Hakutulokset

  1. M

    Koskettavin laulusi?

    Mikä kappaleesi on sinulle henkilökohtaisin ja tärkein?
  2. M

    Ihanat Vaasan uutuudet

    Ihanaa, kun jo lapsuudesta tuttua Vaasan koulunäkkiä saa nyt luomuna! Tykkään todella, niin rapsakkaa ja maukasta. Ajattelin kokeilla näkkäriä nyt lasagnelevyjen tapaan ja kehitellä sellaisen "pikalasagnen" - näkkäri tuskin vaatii pitkää aikaa pehmetäkseen ja muut ainesosathan ovat jo valmiiksi...
  3. M

    minne keskustelemaan

    Omat lapseni ovat jo venyneet itseäni pitemmiksi (ja viisaammiksi, ainakin omasta mielestään), mutta en ihan pihalla ole vielä lapsikeskusteluistakaan - saati sitten kaikesta muusta, mitä maa päällään kantaa. Joten lämpimästi kannatan tuota facebookissa ajatusten vaihtoa, vällillä mennään lyhyin...
  4. M

    Meilataan!

    Kutsu edelleen voimassa :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
  5. M

    Meilataan!

    Mitäs jos vaihdeltais viestejä ja tutustuttais facebookissa? Uusia virkistäviä näkökulmia elämäänsä kaipaa äiti 44 vee ilman ikä- ja muita rajoituksia. Omat muksut on jo isoja, mutta mielelläni kuulen taaperovaiheistakin ja voin hetken muistella menneitä... Yv:llä tästä eteen päin!
  6. M

    minne keskustelemaan

    Tosi mukavaa olisi saada facebookiin uusia tuttavia ja sitä kautta virkeitä ajatuksia! Ja tosiaan sitten sähköpostissa tai muuten viesteilemällä voisi juttua jatkaa, jos on tarvetta (USEIN ON!!). Yv:nä voisimme alkaa etsiskelemään toisiamme fb:ssa.
  7. M

    postcrossailijoita?

    Olen kirjoitellut kuulumisia vuodenajan mukaan, säästä tai jos kortissa on jotain erityistä suomalaista... Yleensä kortin täyteen jotain infoa. Samoin on hauska saada kortteja, joissa kerrotaan muutakin kuin nimi. En ole välttämättä laittanut osoitettani, useimmin vain etunimen ja sen...
  8. M

    postcrossailijoita?

    Kortteja on tullut aivan ympäri maailmaa, ja yksi australialaisnainen tuli facebook-kamuksikin. Aika harvakseen vaihdetaan muuten viestejä, mutta silloin tällöin email lentää merten yli! Tolsi kiva harrastushan tuo, mutta ollut taas unohduksissa kuukausia. Ehkä pitäisi jälleen laittaa kortteja...
  9. M

    Mikä noissa lestadiolaisissa kiinnostaa?

    Totta kuitenkin on, että esim. työyhteisöön lestadiolaisuus voi tuoda yllättävää väriä. Tätä nähneenä hieman ihmettelen, kuinka he voivat he edes hakeutua työhön, jonka työtehtävät oma vakaumus "kieltää" tai ainakin rajoittaa. Voiko sitten vaan todeta, että tuo tai tää ei sovi mulle. Olisi tosi...
  10. M

    Ketju jälleenmyyjille!

    Hei, kaikki! Alla olevan linkin kautta voit liittyä kauttani hopottajiin. Pääset testaamaan erilaisia tuotteita ja raportoimalla kokemuksistasi ja kertomalla muille ansaitset pisteitä. Tämä ei maksa mitään, tuotteiden testaaminen on hauskaa ja antoisaa - ja sitä on myös muille hopottaminen...
  11. M

    Meilit päivää piristämään

    Edelleenkin on postiaatikossani tilaa! 43-vuotias, kahden jo pitkäksi venähtäneen nuoren miehen äiti kaipaa ajatustenvaihtajia kaikesta mahdollisesta. Iällä eikä muillakaan kriteereillä ole vastaamistasi rajattu, joten laitathan viestiä tulemaan.
  12. M

    Haluatko meiliystävän Japanista?

    Hei! Kirjoittelen japanilaisen, alle neljäkymppisen yh-äidin kanssa. Hän toivoo Suomesta ystäviä, jotka ovat samassa elämäntilanteessa - pienen lapsen yksinhuoltajaäitejä. Ilmoitteletko minulle, jos kiinnostaa ja voin välittää hänen osoitteensa. Olen kirjoitellut hänen kanssaan varmaan...
  13. M

    Haluatko meiliystävän Japanista?

    Hei! Kirjoittelen japanilaisen, alle neljäkymppisen yh-äidin kanssa. Hän toivoo Suomesta ystäviä, jotka ovat samassa elämäntilanteessa - pienen lapsen yksinhuoltajaäitejä. Ilmoitteletko minulle, jos kiinnostaa ja voin välittää hänen osoitteensa. Olen kirjoitellut hänen kanssaan varmaan puolisen...
  14. M

    Uusia ystäviä?

    Kylläpä kuulosti tutulta, kun noita viestiketjuja lueskelin: vaikeaa on aikuisena ystäviä löytää. Jättiosan elämästä nappaa työ, ja sen jälkeen kotihommat. Se mitä jää, on lenkkeilyä miehen kanssa, harvakseen pikaisia sähköposteja, lueskelua, joskus viikonloppuisin pientä viihdykettä... Mutta...
  15. M

    Viesteillläänkö

    Kylläpä kuulosti tutulta, kun noita viestiketjuja lueskelin: vaikeaa on aikuisena ystäviä löytää. Jättiosan elämästä nappaa työ, ja sen jälkeen kotihommat. Se mitä jää, on lenkkeilyä miehen kanssa, harvakseen pikaisia sähköposteja, lueskelua, joskus viikonloppuisin pientä viihdykettä... Mutta...

Yhteistyössä