattu! Mut ei!! :heart:
siis ovistestiin sain ton haamun ku ei ollut r testejä kaapissa ja just tein tommosen rfsu testin niin nega oli mutta tein sen noin 2h pissasta. mut kuten jo mainitsin niin näyttää siltä että ne alkas nyt tänään sitten..
 

Yhteistyössä