Hakutulokset

  1. C

    Ompelija tuhosi hääpukuni

    Saisinko minäkin tietää kyseisen liikkeen ja ompelijan nimen. :wave: Täytyy kyllä sanoa, että aika lailla pilalle on tuo ompelija pukusi laittanut. Mua harmittais kanssa ihan törkeesti mutta en kyllä antaisi periksi vaan vaatisin korvausta niin pitkään, että sen saisin. Kuluttajaneuvontaan...
  2. C

    Kattokassinen, yv-kansiosi on täynnä!

    Olisi viestiä tulossa! :attn: =)
  3. C

    Onks teidän lapset tullu kipeiksi siitä ekasta rokotuksesta 3kk iässä?

    Meidän neidille tuli kuumetta pariksi päiväksi. Lisäksi oli kiukkuinen, söi tosi huonosti ja nukkui tosi levottomasti viikon ajan ja missään muualla ei ollut hyvä olla kuin sylissä. :/ Saatiin tosin ekat rokotteet 2kk iässä.
  4. C

    Tehdäänkö raskauden ensimmäisessä lääkärineuvolassa sisätutkimus?

    Muistaakseni tehtiin kaikissa lääkärineuvoloissa sisätutkimus, varma en ole... :whistle:
  5. C

    "Tyttö- ja poikasykkeet"?

    Mun tytöllä oli syke 135-160 välissä, vaihdellen =)
  6. C

    Miten se tämäs aamun muumissa menikää?

    Mä oon jotenkin ajatellut että Nipsu, Pikku Myy, Muumipeikko ja Niiskuneiti olis suunnilleen samanikäisiä, jotain 10-12v. Niisku on isoveli eli vähän vanhempi jotain 15v (kun rakentelee kaikkee jne.), Haisuli ilkeä teini eli jotain 16-18v :)
  7. C

    Ketkäs muut on syntyneet viinakuussa? ;)

    kooljakuu
  8. C

    kumpi laskettuaika pitänyt paikkaansa??

    Ultran mukaan oli sama kuin menkkojen mukaan. Molemmat heitti 10 päivää.
  9. C

    Minkärotuisia koiria teillä on? (laita kuva)

    Profiilissa on meidän kolme colliepoikaa. =)
  10. C

    G: Häät

    1. Oltiin sovittu päivämäärästä jo aikoja sitten, noin vuotta ennen tuota päivää varasin kirkon ja sitten alettiin etsiä juhlapaikkaa ja pitopalvelua jne. 2. Itse maksettiin suurin osa ja mun vanhemmat maksoi pienen osan 3. Vieraita oli noin 70 henkilöä, kutsuttiin kaikki tärkeimmät...
  11. C

    Pakko kysyä, kuinka monella teistä on AIDOT crocsit?

    Mulla on aidot crocsit, ostin Thaimaasta. Mallia athens, väri chocolate/light. :)
  12. C

    Mitä OMA äitinne on sanonut raskaudestanne?

    Mun äiti sanoi vaan että "kyllä sitä oli jo osattu odottaakin". Oli onnellinen ilmeisesti ja on aina vaan kannustanut eikä mitään pahaa ole sanonut. Niin ja eka raskaus siis menossa 36. viikolla.
  13. C

    KOIRANOMISTAJAT!!!

    Meillä on kolme noin 25 kg collieta. Syövät yleensä eläinkaupan ProFormace Maintenance kuivaruokaa ja välillä sekaan maksalaatikkoa, jauhelihaa, riisiä, ruuantähteitä ja koiranmakkaraa. Makupaloina ja hampaiden terveydeksi ruisleipää (paras herkku), Pedigreen DentaStixejä, possunkorvia ja...
  14. C

    Leppävirta + 50km?

    Jos nyt jotain omia käsityksiä kertoisin. Varkaus: pieni kaupunki, haisee välillä aika pahalle, palveluita enemmän kuin Leppävirralla, olen kuitenkin kuullut että palveluita karsitaan koko ajan... ehkä jonkin verran "ränsistynyt" paikka Kuopio: kiva paikka asua, isompi kaupunki, paljon...
  15. C

    Leppävirta + 50km?

    Kirkonkylässä on ainakin mielestäni hyvä asua missä vaan. Myös lähiympäristöt (mm. Uitukanharju/Uitukka ja Paajalanmäki) on kivaa seutua. En siis oikeastaan voi sanoa missä ei kannata asua. :) Kylistä mulla ei ole tietoa paljoakaan, ainoastaan tiedän että Paukarlahti (lähellä Kuopiota) on...
  16. C

    Leppävirta + 50km?

    Leppävirta on hyvä paikka asua. Itse olen sieltä kotoisin, tosin nyt asustelen Kuopiossa. Muita hyviä vaihtoehtoja voisivat kenties olla Varkaus (25km) ja Kuopio (50-55km), enpä juuri muita keksi jotka olisivat max. 50km Leppävirralta. Leppävirralla periaatteessa on kaikki peruspalvelut ja...
  17. C

    Vauva-mahani napsuu!

    Mun mahani napsuu myös. Ensin en edes uskonut että se kuuluu mahasta mutta kun mies kuuli sen myös niin oli uskottava. :D Mitään tietoa ei ole että mistä se johtuu. Pitää kysyä seuraavan kerran neuvolassa. =)
  18. C

    Pitkät lennot

    Itse lensin rv 16 Thaimaahan ja rv 18 takaisin. Menomatka oli suhteellisen helppo mutta takaisin tullessa jalat olivat todella kipeät, vaikka oli tukisukkahousut. Kannattaa liikkua paljon ja heilutella jalkoja paikallaankin. Juomisesta en tiedä, itse en juonut paljoa koska meidän (molemmilta)...

Yhteistyössä