postcrossailijoita?

Kortteja on tullut aivan ympäri maailmaa, ja yksi australialaisnainen tuli facebook-kamuksikin. Aika harvakseen vaihdetaan muuten viestejä, mutta silloin tällöin email lentää merten yli! Tolsi kiva harrastushan tuo, mutta ollut taas unohduksissa kuukausia. Ehkä pitäisi jälleen laittaa kortteja menemään. Kirjeet ja viestit kun kiinnostaa muutenkin ja päivää piristää. Toinen äiti 40++
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mapu:
Kortteja on tullut aivan ympäri maailmaa, ja yksi australialaisnainen tuli facebook-kamuksikin. Aika harvakseen vaihdetaan muuten viestejä, mutta silloin tällöin email lentää merten yli! Tolsi kiva harrastushan tuo, mutta ollut taas unohduksissa kuukausia. Ehkä pitäisi jälleen laittaa kortteja menemään. Kirjeet ja viestit kun kiinnostaa muutenkin ja päivää piristää. Toinen äiti 40++
miten ne kortit lähetetään? siis onko niissä tai kirjoitatko itse muuta viestiä kuin nimesi ja osoitteesi?
 
Olen kirjoitellut kuulumisia vuodenajan mukaan, säästä tai jos kortissa on jotain erityistä suomalaista... Yleensä kortin täyteen jotain infoa. Samoin on hauska saada kortteja, joissa kerrotaan muutakin kuin nimi. En ole välttämättä laittanut osoitettani, useimmin vain etunimen ja sen ID-numeron, millä saaja voi kortin rekisteröidä. Joskus kyllä kyselin viestinvaihtoon ja laitoin emailin. Kortteja alkoi tulla aika pikaiseen, kun olin lähettänyt - ihan kivoja yllläreitä postin seassa. Aika paljon tuli tosin Suomestakin, ne saattaa tulla miltei paluupostissa.

 

Yhteistyössä