***LOKAMASUT 2008***

Cristiina: Joo, tosi hassu sattuma tuo :) Mähän tosin laskin itse tuon lasketun ajan laskurilla, että voi sitten ultrassa vielä muuttua. Ainakin eilen lääkäri näki ultrassa vain yhden mustan pisteen eli näillä näkymin siellä olis yksi "vaan" tulossa, mutta eihän sitä koskaan tiedä jos kaks munasolua oliskin irronnut ja toinen hedelmöittynyt vaan myöhemmin. Kaipa sen sitten 9 päivän päästä näkee kun on se ultra. Jospa sulla olis tuplaonni :)
 
Mä sitten lisäsin tuohon listaan asuinpaikkakunnan ym tietoja. jospa muutkin lisäisivät :) Alunperin olen kotoisin Kuopiosta, mutta asunut pääkaupunkiseudulla vuodesta 2001. Niin ja ikää on 28 vuotta niinkuin nimimerkistä voi päätellä. Naimisissa olen ja perheeseen kuuluu ennestään 2 kissaa.
 
Lokamassut 2008

1.10
Liina81
Silleri

2.10
Nanna81..........Esikoinen.............Rovaniemi..............LKS
marimilla
SadButTrue

3.10
pumppernikkeli

4.10
Cristiina
Miuku79, Espoo, esikoinen 3. Clomikierrosta

5.10
Vividina
Emppu80

7.10
miimu86

8.10
Hipsuli

9.10
Mitcha

10.10
Masukki08
 
Huomenia!

Omia tietoja.. Eli toinen tulossa ja synnäri on HYS. Kotoa löytyy esikoinen 1v 5kk, kaksi kissaa, koira ja tietysti mies :heart: . Oiskos muuten mitään ideaa jos joku joka haluaisi listan harteilleen alottaisi ihan uuden pinon ja näin saataisiin lista ekalle sivulle? Vaikka lokamasut 2008 helmikuussa?

Kertomisesta... Aijotaan miehen kanssa pitää tieto omanamme niin kauan kuin mahdollista ainakin np-ultraan asti. Töissä voin ehkä pakon edessä joutua kertomaan aiemmin mutta muille ei kerrota...

Oireista... Tissit on kipeet ja "muhkeat" :LOL: . Muuta oiretta ei oikein vielä oo enkä kyllä kaipaakaan. Esikosta alkoi viikolla 8 pahoinvointi ja oksentelu :x

Nyt pihalle lähtöä suunnittelemaan..... :wave:
 
elikkäs tietoja:
4:s lapsi ja synnärinä TYKS, asumme Turussa.
perheeseen kuuluu 3 tytärtä, aviomies, koira, 2 undulaattia sekä kaloja :whistle:
tytöt ovat 1, 3, ja 4 vuotiaat.

ystäväni luki jo eilen täältä uutisen ;)
siskoni ja äitini olivat eilen illalla lastenvahtina jotta pääsin vesijuoksemaan ( mieheni yksityisyrittäjä ja tekee todella pitkää päivää...) he olivat päättäneet tarkistaa joitain päiviä kalenteristani joka makasi keittiön pöydällä. ja sinne olin juuri jemmannut plussa testin jotta saan näytettyä sen miehelle kun tulee kotiin! joten hekin sitten arvasivat... mutta muille emme aio vielä kertoa. huomaavat kyllä jos ja kun vatsa alkaa kasvamaan :D

masukki

ps. minäkin ajattelin vielä testata vaikka tuo eilinenkin plussa muistuttaa yhä siellä kalenterin välissä :D
 
No nyt testailin uudelleen ja viiva oli vain hieman tummempi ja selvempi kuin toissapäivänä et mitähän tästä pitäisi ajatella nyt :eek: Vieläkö voisi raskaushormonia näyttää, vaik km oli jo 1.1 ja oviskin tuli selvästi siitä pari viikkoo? Eipä tässä taija voija ku ootella nii rasittavaa kuin onkin ja pelätä tippuuko tästäkin ketjusta.. :ashamed:
 
Liityn joukkoonne iloiseen. :wave: MOI!

Harvemmin kirjoittelen mihinkään palstoille, mutta nyt tunnen suurta kutsumusta liittyä teihin. :) Kyseessä on niiiiin iso asia, että ois kiva käsitellä sitä teiän kanssa. Ja tarttisin varmaan ihan käytännönvinkkejä, koska asia on mulle ihan uusi.

Tein positiivisen testin viikko sitten ja olin ihan hirmu onnellinen. Tiesin tosin jo aiemmin olevani pikkusen paksuna, kun jumpassa vihlo alamasua ja tissit oli hurjan kipeet.

Kysymys 1: Saanko edelleen jumpata ihan normaalisti?

Ajatelkaa, mä en voi mennä töihin, kun siellä on parvorokkoa. Kävin viime ke:na verikokeissa tarkistuttamassa löytyykö multa ko.rokkoon vasta-aineita. Vastaus ei ole vieläkään tullut (ja kyllä sairaanhoitajan linja on tietysti erittäin ruuhkainen ja kyllästetty loisteliaalla hissimusalla). Ja nyt vähän pelottaa, että ehdin jo saada rokon töistä, kun en ollut vielä tehnyt raskaustestiä... Kaikkea hyvää kaikille odottajille! :heart:
 
facebookissa syysmasut 08:

tehtiin syysmassukoiden puolella omat facebook ryhmäsivu, johon on kaikki syksyiset mamit tervetulleita. saadaan kasvoja tutuiksi, ehkä keksitään jotain kivaa ja hyödyllistä ja jopa uusia ystäviä. Tervetuloa vaan mukaan! =) (löytyy siis groupeista nimellä : syysmasut 08) =)
 

Yhteistyössä