Hakutulokset

  1. T

    neuvoja kaivataan kipeästi!!

    Siis täh.... Sekö että jääkö rahaa uusiin vaatteisiin ja pääsetkö juhlimaan ratkaisee sen että eroatko miehestäsi..?????? :o
  2. T

    Laihduttajat tai laihduttaneet!!!

    Olen pudottanu reilussa kahdessa kuukaudessa noin 8 kiloa. Vauhti on asiantutijoiden mukaan minulle sopiva ja ainakin kiloklubin mukaan ravinto ja liikunta sopivaa ja oikeanlaista. Veriarvot; hemoklopiini, kilpirauhas-,munuais-,kolesteroliarvot ja verensokeri huippuhyvät! [b]Mutta[b] kun olen...
  3. T

    Samperi kun on nukkunu taas huonommin niin kaikki oudot unet valtaa pään...

    pakko kertoo Näin paripäivää sit unta et katsoin kun Finnairin lentokone meinasi kovassa tuulessa pudota hallitsemattomasti heti noustuaan ,mutta viime tipalla pilotti kaiketi pelasti tilanteen ja sai koneen suht turvallisesti alas. Sitten matkustajat siirettiin toiseen koneeseen joka oli...
  4. T

    Jos alottaa kinteet vähän päälle 3kk ikäselle vauvalle, mitä silloin kantsis antaa?

    Meil oli kans painonnousun kans ongelmia ja lapsi oli koko ajan rinnalla ja silti nälkäinen, neuvolast tuli käsky joko antaa korviketta tai perunaa rintamaidon lisäks. En halunnu luopua imetyksesta joten annettiin perunaa! Eka maistatettiin ihan vähän lusikan päästä ja sit sitä lisättiin...
  5. T

    Sikiö pahoin sairas - keskeytyskö?

    Muuten samaa mieltä ,mut riippuisi kromosomi poikkeavuudesta ,että kuinka paha. Sillä itselläni on kromosomipoikkeavuus ja kuitenkin olen terve ja normaali nainen!!! En usko ,että kyseiset vammat aiheuttaisivat kipuja vauvalle kohdussa ja synnyttyä häntä toki lääkittäisiin kipulääkkeillä!
  6. T

    veisitkö tytön hu kerhoon, jos ollut kuumetta

    En veis!! Yks kokonaan kuumeeton päivä on ehdoton minimi!!! -kuume saattaa nousta hoidos/kerhos kun on enempi toimintaa -en haluaisi tartuttaa muita -ihmekkös jos tulee jälkitauteja ja tavalliset flunssat kestää viikkoja kun lapsia viedään hoitoon ja harrastuksiin puolikuntoisina!!!
  7. T

    Pukisitko tytölle

    Kyllä! Meidän 4v.tytöllä on tummansininen välikausihaalari. siina on hihoissa valkoista ja tummanpunaista joten ostin haalariin sopivat tyttömäisen tummanpunaisen pipon ja t.punaiset sormikkat ja hanskat! On ite tykanny eikä kukaan oo siitä kyllä tytölle eikä myöskään minulle huomauttanut.
  8. T

    Lapsilisä pois hyvävaraisilta!

    :)
  9. T

    Lapsilisä pois hyvävaraisilta!

    Kaikki kun ei ole omista valinnoista kiinni! Jo lukiolaisena jouduin ottamaan lainaa ja lukion jälkeen elämäntilannne oli sellainen ,että pikainen ammattiin valmistuminen ja työelämään kiinni pääseminen olivat välttämättömiä! Joten korkeakoulut jäivät valitettavasti laskuista pois! Olen...
  10. T

    Lapsilisä pois hyvävaraisilta!

    TOTTA! Minusta tekstisi vain tukee ja täydentää omaa käsitystäni ja mielipidettäni!! Ettei voida sanoa, että kaikilla on samat lähtökohdat!!! Ja ,että "menestyminen" on vain omasta halusta kiinni! Tyyliin koulutus on kaikille ilmaista ja jos ei ole kouluttautunut korkeasti on ollu tyhmä...
  11. T

    Lapsilisä pois hyvävaraisilta!

    Totta! Mutta aina ei ne "omat halut" riitä! Etenkin jos eväät( henkinen ja rahallinen tuki) opiskeluun ja sitä kautta menestymiseen ovat heikonlaiset! Voin omalla kokemuksella ja kirjatiedolla sanoa ,että huonommista oloista(köyhyyttä, työttömyyttä,eristäytymistä kenties alkoholismia)...
  12. T

    Lapsilisä pois hyvävaraisilta!

    Huom! Kaikki eivät saa lainaa. Eivätkä kaikki hyvätuloiset ole kituuttaneet saadakseen haluamansa .joillain on ollu perheen ja suvun tuki(myös rahallinen) ja kenties rahasto odottamassa opiskeluaikoja. Ja kolmanneksi elämäntarinoita ja -tilanteita on Suomen maassakin noin 5miljoona...
  13. T

    Lapsilisä pois hyvävaraisilta!

    Koska olen pienituloinen ja täten tyhmä en ihan ymmärrä miten kysymyksesi liittyy aikasempaan tekstiini ja siihen saamaani kommenttiin että kesksin tekosyitä????? Kyllä olen siinä 17-vuotiaana!!!
  14. T

    Lapsilisä pois hyvävaraisilta!

    tekosyitä :laugh: Tuskin pankki antaa 2lapsen yh:lle jolla on jo ennestäänkin lainaa, 100 000mk lisälainaa opiskeluun... Hei haloo asutko ihan samalla planeetalla ja samassa maassa.... :whistle:
  15. T

    Lapsilisä pois hyvävaraisilta!

    Kyllä mäkin haluaisin opiskella korkeakoulututkinnon, mutta kun talous ei sitä kestäis! lottovoittoa odotellessa....ja paskahommia tehdessä...
  16. T

    Lapsilisä pois hyvävaraisilta!

    Tosta oon samaa mieltä, mut kokonaan en lähtis poistamaan, mut vois kyl olla jollain taval tulosidonnainen!!!! Eli köyhille enemmän ja rikkaille vähemmän eikä niin kuin esim.äpraha hyvin tienannu saa ruhtinaalisesti ja esim. opiskelija pari pennin pyörylää!!!!!! :(
  17. T

    mitä mieltä olette yh-isistä??

    jaa vai ymmärretään..... pah... :kieh:
  18. T

    mitä mieltä olette yh-isistä??

    Ei kaikki yh:isät mitään sankareita ole. Tunnen yhden , joka oli hakenut lasten yksinhuoltajuutta vain kostoks äidille joka oli pettäny ja lähtenyt toisen miehen matkaan vuosia kestäneen henkisenpahoinpitelyn ahdistamana! Kyllä lapset hengissä pysy, mutta mistään uhrautumisesta, hyvästä...
  19. T

    Kertokaapas, mitä lapsi (10 kk) tarvitsee päiväkotiin?

    Meijän kakkonen menee päivähoitoon 11pv./kk. Syy on se että ollessani raskaana sain opiskelu paikan jota olin hakenut monta vuotta!!! Sain luvan siirtää koulunaloitusta kahdella vuodella joka tarkoittaa että kakkonen menee päivähoitoon 1v.5kk. iässä!!!! Enempää en alotusta saanu siirtää vaikka...
  20. T

    Mitä lahjaksi 1-vuotiaalle tytölle?

    samat sanat sulle kuin tolle edellisellekkin!!!!!

Yhteistyössä