Hakutulokset

  1. rebel

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2011

    Heipä taas kaikille pitkästä aikaa! :) Kyllä on kahden lapsen arki sen verran kiireistä, etten juuri ehdi koneella käymään.. laskutki meil maksetaan nykyään ku muistetaan, eli n. pari vkoa myöhässä :( Onneks meillä ollaan jo voiton puolella. Rasmus oppi kuukaus sitten kuivaksi, ihan...
  2. rebel

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Heip kaikille. En mä edes tiedä osaanko tällasta uutta saittia käyttäkään. Onnittelut Elpalle, Bamselle ja Toukkalalle iloisista uutisista!! Kaikille onnea odotukseen.=) Meillä ei täällä kummempia, pojat kasvaa kovaa vauhtia ja minä täällä YRITÄN perässä pysyä. Voisin välillä tuon...
  3. rebel

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Ajattelin tulla teillekin kertomaan. Meitä on nyt siis neljä. Rasmuksesta tuli isoveli vaavin laskettuna päivänä, eli 24.4.10 klo 4.40. Pienellä pojan mitat olivat 53cm, 3690g ja pää 35,5cm. Synnytys meni hyvin ja suht nopeasti. Rasmus on ottanut vauvan hyvin vastaan. Haluaisi pitää pientä...
  4. rebel

    **HUHTIKUISET Huhtikuussa** (86 vauvaa syntynyt!) Vielä viimeisiä vauvoja odotellaan..

    Meille syntyi pikkuveikka ihan laskettuna päivänä, eli 24.4.2010 klo 4.40. Pojan mitat olivat: 53cm, 3690g ja py. 35,5cm. Syynnytys alkoi iltapäivällä supistuksilla ja laitokselle mennessä oli supistellut 2 min välein reilut neljä tuntia,mutta olin silti vain kahdelle sormelle auki...
  5. rebel

    **HUHTIKUISET Huhtikuussa** (86 vauvaa syntynyt!) Vielä viimeisiä vauvoja odotellaan..

    Vieläkö maleha on yhdessä kasassa?? Me käytiin maanantaina kääntymässä synnärillä. Jotain oli lörissy koko päivän housuun, oli kipeetä ja supisteli enemmän ja vähemmän säännöllisesti. Soitin synnärille ja kerroin tilanteen.. sieltä kätilö toivotti tervetulleeksi synnyttämään. Lähdettiin...
  6. rebel

    **HUHTIKUISET Huhtikuussa** (86 vauvaa syntynyt!) Vielä viimeisiä vauvoja odotellaan..

    Hei vaan kaikille täältä tosi taustalta! Täällä edelleen yhdessä kasassa ollaan. :( Tuskasta on, ei tosissaan enää jaksais. Esikko oli syntynyt jo näillä viikoilla. Mua on supistellu jo reilut kaks kuukautta enemmän ja vähemmän, välillä ihan tosissaan. Kyllä sitä nytkin joo supistelee, mut...
  7. rebel

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Ajattelin tulla teitä katsastaa. Neuvoloista olette puhuneet. Me käytiin 1 1/2-vuotisneuvolassa 1v 8kk:n ikäisenä, josta "tuloksena" pituus: 90,4cm ja paino: 13,92kg... juu eli iso poika meillä edelleen :D Muuten ei meillä kummempia. Tahtopojan kanssa täällä tappelen ja toivon niin, että...
  8. rebel

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Elppa täytyy yrittää päästä teille päin. On vaan tuota autoa mulla itselläin niin huonosti käytössä... :ashamed: Niin, ja ei se kakkonen taida kyl ihan pierasemmalla kyl tulla :/ :kieh:
  9. rebel

    ***HUHTIKUISET Tammikuussa*** (Ensimmäinen vauva jo syntynyt!)

    Tulin taas teitä kurkkaamaan, et mitä tänne kuuluu... ja yksi on jo syntynyt :o Siis me tosissaan ollaan jo kaikki viimesellä kolmanneksella menossa, niin onhan se joo mahdollista, mut kun en oo itse ajatellut synnyttää kuin vasta silloin huhtikuussa :laugh: Joo, no sitähän ei kukaan tiedä...
  10. rebel

    ***HUHTIKUISET Tammikuussa*** (Ensimmäinen vauva jo syntynyt!)

    Onnittelut kerttulille pienestä pojasta!!! :flower: :flower: Paljon voimia ja hyvää vointia pienelle pojalle!
  11. rebel

