Mitä OMA äitinne on sanonut raskaudestanne?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
krista
Minulla:
1. "Jahas"
2. "Ei kai taas"
3. ja 4. "Jojo"
5. "Eiks teille jo riitä?"

Minun serkun:
1. Hyppeli kattoon asti...

En koskaan ennen ole nähnyt äitiä niin onnellisena kun minä tai systeri odotettiin pikkuisia.
:(
 
Mun äiti sanoi vaan että "kyllä sitä oli jo osattu odottaakin". Oli onnellinen ilmeisesti ja on aina vaan kannustanut eikä mitään pahaa ole sanonut. Niin ja eka raskaus siis menossa 36. viikolla.
 
Lumikuningatar
Meillä äiti sano että mitkä nää on? Mitä mä näillä teen? Annoin äitenpäivälahjaksi pienet vauvantossut. Isäpuoli oli käsittäny heti ja sano sit äitille et ne saa vauvan. Siihen äiti sit sano et ihanaa, onneksi olkoon ja hypisteli sit koko päivän niitä tossuja. Oli onnessaan tulevasta lapsenlapsesta. Olivat aikasemmin miettineet että koskahan pääsevät mummoksi ja papaksi.
 
Tämän neljännen jälkeen on jankuttanut koko ajan, et "eihän sun pitänyt neljää tehdä, sinähän sanoit silloin 15.v että haluat vain kaksi lasta ja nyt kuitenkin teit neljä." :whistle: Naisen mieli ei vissiin saa muuttua äitini mielestä. :eek: :D
 
Ekasta...no ei kai juuri innostunut, sanoi kun ilmoitin että vauva tulossa, että ai, hän eka luuli että se on vasta yritys aloitettu tai siis viime yönä pistetty alulle :headwall:

Toisesta "jaa, vai niin" ja äänensävy oli että olis voinut jättää tekemättä. :|
 
Ekasta kun ilmoitin, niin kysyi kuka isä on :headwall: mutsi oli siis pikkasen ottaneena sillä hetkellä, ja meni sanoissa sekaisin. Toisesta sit oli tosi iloinen, ja ihana mummi onkin. Nyt odottaa koska mä teen sen kolmannen kerran mummiksi :heart:
 
kaikista kolmesta on sanonut että jaahas,vai niin,kuinkas koulut,työt,asumiset,rahat ja naimisiinmeno?ja sitten on voivotellut että voi,voi kuinka sä jaksat ja koska ne nyt sitten oikein syntyy... onnellinen mummo on,vaikka ei raskauksista niin innoissaan ole ollutkaan..
 
EAK
Veljeni kertoi jouluaattona saavansa toisen lapsen. Sitten tietenkin me kaikki onnittelimme. Minä siihen perään kerroin, että meillekin tulee vauva heinäkuussa (meille siis ensimmäinen lapsi). Siihen äiti ihmetteli "Ai, mistä se oikeen tulee?". Luuli, että on sovittu jonkun kaverin tai muun kanssa jolla on lapsi, että tulee kesällä kyläilemään.... :)
 

Yhteistyössä