Hakutulokset

  1. S

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    Meille syntyi 8.5. 4,1kg poika :) Poitsu syntyi 4 päivän käynnistelyn jälkeen... alkoi tää mamma oleen aika puhki tuommoisen käynnistelyn jälkeen... huh! Neljäntenä päivänä puhkaistiin kalvot vaikka vauva ei ollut laskeutunut. Kun syntyi, napanuora oli mennyt kaulan ympärille mutta siitä ei...
  2. S

    Toukomurut 2014 ~ Huhtikuussa

    Heissan Täällä myös yksi flunssainen... 1,5kk aikana sairastettu nyt 1 poskiontelotulehdus, 2x mahatauti ja nyt tämä kaamee räkätauti. Molemmilla tyttärillä ollut myös räkätauti ja nuoremmalla korvatullehdus, silmätulehdus, mahatauti ja nyt myös räkätauti. Alkais kyllä sairastaminen nyt...
  3. S

    Toukomurut 2014 ~ Huhtikuussa

    Moikka kaikki, täällä jäätiin nyt kanssa saikulle äitiyslomaan asti. No, ens viikon la se jo alkais... sain uudestaan mahataudin, toisen kuukauden sisällä sen poskiontelotulehduksen lisäksi... tää oli nyt vähän liikaa. Vuorokauden jälkeen taudin alusta alko tosi kipeet supparit ja svo:lla...
  4. S

    Toukomurut 2014 ~ Maaliskuussa

    Moikkelis! Vaunuista - meillekään ei tupat mahdu mihinkään. Kantoliina on meilläkin, parikin erilaista ja ostettiin seisomalauta vaunuihi. Tää meidän 2v ei ole malttanut edes vaunuissa olla aikoihin niin en senkään takia tuplia halua. Oloista - huono olo vaivaa edelleen aamuisin, se ei...
  5. S

    Toukomurut 2014 ~ Maaliskuussa

    Sallamaria84: Täältä isoja plussia sille pitkälle imetystyynylle !! Sain sen mieheltäni synttärilahjaksi kun odotin meidän nuorimmaista ja se oli ihan ehdoton. Ja on nytkin ollut käytössä jo pitkään. Tässä mukuloiden välissä oli myös kaverillani lainassa ja kehui sen maasta taivaaseen :) Mä...
  6. S

    Toukomurut 2014 ~ Maaliskuussa

    Liriel: Mulla tehtiin 2 sokerirasitusta edellisen raskauden rd:n takia ja tässä viimeisimmässä oli eka ja viimenen arvo koholla. Kotona mittaillessa ei kyllä ole ollut kuin se aamun paastoarvokoholla, ihan niinkuin edellisestäkin. Henkisesti oon varautunut taas insuliiniin eikä se tässä...
  7. S

    Toukomurut 2014 ~ Maaliskuussa

    Täällä napsuu pötsi kans... tai ehkä enemmänkin kylkiasennossa napsuu eniten muksun möyriessä mahassa. Lantio ja selkä on poksunut jo viikolta 2 mutta mulla tää mahanapsuminen on hieman erilaista. Jänään kuulosta :D Edellisestä oli sama juttu. Viikkoja poksuu huomenna 32 :) Eilen oli...
  8. S

    Toukomurut 2014 ~ Maaliskuussa

    Meillä meni esikoinen päiväkotiin 1,5kk ikäisenä ja nuorempi 1v10kk. Nuoremman kanssa päiväkodin aloitus meni todella hyvin, nuoremman kanssa oli alku taistelua mutta molemmat on viihtynyt hoitopaikoissaan paremmin kuin hyvin ja hoitajat ovat olleet todella hyviä. Nyt esikoinen jo koulussa ja...
  9. S

    Toukomurut 2014 ~ Maaliskuussa

    Tännekin pitkästä aikaa jotain tekstiä... Meillä on sairastettu urakalla edellinen kuukausi. Molemmat tytöt olivat mahataudissa, nuorimmaisella silmätulehdus + korvatulehdus ja nyt uusi räkärauti :/ Mulla itsellä postiontelotulehdus ja siihen päälle lääkekuurin alettua elämäni kamalin...
  10. S

