Hakutulokset

1. M

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

Heippa! On vierähtänyt tovi, kun viimeksi kirjoittelin. Kyllä mä täällä päivittäin käyn lukemassa kuulumisia, mutta en sitten ehdi alkaa enää rustaamaan omaa kirjoitusta. Ensiksi kovasti haleja niitä tarvitseville! :hug: Onnea uusille odottajille ja tervetuloa! :flower: Mulla on...
  2. M

alle 25vuotiaita raskaana olevia äitejä

Heippa! :flower: Pääsiskö uusi tulokas mukaan joukkoonne? :) Täällä on 23.v 4-vuotiaan pojan äiti ja 3.v tytön + 6.v pojan äitipuoli Helsingistä. Plussasin täällä viikolla, joten meille odotellaan ensimmäistä yhteistä vauvaa syntyväksi tammikuussa (LA 19.1). Ajattelin liittyä tänne...
  3. M

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

Uusi tammivauvan odottaja liittyisi joukkoon mukaan :) Eli testasin äitienpäiväaamuna haalea plussan apteekin omalla testillä ja sitten tänään samalla testillä "varmistustestin", johon piirtyi jo hyvin vahva viiva. Joten uskottava se on, että pieni nyytti on tuloillaan meidän perheeseen...
  4. M

Kuvia plussatesteistä

Tossa on mun haamu ja plussa.. Eli haamun tein äitienpäiväaamuna ja tänään aamulla viiva oli vahvistunut huomattavasti :heart: http://www.aijaa.com/v.php?i=2084587.jpg
  5. M

**Piinaviikko 21**

Niin joo ja kiitos kovasti kaikille onnitteluista! :flower: Toivottavasti pieni pysyy kyydissä tammikuulle saakka.. :heart:
  6. M

**Piinaviikko 21**

Heipat kaikille! :flower: Kassulle: paranemisia! Noi virtsatientulehdukset on aika usein munkin riesana.. inhottavia.. :/ Talvimammalle tsemppiä miehen kanssa! Täällä kans toi oma mies käy välillä niin hermoon.. Jupisee mulle aivan tyhjänpäiväisistä asioista ja ite ei kuitenkaan saa...
  7. M

**Piinaviikko 21**

Iltaa kaikille! Hih, hassua olla tuolla plussaneissa.. toivottavasti siellä pysyn ja saan teistä kaikista muistakin seuraa :heart: =) Tervetuloa Velvet Kiss ja siskonen jännäilemään!! :flower: Kävin tänään salilla ja ajattelin käydä samalla oman kunto-ohjaajan juttusilla, kun...
  8. M

**Piinaviikko 21**

Hyvää huomenta kaikille! :flower: Minä malttamaton en jaksanut odottaa viikkoa, vaan testasin jo tänään "huvin vuoksi" ton korkea lämpöilyn takia. En ois kyl lähtenyt ostamaan testiä, mutt löysin yks päivä yhden apteekin oman testin tuolta vaatekaapista. Olin sen vissiin joskus sinne...
  9. M

**Piinaviikko 21**

Niin joo ja Julietta Peukutan täällä, että sulla ois ollu kiinnittymisvuotoa!! Kassu Onnea työtarjouksessa! Sekä muille tasapuolisesti onnitteluita oviksien bongaamisista ja tsemppiä loppukiertoon. En ehtinyt nyt hirveän tarkasti lukea teidän kirjoituksia.. :ashamed:
  10. M

**Piinaviikko 21**

Iltaa kaikille! :flower: Ei ole tullut pitkään aikaan taas kirjoiteltua. Maanantaina lähtee viiminen työharjoittelu-viikko ja nää 4 viimeistä viikkoa on ollut yhtä hulinaa. Uutta tietoa on tullut joka päivä ja tehtäviä on pitänyt väsätä. Mutta tosiaan viikko vielä ja sit alkaa kesäloma...
  11. M

