ovis/raskaustesti?

Miten todennäköistä on että ovistestiin tulee 2 viivaan myös silloin kun on raskaana? ja tuleekohan noi viivat aina myös O testiin vai voiko olla että ei tulekkaan ja silti olisi raskaana?
tätä miettii tuskastunut vauvakuumeilija. =)
 
Mulla o-testi on näyttänyt 2 kertaa raskauden päivänä jolloin menkkojen olisi piänyt alkaa. Mulla tulee aina o-testiin 2 viivaa mutta kun kyseessä on ollut raskaus niin testiviiva on ollut kontrollia tummempi eli kunnon plussa! ;)
Olen siis testannut o-testillä ensin raskauden ja päivää tuon jälkeen r-testillä plussan :heart:
 
Laitetaanpa tänne ketjuun kyssäriä, jos osaisitte rakkaat ihmiset kertoa.....

Eli missä vaiheessa kiertoa olette tehneet raskaustestin? vasta aina sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa? tai oisko kokemusta kuinka aikasin plussa näkyy jos on näkyäkseen.... Hirmu kuumee enkä millään jaksais odotella 10 päivää..... nyt siis kp20/30.
 
mulla tuli raskaana ollessa vahvempi plussa viiva kuin kontrolli viiva ovistestiin. Viime kuussa sain saman mut haaleampi kuin kontrolliviiva enkä ollu raskaana. Eli vissiin jotenkin näyttää myös sen kun kuukautiset alkamassa.. En siis menis luottamaan
 
Meinasin huomenna tehä r-testin, rfsu:n paketissa luki että voi tehä jo viikkoa aikasemmin. Sulaa hulluuttaa..... tiedetään.... mutta pääsenpähän luulotaudista. Ja suru se tulee jos on tullakseen, joko nega-testistä, menkkojen alusta, km:sta...
 

Yhteistyössä