Hakutulokset

  1. T

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    pikasesti kuulumisia. Poika syntyi 23.8 raskausviikolla 39+4. Myöhemmin lisää, nyt nukkumaan pojan kanssa =) tintsa ja poika 6 pv
  2. T

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Onnea taas kaikille vauvaantuneille :heart: Itellä menee melko varmasti sinne syyskuun puolelle. Olikos se sone ku kyseli huimaamisesta? Säikähdin perjantai-lauantai välisenä yönä ihan kauheesti ku useemman kerran kylkeä kääntäessä pyörrytti ja huimasi. Se oli ihan kamala tunne ja herätin...
  3. T

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    heippa piiitkästä aikaa! en oo aikoihin ehtinyt koneella istua, ku mies on ollut lomalla ja ollaan puuhailtu kaikenlaista. Tänään meni takas töihin, joten paluu arkeen, no onneks kohta sillä on taas isyysloma. Oikein paljon onnea kaikille vauvaantuneille :heart: Ja jyffelle ja ecculle...
  4. T

    ¤¤¤ELOMASSUT KESÄKUUSSA¤¤¤

    moikka pitkästä aikaa! Olipa urakka lukea yli viikon viestit, mut kaikki kahlasin läpi. Onnea vielä rouviintuneelle! Meidän ulkomaanreissu meni yllättävän hienosti vaikka mukana oli toi meidän ikiliikkuja 1v5kk :) Yöunet jäi vaan vähän vähäisiksi kaikilla, mut nyt taas palataan arkeen ja...
  5. T

    OoO ELOMASSUT TOUKOKUUSSA OoO

    Ehdinpä taas lukasta mitä ootte kirjotellut, mäkään en päässyt eilen näille sivuille ollenkaan jostain syystä. Puhuitte joskus aikasemmin ammateista, valmistuin restonomiksi esikoisen ollessa vajaan vuoden, joten kotona oon ollut jo monta vuotta. Siis opiskellut ja tehnyt kesätöitä. Kotona...
  6. T

    OoO ELOMASSUT TOUKOKUUSSA OoO

    Moikka, Ei oo täälläkään energisyydestä tietoakaan. Väsyttää melkeen samalla tavalla ku alkuraskaudessa. Eilenkin päivällä nukuin pojan kanssa parin tunnin päikkärit mut tänään aattelin selvitä tolla kahvilla ja suklaalla. Mua on alkanut välillä huimata, johtuukohan verenpaineesta vai mistä...
  7. T

    OoO ELOMASSUT TOUKOKUUSSA OoO

    upp3 liivinhakasia saa lindexiltä tai ainaski mä oon joskus aikoinaan sieltä ostanut. Ja oikein paljon onnea uudelle ylioppilaalle! Mä kyllä taisin viimeks ostaa imetysliivit ihan viimesillä viikoilla ja hyvin mahtu koko imetyksen ajan. Ostin vaan vähän reilummat ja sellaset joustavat...
  8. T

    <<ELOMASSUJEN ODOTTAJAT>>

    Minäkin haluan pysyä masuni kanssa mukana =) Kaikki tiedot oli ok.
  9. T

    OoO ELOMASSUT TOUKOKUUSSA OoO

    Moikka! Synttärionnittelut Tatjanalle ja äiti lpr:lle :flower: :flower: Ja kiitoksia kestojen ompeluvinkeistä, täytyy mennä kirjastosta ettii se suuri käsityölehti. Pojalle on ostellut valmiina vaippoja, käytetään kylllä enemmän kertiksiä. Mies oli eka kestoja vastaan mut vaihtelee...
  10. T

    OoO ELOMASSUT TOUKOKUUSSA OoO

    Moikka mammat ja masut! En oo aikoihin kirjotellu ku ei oo ollut mitään kommentoitavaa. Eipä sen kummempia nytkään. Viime viikolla oli neuvola ja kaikki ok. Paino on noussut melkeen 7kg, josta vähän sanomista. Mut viimeksin tuli 15 kg ja kaikki lähti pois imetyksen myötä, joten en meinaa...
  11. T

