Puregon injektioliuos, myytävänä

minun piti mennä mikroinjektio hoitoon -05, lääkkeet olin hommannut ja nenä sumutteetkin aloittanut, mutta sitten tapahtuikin ihme ja olinkin tullut raskaaksi.

kalliitlääkkeet olin siis kerennyt ostaa ja nyt ovat ihan käyttämättömänä jääkaapissa. eli myisin ne mielelläni jollekin joka niitä tarvitsee ja tietysti edullisempaan hintaan mitä maksaisivat apteekissa.

eli kaksi pakettia löytyy puregonia 600 IU-IE/0,72ml pakettissa on injektio liuos ja 7 neulaa.

lääkkeet olen säilyttänyt jääkaapissa niinkuin ohjeessa on suositeltu ja viimeinen käyttö päivä on vuonna 2007.

Laita viesti jos olet kiinnostunut, niin voidaan puhua hinnoista ja toimituksesta. itse olen helsingistä. Lääkkeitä ei varmastikkaan voi postissa toimittaa, koska säitlytys on tosiaan jääkaapissa.

T. Muruska
 
Reseptivalmisteiden antaminen muiden käyttöön ei ole sallittua, samoin myyminen. ne on lääkäri määrännyt sinulle ei muille.

Se että olet hävinnyt rahaa on valitettavaa, mutta se että olet tullut raskaaksi ilman lääkitystä on valtavan hieno asia.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 23:06 Nereidi kirjoitti:
Reseptivalmisteiden antaminen muiden käyttöön ei ole sallittua, samoin myyminen. ne on lääkäri määrännyt sinulle ei muille.

Se että olet hävinnyt rahaa on valitettavaa, mutta se että olet tullut raskaaksi ilman lääkitystä on valtavan hieno asia.

jännä että naistenklinikan lääkäri tätä minulle ehdotti, että voisin ne myydä. Kuulemma ovat monet myyneet ja minullekin ehdotti että olisin sinne seinälle ilmoituksen jättänyt. aikas jännä juttu.
 
elli777
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 10:09 muruska kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 23:06 Nereidi kirjoitti:
Reseptivalmisteiden antaminen muiden käyttöön ei ole sallittua, samoin myyminen. ne on lääkäri määrännyt sinulle ei muille.

Se että olet hävinnyt rahaa on valitettavaa, mutta se että olet tullut raskaaksi ilman lääkitystä on valtavan hieno asia.

jännä että naistenklinikan lääkäri tätä minulle ehdotti, että voisin ne myydä. Kuulemma ovat monet myyneet ja minullekin ehdotti että olisin sinne seinälle ilmoituksen jättänyt. aikas jännä juttu.
Niin kait voit niitä kaupitella, mutta muista että postiin niitä ei voi laittaa, koska vaativat kylmäkuljetuksen ja se kylmäketju ei muutenkaan saa katketa eli kuljetukset kylmälaukussa :)
 

Yhteistyössä