Valittaisitteko? Bamse-sukkahousut nyppääntyivät eka pesussa

Eli pesin ensimmäisen kerran juuri ostetut Lindexin Bamse-sukkahousut ja ne nyppääntyivät heti aivan kamalan näköisiksi. Tiedän kyllä että sukkahousuihin tulee herkästi nukkaa, mutta nämä olivat siis aivan kamalan näköiset. Onko kukaan koskaan törmännyt samaan Lindexin sukkahousuissa? Ja oletteko valittaneet? H&M:n sukkahousut ovat kestäneet paljon pidempään siistinnäköisinä.
 
Lindex boikottiin
Ne vaatteet on nykyään ihan täyttä pas*aa!!
Painatukset irtoaa, vaatteet pienenee pesussa pari kokoa, nukkaantuu silmissä jne.

En osta sieltä enää mitään.
 
vieras
tästä taas opimme, ettei köyhän kannata sitä halvinta ostaa. sukkahousut juurikin ovat sellainen vaatekappale, että laadun näkee eka pesun jälkeen. sinä jos oisin, veisin sukkikset takaisin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ailakki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olivatko ne sitä uutta mallistoa pinkit sukkikset joissa bamsen pää ja kukkia? Meillä ne ovat olleet 2 kertaa pesussa, ihan kamalan näköiset. :/
Ne juuri! Aiotko palauttaa?
Kyllä tuo mielessä kävi. Nyppääntyivät jo eka pesussa aika lailla ja nyt toisen jälkeen kyllä suu loksahti auki kun pesusta tulivat. Näyttivät oikeasti jo siltä, että ei enää "ihmisten ilmoilla" viitsi mekon kanssa käyttää.

Ainut vaan, että meiltä on lähimmälle Lindexille 40km, niin ei kyllä viiti pelkkien sukkisten takia lähteä sinne ajelemaan.. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ailakki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olivatko ne sitä uutta mallistoa pinkit sukkikset joissa bamsen pää ja kukkia? Meillä ne ovat olleet 2 kertaa pesussa, ihan kamalan näköiset. :/
Ne juuri! Aiotko palauttaa?
Kyllä tuo mielessä kävi. Nyppääntyivät jo eka pesussa aika lailla ja nyt toisen jälkeen kyllä suu loksahti auki kun pesusta tulivat. Näyttivät oikeasti jo siltä, että ei enää "ihmisten ilmoilla" viitsi mekon kanssa käyttää.

Ainut vaan, että meiltä on lähimmälle Lindexille 40km, niin ei kyllä viiti pelkkien sukkisten takia lähteä sinne ajelemaan.. :(
Mulla on onneksi Lindex ihan tuossa lähellä. Taidan käydä tänään näyttämässä sukkahousuja siellä. Harmi, kun heitin kuitin jo roskiin. Mulla ei käynyt mielessäkään säästää sitä, kun sukkikset olivat jo tytön päällä.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ailakki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ailakki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olivatko ne sitä uutta mallistoa pinkit sukkikset joissa bamsen pää ja kukkia? Meillä ne ovat olleet 2 kertaa pesussa, ihan kamalan näköiset. :/
Ne juuri! Aiotko palauttaa?
Kyllä tuo mielessä kävi. Nyppääntyivät jo eka pesussa aika lailla ja nyt toisen jälkeen kyllä suu loksahti auki kun pesusta tulivat. Näyttivät oikeasti jo siltä, että ei enää "ihmisten ilmoilla" viitsi mekon kanssa käyttää.

Ainut vaan, että meiltä on lähimmälle Lindexille 40km, niin ei kyllä viiti pelkkien sukkisten takia lähteä sinne ajelemaan.. :(
Mulla on onneksi Lindex ihan tuossa lähellä. Taidan käydä tänään näyttämässä sukkahousuja siellä. Harmi, kun heitin kuitin jo roskiin. Mulla ei käynyt mielessäkään säästää sitä, kun sukkikset olivat jo tytön päällä.
Hei kerropas sitten mitä sanoivat, että jos itsekin palauttaisi ne. Kyllä luulen, että ottavat vastaan ilman kuittiakin, nehän on ihan pari viikkoo sitten tulleet myyntiin..

(itse palautin kerran yhdet housut, joista ratkesi alkuunsa sauma, eikä multakaan mitään kuittia kyselty silloin)
 
Tulen myöhemmin kertomaan, mitä sanoivat Lindexillä.

Muuten sukkahousujen kanssa ostamani Bamsen liivifarkkuhame kesti pesun erinomaisesti. Eikä minulla aiemmin ole ollut huomautettavaa Lindexin vaatteista.
 
No niin, nyt on käyty Lindexillä. Kävi vielä hyvä tuuri ja myymäläpäällikkö osui palvelemaan. Hän myönsi heti, että sukkahousut ovat jokin maanantai-versio. Sain vaihdossa Bamsen raidalliset sukkahousut. Toivottavasti ne kestävät, jos eivät vien nekin takaisin. Eli kannattaa käydä palauttamassa! Ja minä ainakin sain asiallista palvelua.
 

Yhteistyössä