Hakutulokset

  1. H

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Oma Rakas Muru on vihdoinkin syntynyt! IHANAA! Poika on niin kovin suloinen ja äärettömän rakas. :heart: Syntyessään pikkuinen painoi 3 490g ja pituutta oli 52cm. Raskausviikkoja oli tuolloin jo 41+1. Tsemppiä kaikille vielä odottaville ja onnellisia hetkiä teille, jotka olette vaavin jo...
  2. H

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Voi ONNEA :flower: Naurukohtaukselle ja Ekalle! Teiän vaavit synty jo, ihanaa! :heart: Voiko Ekan pienoinen jo paremmin? Ja paljon onnea Taralee! :wave: Oon lukenu tän palstan vanhoja viestejä ja itkeny ihan hirveesti. Ei siksi, että olisin surullinen. Ihan vaan herkistytti niin...
  3. H

    ***LOKAMASSUT 2008 Huhtikuussa***

    Heips! Kuinkas voitte? Täällä on kuumeen lisäksi ruvennut myös räkä lentämään, nice! Kävin tänään kiikuttamassa labraan pissanäytteet ja otattamassa neuvolalääkärin määräämän valkovuotonäytteen sekä papa-kokeen. Ja se kyllä sattui! Huomiseen jännäilen pissa- ja valkov.tuloksia, mutta papaa...
  4. H

    ***LOKAMASSUT 2008 Huhtikuussa***

    Ja NANNA lisäisitkö vielä listaan, että esikoista odotamme ja synnytyssairaala on Jorvi, kiitos!
  5. H

    ***LOKAMASSUT 2008 Huhtikuussa***

    Hieno homma, kun joukkomme kasvaa. Juu, ja tervetuloa minunkin puolestani kaikille uusille! Paljon on juteltu eri aiheista. Tässä vastauksia muutamiin. VAUVASTA KERTOMINEN: Töissä oli parvorokkoa, kun kuukautiset oli myöhässä. Olin hieman paniikissa ko.työpäivän ja illalla teinkin...
  6. H

    ***LOKAMASSUT 2008 Huhtikuussa***

    Jäin vielä miettimään, että onko muilla ollu pääkipujen lisäksi hengenahdistusta? Housut toki jo hieman puristaa, joten se saattaapi vähän ahistaa. Mulla vaan tuntuu pulssi välillä kohoavan ihan taivaisiin, etenkin syödessä, ja hengittäminen on työlästä. Toivottavasti johtuu vaan siitepölyistä...
  7. H

    ***LOKAMASSUT 2008 Huhtikuussa***

    Pitkästä aikaa tulin tutkimaan, miten muut odottajat voitte ja ilokseni huomasin, että meitä lokamassuja onkin hurjan paljon, loistavaa! :wave: Meillä on laskettu aika 5.lokakuuta, kuten oli muistaakseni neljällä muullakin mammalla. Osaisiko joku lisätä sen listalle? (Nannako?) Kiitos jo...
  8. H

    Lapset hoitoon?

    Toi vinkkaava kasvo tuli tonne vahingossa. :whistle: Mutta suosittelen pienen lapsen hoitopaikaksi perhepäivähoitajan huomaa.
  9. H

    Lapset hoitoon?

    Itse olen päiväkodissa töissä ja voin luvata, etteivät lapset siellä saa yhtä paljon huomiota kuin mitä oma äiti voi antaa. Ja varhainen vuorovaikutus on ihan oikeasti erittäin tärkeätä! Kun esimerkiksi kaksi hoitajaa vessattaa+pukee 13 alle 3-vuotiasta lasta, siihen menee kauan aikaa (etenkin...
  10. H

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa***

    Yritin jo eilen liittyä keskusteluun, mutta viestini meni mihin meni (minä ja tietokoneet). :whistle: Onko muilla ollut pissatulehduksia raskauden aikana? Mulla oli antibioottikuuri viimeksi kaksi viikkoa sitten, kun en vielä tiennyt olevani raskaana. Se ei ilmeisesti parantunut, koska olo...
  11. H

    ***LOKAMASUT 2008***

    Liityn joukkoonne iloiseen. :wave: MOI! Harvemmin kirjoittelen mihinkään palstoille, mutta nyt tunnen suurta kutsumusta liittyä teihin. :) Kyseessä on niiiiin iso asia, että ois kiva käsitellä sitä teiän kanssa. Ja tarttisin varmaan ihan käytännönvinkkejä, koska asia on mulle ihan uusi...

Yhteistyössä