    Toukomurut 2014 ~ Tammikuussa

    Mama Verde: Laitoin sulle yv ;) Itse imetin esikoista vaan n. 2kk ja meidän 2v sai tissimaitoa 4kk, tosin imetin vaan ehkä 3kk... molempien kanssa alku on ollut jotenkin raskas. Esikoisesta olin yksinhuoltaja kun hän syntyi ja kaikki oli outoa ja uutta. Sain myös tulehduksen synnytyksessä...
  11. S

    Toukomurut 2014 ~ Tammikuussa

    Ultra-terveiset täältä :) Masussa oli kaikki hyvin, mutta meidän arvailtu kolmas tyttö onkin POIKA!! 2 äitiyspakkauksellista on täynnä pieniä, lähes uudenveroisia tytön vaatteita... pitää vissiin varata kirppispöytä ja alkaa metsästää jotain pojalle sopivampaa... :) Painoarvio oli 415g ja...
  12. S

    Toukomurut 2014 ~ Tammikuussa

    Täällä odotellaan huomista ru:ta ja tänään oon saanut paljon potkuja osakseni <3 Vaunuista: Meillä on nuorimmaisen hartanit säästössä. Isovanhemmat ostivat ne meille puoliksi, ei meilläkään muuten olisi niihin ollut varaa. Maksoivat joku 700e. Esikoisen vaunut olivat melko kömpelöt, muuta...
  13. S

    Toukomurut 2014 ~ Tammikuussa

    TeaPot: Tuo baby sling on oikein hyvä kyllä, jos ei ota hartioihin tuo toispuoleinen sidonta. Ja toi pinnikseen kiinnitys on tosi söötti :) Sitä en kyllä ole päässyt itse testaamaan. Mulla on rasitusvamma jo esikoisen ajoila toisessa olkapäässä niin en uskalla enää kannatella lasta vaan toisen...
  14. S

    Toukomurut 2014 ~ Tammikuussa

    Liriel: Täältä suosituksia kantoliinalle :) Mulla oli ekalla muksulla (joka nyt 7v) trikoinen kantoliina, käytin sitä myös meidän tokalla ja se on vielä säästössä tulevalle kolmoselle :) Toinen must-juttu mun mielestä on tarrakapalo. Eka oli tosi huono nukkumaan ja veikkaan että jos olisin...
  15. S

    Toukomurut 2014 ~ Joulukuussa

    Meitsi tulee kans kirjotteleen vähän kuulumisia. Toivun täällä 4vk sairaslomasta... nyt alkaa vähän helpottaan ja eilen palasin töihin. Yksinkertaisesti mikään ei pysynyt sisällä, ei aina edes vesi. oksensin aamusta iltaan ainakin kymmenkuntakertaa per päivä. Huomenna rv16 eli tää ykäily alkoi...
  16. S

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Meiltä ei kyllä kukaan odota kolmatta... suvussa kaikilla aina ollut 2 lasta ja mun vanhemmat veivät meidät sukukuvaan ja kuvaajalle julistivat että tässä on meidän lapset ja lapsenlapset, näillä mennään :D Äidilleni olen aina kertonut heti raskauksista ja kerroinkin tänään hänelle ja meinas...
  17. S

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Juu saa siirtää plussanneisiin :) Mulla on kova pähkäily menossa miten selitän kavereille etten juo mitään synttäreilläni ens viikolla... huh... taitaa tää just ihimennyt flunssa saada kaverikseen keksityn antibioottikuurin tms... ;) En kyllä tiedä kauanko tätä sitten jaksais salailla...
  18. S

    Muita odottajia ihan alkuvaiheessa??

    Täällä plussattiin eilen <3 Rv 4+3 tänään. Kolmas lapsi tulossa ja isäntää hirvittää jo valmiiksi että tämäkin on tyttö :D
  19. S

    ~~Toukomurut 2014~~

    Uusi plussannut siirtyy tänne :) Tänään digi kertoi "raskaana 1-2" kp 28/31 LA olsi 21.5.2014 SRZ / ens viikolla 32v ;) / 3. lapsi / Tays
  20. S

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    riepuliini : On mullakin kauheet menkakivut ja viidettä päivää vaikka plussa tuli... ei kannata luopua toivosta! Plussatuulia sinne!! Digi antoi viikot 1-2 ja kp 28/31 menossa. Kierukka poistettiin 26.8. ja se taitaa olla samainen päivä kun tämä ihme sai alkunsa... vaikka vastauksen tavallaan...

Yhteistyössä