Hakutulokset

  1. V

    Kellä ois nakkikätköjen ohje?!

    Eli siinä oli! ... Eli kaivataan ohjetta nakkikätköjen ohjetta! -kiitoksia :)
  2. V

    Jäin koukuun Facebookkiin...

    Pakko myöntää... *nolona* :D
  3. V

    Voiko 7kk antaa normaalia kaurapuuroa...

    Eli siinä se sitten olikin... Eli voiko jo 7kk antaa kaurapuuroa (pika) jos sen esim. ajaa pamiksella (sauvasekoittimella) hienommaksi?! Kaikki ruuat siis koko ateria systeemi on käytössä... Ei ummeta yms. Anteeksi tyhmä kysymys... :ashamed: Olen väsy jne... |O :D
  4. V

    Miksi poika puklailee niin paljon...!!??!

    Kauhea määrä tulee puklua... Röyhtäsee ihan normisti yms. mutta voi tuota puklun määrää... :/ :x Tyttö ei puklaillu juuri ollenkaan... :D Kiitoksia neuvoista ja avuista!!! :D
  5. V

    6 kk lapsen päikkärit?

    Monetko päikkärit teidän 6 kk lapsi nukkuu?
  6. V

    MITKÄ RUOKA-AINEET/RUUAT ANTAVAT NS. YLIHERKKYYTTÄ....

    Niin elikkä meidän poika on nyt 5kk. Ollaan annettu soseita, ihan normia... Mutta voiko päärynä ja omena olla sellaisia, joille hän olisi herkkä?! Siis omenalle voi ainankin olla... Nyt on pojalle poskiin tullut punaiset läntit, ja parit "finnin" tyyliset nappulat... :o Tai mille...
  7. V

    HM:lle ale koodeja!?

    Niin... Sellaisia kaivataan... :D :wave:
  8. V

    TOIVOTONTA!!! Kuinka saadaan tyttö nukkumaan sänkyynsä!?!!? :/

    APUA!!! Olen henkisesti NIIN väsynyt ja vit****tunut tuohon tytön leikkimiseen tuon nukkumisen kanssa!!! Siirryimme viime/(-tai tois) viikolla "isojen sänkyyn"... Niin kauhea homma saada neiti nukkumaan!!! :kieh: :kieh: :kieh: Tytöllä on ikää 2v 8kk. Nukkuu omassahuoneessa. Siis en...
  9. V

    Annatteko vauvanne nukkua mahalleen?!

    Siinähän se kysymys sitten tulikin... Meillä poika on oppinut selältä mahalleen kääntymään vajaa kuukauden päivät sitten. Nyt ikää reilu 4kk. Nyt hän tekee sitä alvariinsa. Myös vaikka olisi nukahtanut selälleen tai kyljelleen... Mietin vain, että "nousenko turhaan" kääntämään sen mahalta...
  10. V

    PRKL!!! Tää äiti on TOSI VÄSY!!! Neuvoja!?

    Suorastaan, voi vi**u!!! :headwall: Tää mamma on kyllä ihan TOSI VÄSY!!! Ei tule mitään... Pojalla on perjantaina todettu korvatulehdus, syö antibioottia. Ja panttaa kakkaa! Mutta piereskelee, niin että meinaa tajua karata!!! :/ Ne varmaan käy mahaan! Ollaan alettu antaa kiinteitä. Heräsi...
  11. V

    Lapsi "isojen jatkettavaan sänkyyn"... Mitenkä saitte toimimaan?!

    Eli mitenkä saitte homman toimimaan? Ettei lapsi ala leikkimään, rientämään paikasta paikkaan jne... APuja ja hyviä niksejä kaivataan!!! :xmas: Kiireisesti! :kieh:
  12. V

    Raskauden jälkeinen kilpirauhasen vajaatoiminta?! Onko kellään?

    Hei! En tiedä itkenkö ( :'( ) vaiko nauranko ( :laugh: ) ?! Kävin alkuviikosta testeissä ihan normia hiukan korkeaa kolesterolia jne. Väsymystä jne. Lääkäri passitti testeihin. Äsken soitti ja kertoi, että sairastan raskauden jälkeistä kilpirauhasen vajaatoimintaa! :o Tipuin suoraan...
  13. V

    APUVA!!!

    Tyhmää... APUVA!! Siis olen menossa aamulla kolesteroli yms. verenkuva kokeisiin... Käskettiin olla juomatta ja syömättä 12 tuntia... Mutta tää imettäminen janottaa! Niin saako juoda vettä?! :whistle: Pikkasen nyt Uunoilen.... :headwall: Kuivun muuten, kuin sahara! :kieh:
  14. V

    TV 2 Ja Hanna Pakarinen!

    Onkos toi Hanna lihonnu vaiko oottaako lasta??!? :whistle:
  15. V

    G: Lasten suusta...

    Täällä on välillä NIIIN hauskoja juttuja, että pistetään näitä "totuus tulee lasten suusta" pinoon! :whistle: ' Tuolla yhdessä pinossa laitoin tän päiväsestä, joka tuli mieleen.. Eli tyttö (2,5v) kävi tänään pöntöllä kakalla. Tokaisi vaan, että kakka on uimassa! Kun vedin vessan, niin...
  16. V

    G: Mikä olit omissa polttareissasi?! Pinoon!! LISÄYS möitkö mitään?! :)

    Kun kerran polttarit on ollut kova sana tässä jonkun aikaan. Niin piestetään pinoon tälläinen ketju, Mikä ITSE olit omissa polttareissa?! :D Jospa näistä saa sitten vaikka ideoita tulevaan! Itse olin Palomies, sivuten rakasta harrastustani! :heart: :D
  17. V

    Ahdistaa....

    Kirjoitinkin tuonne... Tässä linkki... Onko muita tällästä omaavaa?... :o http://kaksplus.fi/keskustelu/t1094950
  18. V

    Ahdistaa...

    Jaah.... |O On sellanen pieni ahdistus päällä tai jotakii... V-ituttaa jatkuvalla syötöllä... On sellanen olo et haluasin tapella (siis huutaa) ihan mielettömästi, jotta olo parantuisi! :ashamed: Lisäksi ahdistaa tu meidän neitin 2.5 v uhma! Mikään ei mee jakeluun! Tekee kaikkea sitä...
  19. V

    APUA! Kuvien liittoon.. Kirppari puollelle!

    Hei! Olen todella UUNo! Myönnän... :headwall: En osannut liittää kuvia... Luulin niiden liittyvän samanlaisesti kun huuto.nettiin... Ja olen istunut pari tuntia konella ja ei näy yksikäänkuva... :kieh: Auttakaa... Neuvokaa kuinkaa kuvat näkymään! Kuvat on otettu kamerapuhelimella...
  20. V

    Kuinka opetitte lapsenne kuivaksi?

    Apua! :whistle: Meillä on tarkoitus nyt opettaa tyttö kuivaksi, kun kesä on ihan ovella! Eli kaivataan apua ja hyviä neuvoja! ;) Kuinka teillä saatiin/jäätiin vaipasta pois!? Hyvät neuvot ovat tervetulleita! :laugh: Kiittoos!! B) :hug:

Yhteistyössä