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Täällä myös minä :D vaik ei muakaan kyselty. Täysin väsynyt vaan. Muutto hoidettu ja sen päälle tuli sit aivan hirveä flunssa, joka on nyt Rasmuksella ja mies tuos vissiin seuraavana tyrkyllä sairastumaan. Maidon juonnista ajattelin vielä kommentoida. Meillä nyt toista viikkoa Rasmus on...
  12. rebel

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Siis mä oon vissiin nähny unta, et kävin täällä kirjottelemassa.. ja tähän uuteen ketjuun.Mut en kai sit :o :headwall: :laugh: Tutista meinasin kommentoida. Meillähän jätettiin tutti pois lokakuussa, ja se tapahtui kyllä lopulta todella helposti. Rasmus huusi sillon ekana iltana n.20min...
  13. rebel

    Äitiyspakkaus toiselle lapselle?

    Rahana meinasin ottaa tälle toiselle. Ajattelin sillä summalla, jonkun kunnollisen kantovälineen (esim manduca tms.) ostaa.
  14. rebel

    BRITAX multi-tech vs. GRACO COSMIC COMFORT S

    Meillä on tuo Gracon cosmic comfort s, ja ollaan tykätty. Helppo asentaa ja istuinosaa pystyy vähän kallistamaan toisin kuin Britaxin multitechiä, joten sen vuoksi päädyimme itse Gracon tuoliin.
  15. rebel

    Vuoden 2008 Kullankerien loppuvuosi 2009

    Ai, niin ja en mä sit päässy aloittamaan sitä koulua nyt vuoden vaihteessa. En saanu Rasmukselle ajoissa hoitopaikkaa, niin jouduin sit ilmottaa sinne kouluun, et otan opiskelupaikan vastaan, mutta olen poissa-oleva. Katotaan nyt raaskinko laittaa Rasmuksen ja pikkuveikan hoitoon sit vuoden...
  16. rebel

    Vuoden 2008 Kullankerien loppuvuosi 2009

    Hyvää uutta vuotta kaikille!! :) Onnittelut käpyselle pienestä pojasta!! :flower: Ihanaa, että ursullakin menee miehen kanssa taas paremmin. Se on hienoa, että selvititte asiat, niin on taas helpompi jatkaa eteen päin. Anteeks, mitkä 1 1/2-vuotis neuvolat????? :o :o Kyllä meillä...
  17. rebel

    ***HUHTIKUISET Joulukuussa***

    Joulukuuta vaan vihdoin munkin puolesta kaikille! =) Ajattelin tulla vähän kuulumisia laittaa. Oltiin meinaa rakenneultrassa torstaina. Kaikki oli masu-Anterolla hyvin. Kasvaa ja kehittyy hyvin ja normaalisti. Niin, ja meille luvattiin sit toinen poika! :heart: :D Oikein kätilö esitteli...
  18. rebel

    Vuoden 2008 Kullankerien loppuvuosi 2009

    Mä tuun palstailee Ammu sun kanssa! :D Mä veikkaan Käpyselle poikaa. Mut tules Käpynen kertomaan kumpaa ne siellä lupasivat. Voin mä sen kertoa.... meille on ainakin tulossa toinen poika!! :heart: :D Mä oon niin onnellinen, et se on poika. Rasmus saa leikkikaverin. Mies tais kyl vähän...
  19. rebel

    Vuoden 2008 Kullankerien loppuvuosi 2009

    Kannatetaan Tiivarin ehdotusta mennä vuoden loppuun tällä nimellä. Nyt kun mäkin oon taas tieni tänne takas löytänyt, niin mites sitten käy kun nimikin heti uudeksi päivitetään :o :laugh: Ja toiseks, ei tää tuleva joulukuu yhtään sen lumisemmalta täällä etelessä ainakaan näytä, et tähän...
  20. rebel

    Herkkäuninen 1-v

    Kuulostaa erittäin tutulta. Meillä täällä ihan samanlainen poika. Päikkäriaikaan oltava ihan hipihiljaa, jos kotona ollaan, mut esim. autossa nukkuessa radio ei haittaa ja jos rattailla ollaan tuolla liikenteessä niin äänet ei haittaa, mut kotona oltava ihan hiljaista. Todella ärsyttävää...

Yhteistyössä