    <3<3 ELOMASSUT huhtikuussa <3<3

    Lauantaita kaikille! Pienistä vaatteista ollut puhetta. Mun mielestä kannattaa kuitenkin jonkun verran noita 50cm vaatteita ostaa. Ainakin meidän esikoisella 50cm vaatteet oli jopa vähän isoja alussa. Ja sitä pyykkiä tulee aika lailla ku puklua ja kakkaa sun muuta lentää montaa kertaa...
  12. T

    <3<3 ELOMASSUT huhtikuussa <3<3

    heipä hei, piti pikaseen tulla kertoo ultra-kuulumiset. Meille on tulossa toinen poika (ehkä hieman pettynyt, prinsessa ois ollut kiva), tottakai oon onnellinen et kaikki näytti olevan kunnossa. Siellä se pikkunen raapi pyllyään :laugh: eli selvä mies! Sen tarkempia mittoja ei kertonut...
  13. T

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    moikka, Eilinen neuvola takanapäin ja kaikki oli hyvin. Sydänäänien kuuleminen on aina yhtä ihanaa =) Paino oli noussut raskauden alusta vajaa 4 kiloa, joka on kuulemma ihan jees. Pelkäsin jotain paljon pahempaa, oon meinaan syönyt ihan tajuttomasti. Kiitoksia hemulille vinkeistä...
  14. T

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Moikka, Ehdin taas pitkästä aikaa koneelle. En ymmärrä mihin nää päivät häviää!? Täällä on kaikki hyvin, liikkeet tuntuu jo ihan mukavasti. Mutta välillä päiviä ettei tunnu mitään. Kohta neuvola pitkästä aikaa ja ens viikolla vihdoin ja viimein rakenneultra. Vähän jännittää kyl toi neuvolan...
  15. T

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Moikka ja hauskaa pääsiäistä kaikille! En oo viikkoihin päässyt koneelle ku oltiin reissussa ja sillä aikaa kone pimahti kotona. No, nyt onneks toimii. Paljon oli luettavaa, kiva. Uusiakin oli tullut mukaan, tervetuloa! Ja onnea kaikille jotka tietää jo sukupuolen. Mulla piti olla neuvola täl...
  16. T

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Jospa minäkin ehtisin jotain kirjottelemaan. Nukuin viime yönä reilut 11 tuntia, ihanaa! Tuntuu että alkuajan väsymys on taas tullut takasin :( Tyttö/poikaolosta on ollut puhetta, mulla ei oo oikeestaan kumpikaan. Pojasta olin ihan varma et poika on tulossa ja sehän sieltä tulikin. Ehkä nyt...
  17. T

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    Melkeinpä viikon tauon jälkeen minäkin pääsin taas tänne. Muutto takana ja netti toimii taas, jee. Ihanaa asua isommassa asunnossa. Vielä on paikat vähän sekasin mut pikkuhiljaa laitellaan kämppää kuntoon. Mellulille onnea työpaikasta ja salamatkustajalle onnistuneesta kosinnasta :flower...
  18. T

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    Tosi paljon on tullut viikonlopun aikana tekstiä, kiva juttu. Kotiäiti 32:lle voimia :hug: , asioilla on yleensä tapana järjestyä. Ollaan oltu pojan kanssa viikonloppu mummolassa ja vauhtia on riittänyt. Mies on parhaillaan muuttamassa meidän tavaroita uuteen kotiin, lähdetään sitten...
  19. T

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    Huh mikä päivä. Puolisen tuntia sit sain pojan unille ja vihdoin saan itsekin rentoutua. Tein itelleni ison kasan pekonia iltapalaks, tosi terveellistä ;) Vielä ois karkkipussi tossa vieressä avattuna. Tuntuu että iltasin on aina kamala nälkä ja jano ku päivisin juoksee ton pojan perässä...
  20. T

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    Moikka, Minäkin ilmottautuisin tänne. La on 26.8 ja synnärinä nkl. Viikkoja on siis kasassa 13+1. Toinen lapsi tulossa, poika on nyt 1v2kk. En jaksa / ehdi lukea kaikkea mitä ootte kirjottanut, mutta ainakin mansikka85 kyseli oireettomista päivistä. Mulla on useimmiten sellasia päiviä...

Yhteistyössä