Hakutulokset

  1. M

    Myydään hyvät renkaat

    Myydään hyväkuntoiset (yhden kesän ajot) Peugeot 307 peltivanteet. Kauppaan sisältyy Continental Premium Contact kumit (195/65 R15) ja siistit ja alkuperäiset pölykapselit. Hintapyyntö 200 euroa. Helsingin alueella voidaan myös tuoda perille.
  2. M

    Silikonitissit

    \ varmaan jotain tota luokkaa se on. Itse menen tallinnaan laitattamaan konsultaatiot oli ilmaisia. ja koko paketti matkoineen leikkauksinenn, implantteineen ynm tulee maksamaan vähän päälle 3000. Ja ihan hyvältä paikalta vaikuttaa. Jos jotain mutkia matkaan tulee voi ottaa yhteyttä suomen...
  3. M

    Silikonitissit

    \ käyppä rekisteröitymässä niin voidaan laittaa yksityisviestiä.
  4. M

    Silikonitissit

    nyt on konsultaatiossa käyty ja hui kauuheeta leikkaus päiväkin sovittuna tonne 3viikon päähän. hiukkasen kyllä jännittää.
  5. M

    Silikonitissit

    täällä toinen joka tyytymätön rintavarustukseensa. Tänään juuri tilasin ajan konsultaatio käynnille vähän kyllä jännittää. On aika ristiriitaisia tuntemuksia. Mitäs jos rinnat eivä olekkaan sitten sellaiset kun on mielessään kuvitellut ynm.
  6. M

    Minkä firman talopaketti teillä on/tulee?

    vaajatalot tulee meille
  7. M

    Talopakettien vertailut

    meille tulee vaajataloilta talopaketti ja redi talot tekee loput eli avaimet käteen systeemillä ja kaikkineen tulee maksamaan n. 300 000 euroo. ja tontti vielä päälle.
  8. M

    Vastikkeista

    meillä maksaa päälle 200 euroo 80 neliön rivari helsingistä.
  9. M

    Mitä maksaa talop. noin 120 neliö, Avaimet käteen -tyylillä

    riippuu varmaan et mihin päin rakentaa. me ollaan hesasta ja meille sanottiinet 1500- 1700 euroo neliö. Meijän talo tulee maksaa päällä 300000 euroo ja n. 200 neliön kokoinen talo.
  10. M

    maito pois autonlattiasta

    sit on semmosii hajunpoistaja aineita. Semmosii suihkutettavii. Meillä ainakin on haihduttanut koiran pissan hajun sohvalta ja lapsen oksennuksen hajun turvaistuimesta ynm. Se ainekin kyl haisee vähän omituiselle, mut sekin haihtuu parissa päivässä. Ja ihan tavallisista kaupoista saa esim...
  11. M

    Avaimetkäteen talo

    nosto
  12. M

    Avaimetkäteen talo

    Paljonko teillä on tullut maksamaan avaimetkäteen systeemillä? Minkä kokoisen olette rakennuttaneet ja mihin päin suomea?
  13. M

    gallup asuntolainoista

    nettotuloista en nyt ihan tarkkaan tiiä. minä äitiyslomalla ja mies opiskelee. 4 henkeä asuntolainaa kohta reippaasti yli 300000 euroo
  14. M

    Vaajatalot

    Pistäkääs kommentteja vaajataloista. Huonoja ja hyviä.
  15. M

    paljonko marginaalikorko

    meillä 0,45 nordeasta
  16. M

    voiko kaksi työtöntä saada asuntolainaa?

    Me saatiin lainaa. ei tosin olla varsinaisesti työttömiä. Mies opiskelee vielä pari vuotta ja minä olen tällä hetkellä äitiyslomalla eikä minullakaan vakituista työpaikkaa ole.
  17. M

    Puregon injektioliuos, myytävänä

    \ jännä että naistenklinikan lääkäri tätä minulle ehdotti, että voisin ne myydä. Kuulemma ovat monet myyneet ja minullekin ehdotti että olisin sinne seinälle ilmoituksen jättänyt. aikas jännä juttu.
  18. M

    Puregon injektioliuos, myytävänä

    minun piti mennä mikroinjektio hoitoon -05, lääkkeet olin hommannut ja nenä sumutteetkin aloittanut, mutta sitten tapahtuikin ihme ja olinkin tullut raskaaksi. kalliitlääkkeet olin siis kerennyt ostaa ja nyt ovat ihan käyttämättömänä jääkaapissa. eli myisin ne mielelläni jollekin joka niitä...
  19. M

    SEKUNDÄÄRISET LAPSETTOMAT!

    meillä yksi lapsi vuoden yrityksen jälkeen -03. sen jälkeen ei käytetty ehkäsyä, haluttiin heti perään toinen, vuos yritettiin ja mitään ei kuulunu. Lähettiin tutkimuksiin ja vika löyty sit miehestä. Meille sanottiin ettei ilman keinohedelmöitystä toista lasta saada. Kunnallisella puolella tosi...

Yhteistyössä