Hakutulokset

  1. P

    Marraskuun masunkasvattajat HEINÄKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

    Luminka: Täällä ollaan. Olen kyllä välillä käynyt lukemassa keskusteluja mutta jotenkin kirjoittaminen on vaan jäänyt... Kaikki on masussa kunnossa ja kiloja tullut 8 lisää. Siltä ihan tuntuukin: jalat iltaisin ihan poikki. =) Ei haittaa!!! Meille näyttäisi poika olevan tulossa. Lääkärin...
  2. P

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Moikka, Jospa minäkin liittyisin tänne odottajiin... Olen 38-v, vm-70. Loppu syksystä/alku talvesta tuossa yhtäkkiä huomasin, että eihän tässä ihan 2-kymppisiä enään ollakkaan (Mihin nuo vuodet onkaan sujahtaneet, kun itsestä tuntuu, että justhan tässä vasta 20 täytettiin??) ja nyt täytyisi...
  3. P

    MARRASKUUN masun kasvattajat huhtikuussa, LA:t 1-15.11.2008

    Moikka pitkästä aikaa, Täällä äklötys olo jatkuu mutta mitään isoa pahaaoloa ei ole tullut. Syöminen on todella mielenkiintoista: Kun syö jotain suolaista, niin kohta pakko syödä hieman jotain makeaa, kun suuhun tulee "tunkkainen" maku ja kun taas makeaa ottaa, niin pakko syödä kohta jotain...
  4. P

    MARRASKUUN masun kasvattajat huhtikuussa, LA:t 1-15.11.2008

    mude-75: Voimia ja Jaksamisia!!!!
  5. P

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Tupla Onnittelut Kuunkullalle!! :flower: Tulentytölle onnea ihanan uutisen johdosta!! :flower: Onnittelut myöskin kaikille uusille mukaan tulijoille! Mekin saatiin varmistus ultrassa tänään: meille on tulossa vauva! Kaikki oli hyvin, ihan oikeassa paikassa ja syke kuului selvästi. Mittaa...
  6. P

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Huomenta! Tänään muakaan ei nukuttanut ja syy taitaa olla tämä päiväinen Ultra!! Pitää vain malttaa koko päivä odotella,että klo tulee 18.00! Pitkä päivä siis edessä. Minäkin olen miettinyt, milloin kertoa pomolle. Huomenna joudun silmätysten hänen kanssa olemaan mutta en ihan vielä...
  7. P

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Red Dragon: Tänään oli ennustaja-elliltäkin tullut mullekin vastaus: 26.10.2008 syntyy poika ja 16.5.2010 tyttö. Täähän menee vaikeeksi, kun molemmat eukot sanoo erilailla! :laugh: Mitäköhän masusta on tulossa? Yhteenvetona siis kaksi lasta olisi meillä joku päivä...?
  8. P

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Red Dragon: Vastasko sulle molemmat eukot? Madam mammalta mulle tuli vain tuo vastaus... joo, mäkin olisin 42-v, kun tuo poika syntys.... ( olen itse syntynyt 5.1., joten voisi olla että olisin VASTA 41-v :p ) Mä olen ottanut Multi tabs familyä silloin tällöin, Hevi shotteja ( Valion...
  9. P

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Red Dragon: Minä olen ratkaissut asian niin, että menen todella aikaisin nukkumaan. Ongelmaksi vain näyttää muodostuvan se, että herään sitten myöskin todella aikaisin ja kierrehän on sitten valmis... Ulkoilu ja c-vitamiini kenties auttaisi. Löysin tuolta lokakuun odottajien puolelta ( Kiitos...
  10. P

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Kiitoksia Paukkuli! Meinaa aikalailla jännittää tuo torstai! Ensimmäinen konkreettinen juttu, että vauva olisi oikeasti siis meille tulossa!!!! ( Neuvolaan aika vasta pääsiäisen jälkeen!) Toivottavasti masussa kaikki todellakin hyvin! Tänään ekan kerran todella oksettava ja huono olo. Viime...
  11. P

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Paukkuli: Millainen setä oli? Miten ultran otti? Miten masussa voitiin?
  12. P

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Onnea kaikille uusille plussanneille! Soitin tänään neuvolaan ja sain ajan 25.3. Tuntuu, että se on ikuisuuden päässä! :| Mutta hätä ei ole tämän näköinen, sillä päätin sitten varata varhaisraskauden ultraan yksityiselle puolelle ajan ja se on jo tämän viikon torstaina!! :D Lääkäriksi...
  13. P

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Kiitos Miracle! Täytyy mennä heti katsastaan mallisto läpi!! =) Niin, täytyy vaan pyrkiä pysymään nahoissaa... varmastikin helpottaa kun viikot pidemmälle ehtivät. Sitä meinaa vaan olla niin kovin kärsimätön!
  14. P

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Täälläkin on kova väsymys vaivannut. Eilenkin illalla 19.00 sänkyyn ja siitä sulavasti aamu seiskaan asti yöunet. Yöllä kerran kyllä heräsin päästään koirat ulos pihalle tarpeille mutta uni tuli senkin jälkeen saman tien. Pinna on hieman kireenä.Miehen ei tarvitse oikeastaan sanoa mitään, kun...
  15. P

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Mieheni kanssa ajateltiin, että pyritään ( jos vaan kyetään!!! ) olemaan kertomatta sukulaisille mahdollisimman pitkään. Tosin en tiedä kuinka pitkään onnistuu, kun olen aika hoikka ja anopilla haukankatse... :laugh: Missäköhän vaiheessa masu alkaa selkeästi näkymään? Tosin minusta jo...
  16. P

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    Mä testailin viime viikon puolessa välissä kolmena päivänä ja kaikki testit näyttivät vahvoja viivoja! Tänä aamuna terveyskeskuksessa kävin vielä yhden testin tekemässä ja kyllä se niin taitaa olla, että en ole viivasokea!! =) Olo on epäuskoinen!!! Ihanko oikeesti olen raskaana? Neuvolaan saa...

Yhteistyössä