Erehdyin sitten imuroimaan tänään ja niin tukala olo tuli masuun tuossa kun päiväunia yritin ottaa :/ Ei ole moneen viikkoon ollut kuin muutama hassu kivuton suppari päivässä, nyt sitten vissiin ylitin rajan kun noin "paljon" rehkisin. Eikä nämäkään oikein suppareilta tuntuneet, muutaman kerran maha meni kovaksi. Mutta sellainen inhottava olo mahassa, sekin tuntui ilkeältä kun Tiitti liikkui.
Päätin sitten nousta ylös tunnin tuskastelun jälkeen ja heti helpotti...
Kiia08 on tosiaan ihanan hoikka vielä! Minäkin tunnen itseni lähinnä valaaksi... Eilen oli kyllä taiteilemista kun kaupungille pistin pitkävartiset saappaat jalkaan ja housun lahkeet piti saada sinne sisälle. Ei kyllä tiennyt miten päin olisi äheltänyt, mutta onnistui se lopulta...
Heh, ja tänään kaivelin isompia rintaliivejä kaapista. Käteeni osuivat sieltä kaapin uumenista liivit joita en muista edes ostaneeni, ja järkytyin niiden kokoa ja mietin että herranjestas, milloin minulla näin iso povi on ollut?!
En kyllä muista milloin ne olen ostanut, varmaan viime raskauden loppupuolella tai sitten imetyksen juuri loputtua kun ei imetysliivejä enää käyttänyt mutta muut olivat vielä liian pieniä.
Vielä suuremmaksi hämmästyksekseni nuo liivit sopivat oikein hyvin kun niitä tänään sovitin :ashamed: Kauheata
neitiperho kirjotteli pihan kuntoon laittamisesta. Minäkin niin toivoisin että joku ystävällinen puutarhuri tulisi ja pistäisi pihan kuntoon, ilmaiseksi
Tietäisin kyllä mitä kaikkea tuohon pihaan haluaisin, mutta totta tosiaan se maksaa paljon :/ Taidan tänäkin vuonna vaan heittää sata pussillista kukkien siemeniä kukkapenkkeihin ja toivoa että ensi keväänä olisi lottovoittaja ja saisi kaikkea kivaa
On tuolla joitain monivuotisia kukkiakin mutta ne ovat edellisen asukkaan istuttamia eivätkä oikein minun mieleeni. Ja niitäkin hassusti vaan siellä täällä.
Odottelen että mies ja poika heräävät päikkäreiltä niin lähdetään anoppilaan herkuttelemaan
Lilli ja Tiitti 23+4