**Piinaviikko 21**

Aurinkoista huomenta! :flower: Ei ole tullut oikein kirjoiteltua tänne pitkään aikaan, kun ei tässä alkukierrossa oikein tapahdu mitään.. Mutta tänään bongasin oviksen (testillä ) ja kivut munasarjojen kohdallakin on sen suuntaisia, että täytyy lähteä kallistamaan toi mies, nyt kun saatiin...
  12. M

**Piinaviikko 21**

Minä voisin kans hypätä tähän pinoon. :) Eli Missy-85...kp 6/26-29.....yk3......haaveissa toinen/eka yhteinen Mulla siis edellisestä suhteesta 4-vuotias poitsu ja nyt kuumeillaan nykyisen miehen kanssa yhteistä vauvaa. Voisin ton lyhyemmän kierron mukaan testata jo viikolla 20, mutta...
  13. M

~~MUNA rikkaasta pääsiäisestä-->tulokset vkolla 16~~JÄNSKÄÄMÄÄN VKOLLE 16

Pahoittelut Tuulialle ja Pilkkikselle! :hug: Mut voi kans poistaa, koska täti kurvasi paikalla aivan äskettäin. Joten yk 3 pyörähti käyntiin.. :/ Öitä! :wave: Ja plussatuulia kovasti vielä jännäilijöille! :flower:
  14. M

Iltaa kaikille! :flower: Ensikki pahoittelut tippuneille! :hug: Ja tietenkin myös negan saanneille, toivottavasti kuitenkin ne yksiviivaiset testit muuttuisi kaksiviivaisiksi lähipäivien aikana! :) Ite testasin aamulla negan.. :/ Mutta mutta, ilman tota negatestiä olisin aika varma...
  15. M

Heipat tännekkin! :flower: Ei oo oikein tullut kirjoiteltua tänne, kun ei oo mitään kerrottavaa.. Jotenkin menny tää kierto sellaisissa alakuloisissa tunnelmissa. Ei uskalla toivoa mahdollisten oireitten johtuvan raskaudesta. On vaan sellainen odottava olotila.. :/ Rinnat on taas pari...
  16. M

Täällä on iskenyt unitauti.. mulle siis.. :whistle: Tänään ja eilen oon jaksanut pari tuntia heräämisen jälkeen olla pystyssä ja sitten kömpinyt poikasen viereen tohon sohvalle kattomaan piirrettyjä. Siinä sitten uni yllättänyt ja herääminen on ollu niin vaikeaa.. Voisin nukkua vaikka...
  17. M

Aurikoista perjantaipäivää kaikille! :flower: Tervetuloa uusille jännääjille! =) Lappitar: Kiva kuulla, että menkat vihdoin löysi sun luo. Toivottavasti oli vain tollainen "yksittäinen" kerta, että kierto venyi noin pitkälle. Tsemppiä jatkoon! :flower: Millukka: Kurjaa kun se sun...
  18. M

Heipat taas! :flower: Ollut vähän hiljaiseloa täällä suunnalla, kun ei vaan ole ollut mitään kirjoiteltavaa.. Ovista siis odoteltu.. Noh, eilen illalla nippaili munasarjojen kohdalta lupaavasti ja selkää särki, joten oletan oviksen olleen eilen tai tulevan ihan tässä parin päivän sisällä...
  19. M

Ystäviä Helsinki, Vantaa, Espoo lähettyviltä

Täältä löytyy 4.v poika ja 23.v äiti. Asutaan Helsingissä. Meilläkin arkipäivät kuluu koulunpenkillä ja hoidossa, mutta muulla ajalla olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin. Perheeseen kuuluu myös avomieheni sekä viikonlopuisin/lomilla miehen lapset: 3.v tyttö ja 6.v poika. :)
  20. M

Nuoret Helsingissä

Täällä on 23-vuotias äiti-ihminen Helsingistä. Mulla on kohta 4.v poika ja olen äitipuoli 3.v tytölle ja 6.v pojalle. Meillä on siis uusperhe ja tällä hetkellä nämä miehen lapset vierailevat meillä viikonloppuisin ja lomilla. Viime kuussa päätettiin myös antaa lupa tulla yhteiselle lapselle ja...

Yhteistyössä