Hakutulokset

  1. A

    Mä en taas tiedä miten suhtautua tarhassa tapahtuneeseen...

    Onko teidän päiväkodissa jo kesän takia "päivystysaika" käynnissä?
  2. A

    valvottu yö takana....:(

    Mitenkäs lastenpolilla meni?
  3. A

    valvottu yö takana....:(

    Luin jo eilen viestisi ja nyt täytyy vastata. Eli voimia asian selvittämiseen ja hyvä, että käytit jo eilen tyttösi päivystyksessä!
  4. A

    Mistä saisi halvalla vuokrattua pakettiauton Trelta?

    Meillä on ollut Ollankedolta. http://www.autovuokraamountoaollanketo.fi/
  5. A

    meandi panttaa...

    Laittakaahan hieman alehinnastoa tänne näkyviin! Kiitos :flower:
  6. A

    Hullutpäivät olikaan milloin?

    3+1 ovat ensi viikolla. Kuvasto oli tullut jo nettiin: http://www.sokos.fi/ Ja yleensähän keväisin on ollut viikko väliä ja sitten Hullut Päivät.
  7. A

    Vk-asut

    Mun on nyt pakko hehkuttaa! Kävin itse eilen Anttilasta ostamassa pojalle tämän kevään Lassien G-techin, maksoi 27,50 e sillä eilisen lehdestä löytyneen kupongin kanssa.
  8. A

    polarn o pyretin vaatteista

    Onko kukaan käynyt PO.P:in ystävämyynneissä? Ovatko hyviä ja edullisia? Liityin juuri PO.P:n postituslistalle Jumbossa käydessäni ja odotan ensimmäistä postiani.
  9. A

    Nyt kun elämme tällaisia aikoja (säästö-ja muita vinkkejä?)...

    Kaappien siivous ja turha tavara pois esim. kirpparilla tai huutiksessa. Lisäksi itse kiersin kotona ollessani paljon tarjousten perässä (varsinkin liha ja kala). Kirjasto on myös hyvä paikka.
  10. A

    Valittaisitteko? Bamse-sukkahousut nyppääntyivät eka pesussa

    No niin, nyt on käyty Lindexillä. Kävi vielä hyvä tuuri ja myymäläpäällikkö osui palvelemaan. Hän myönsi heti, että sukkahousut ovat jokin maanantai-versio. Sain vaihdossa Bamsen raidalliset sukkahousut. Toivottavasti ne kestävät, jos eivät vien nekin takaisin. Eli kannattaa käydä palauttamassa...
  11. A

    Valittaisitteko? Bamse-sukkahousut nyppääntyivät eka pesussa

    Tulen myöhemmin kertomaan, mitä sanoivat Lindexillä. Muuten sukkahousujen kanssa ostamani Bamsen liivifarkkuhame kesti pesun erinomaisesti. Eikä minulla aiemmin ole ollut huomautettavaa Lindexin vaatteista.
  12. A

    Valittaisitteko? Bamse-sukkahousut nyppääntyivät eka pesussa

    Mulla on onneksi Lindex ihan tuossa lähellä. Taidan käydä tänään näyttämässä sukkahousuja siellä. Harmi, kun heitin kuitin jo roskiin. Mulla ei käynyt mielessäkään säästää sitä, kun sukkikset olivat jo tytön päällä.
  13. A

    Valittaisitteko? Bamse-sukkahousut nyppääntyivät eka pesussa

    Ne juuri! Aiotko palauttaa?
  14. A

    Valittaisitteko? Bamse-sukkahousut nyppääntyivät eka pesussa

    Eli pesin ensimmäisen kerran juuri ostetut Lindexin Bamse-sukkahousut ja ne nyppääntyivät heti aivan kamalan näköisiksi. Tiedän kyllä että sukkahousuihin tulee herkästi nukkaa, mutta nämä olivat siis aivan kamalan näköiset. Onko kukaan koskaan törmännyt samaan Lindexin sukkahousuissa? Ja...
  15. A

    Ellos: Mikko Mallikas, laatu ja alet?

    Kiitos :flower: Lisää kokemuksia?
  16. A

    Ellos: Mikko Mallikas, laatu ja alet?

    :wave: Eikö kukaan enää tilaa Ellokselta mitään?
  17. A

    Ellos: Mikko Mallikas, laatu ja alet?

    Katselin juuri Elloksen Mikko Mallikas sarjan vaatteita ja kivoja olivat. Millainen Elloksen laatu on nykyään, kun lopetin muutama vuosi sitten sieltä tilaamisen jatkuvien pettymysten vuoksi? Nyt vain alkoi taas poltella. Toinen asia mitä pohdin oli, kannattaisiko odottaa alennusmyyntiaikaa...
  18. A

    Pienen vauvan nuha

    Olettekos muuten huomanneet, että apteekista saa puolen litran pulloissa samaa suolavesiliuosta hintaan 2,5 e/pullo kuin niissä pikku purkeissa? Täyttäminen onnistuu hyvin. Itse kun en halunnut ruveta keittelemään "omaa" liuosta ja pikku pullo maksaa älyttömiä!
  19. A

    Mitkä rattaat, vinkkejä?

    Meillä on Scooterit. Poika oli 9 kk, kun vaihdoimme vaunut rattaisiin. Ja hyvin nukkui vaunuissakin vaikka ei ihan makuuasentoon Scooterit menekään. Scooterien kankaat on helppo irrottaa pesua varten ja värit ovat kestäneet pesuja hyvin (v.sin/t.sin). Rattaat menevät helposti kasaan ja ovat...

Yhteistyössä