G: Lasten suusta...

Täällä on välillä NIIIN hauskoja juttuja, että pistetään näitä "totuus tulee lasten suusta" pinoon! :whistle: '

Tuolla yhdessä pinossa laitoin tän päiväsestä, joka tuli mieleen..

Eli tyttö (2,5v) kävi tänään pöntöllä kakalla. Tokaisi vaan, että kakka on uimassa! Kun vedin vessan, niin huus vielä perään "LISÄÄ VAUHTIA"!!

:LOL:

Toinen oli, kun olimme pari viikkoa sitten Tykkimäessä ja siellä niitä eläimiä. Lampaita sai mennä harjaamaan sinne aitaukseen.
Siinä se tyttö aikansa harjaili lammasta ja tokaisi "Onpa takkuinen lehmä!"
(siis hänellä menee välillä lampaat ja lehmät sekasin...) :D
 
eipä siinä mitään kun tuossa iässä, mutta meidän 8v poika kun nukkui viikolla mummulan puolella, oli jo väsynyt, pappa kuorsasi ja poika katsoi mummun kans telkkaria. Poika oli mummulle sanonut että käy töni pappaa kun se kuorsaa, mummu siihen että käyn sitten kun aletaan nukkumaan, no meidän poika on sen verran jäärä että tingata oli pitänyt vähän aikaa, mummu ei (kerrankin!) ollut antanut periksi joten lopuksi poika oli suutuksissaan tokaissut että no sinunpahan on miehes! :LOL:
 
HelloShitty
toi just täyttäny 5v tyttö sanoo aina hauskoja juttuja. harmi vaan etten oo kirjoittanu niitä jonnekin. näitä mä muistan ainakin.

kerran se putsas keittiön pöydän ja kissa istui vieressä. tyttö kysyi sitten kissalta: "miten voit olla noin avuton?" :D

keskiviikkona käytiin kiinalaisessa syömässä niin tyttö kysyi monta kertaa "tuleeko tän jälkeen makkaraa?"

metsässä oli semmonen aita ja siellä sisällä joku sähkökeskus. tyttö kysyy: "asuuko se hirvi tuolla?"

sit me jutskailtiin kerran masuvauvoista. sit sama tyttö kysyy: "kun olin sun mahassa, niin oliko mulla jotain eläimiä mukana?" :D
 
Juteltiin viisivuotiaan kanssa tuosta nuorimmaisesta, kun hän oli vielä masussa. Oli ilta ja tyttö kysyi, että nukkuuko masuvauva. Sanoin, että on varmaan valveilla. Kun ei se tiedä, onko päivä vai yö, kun masussa on aina pimeää. Siihen tyttö huikkas, että "Se vois kattoo pimpistä!" (tiesi siis senkin, että mistä ne vauvat tulee.. ) . :D
 
tyttö syyskuussa 5v yks päivä metrossa totesi "voi myös laittaa keltaiset hiukset jos haluaa äiti" ja sen jälkeen osoitti naista "katso vaikka äiti" Tämä kyseinen nainen oli koko matkan katsonut nenänvarttaan pitkin meitä ja oli blondaus ilmeisesti vähän epäonnistunut ku hiukset oli keltaiset.
 
Oon kirjoittanut tän aiemminkin johonkin vastaavaan ketjuun, mut meidän 4v tyttö on aina ihan intona kun iskä tulee töistä.
Yhtenä päivänä kun mies just oli tullut töistä ja istui sohvalla, tuli tyttö ja hyppäsi miehen syliin. Polvet edellä ja osui totta kai just siihen arimpaan paikkaan!.
Mies hyppäsi ylös sohvalta ja vaikeroi tuskissaan. Tyttö pelästyi kun tajusi satuttaneensa toista ja huolestuneena kysyi; "Mihin sua sattui, iskä? Näytä mihin tuli pipi niin mä voin puhaltaa"

Jotenkin mua nauratti ihan sikana silloin, kun mielessäni näin kuvan miehestä sininen lerssi kädessä ja tyttö puhaltamassa pipiä pois :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Oon kirjoittanut tän aiemminkin johonkin vastaavaan ketjuun, mut meidän 4v tyttö on aina ihan intona kun iskä tulee töistä.
Yhtenä päivänä kun mies just oli tullut töistä ja istui sohvalla, tuli tyttö ja hyppäsi miehen syliin. Polvet edellä ja osui totta kai just siihen arimpaan paikkaan!.
Mies hyppäsi ylös sohvalta ja vaikeroi tuskissaan. Tyttö pelästyi kun tajusi satuttaneensa toista ja huolestuneena kysyi; "Mihin sua sattui, iskä? Näytä mihin tuli pipi niin mä voin puhaltaa"

Jotenkin mua nauratti ihan sikana silloin, kun mielessäni näin kuvan miehestä sininen lerssi kädessä ja tyttö puhaltamassa pipiä pois :LOL:
:LOL: :LOL:

:whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Oon kirjoittanut tän aiemminkin johonkin vastaavaan ketjuun, mut meidän 4v tyttö on aina ihan intona kun iskä tulee töistä.
Yhtenä päivänä kun mies just oli tullut töistä ja istui sohvalla, tuli tyttö ja hyppäsi miehen syliin. Polvet edellä ja osui totta kai just siihen arimpaan paikkaan!.
Mies hyppäsi ylös sohvalta ja vaikeroi tuskissaan. Tyttö pelästyi kun tajusi satuttaneensa toista ja huolestuneena kysyi; "Mihin sua sattui, iskä? Näytä mihin tuli pipi niin mä voin puhaltaa"

Jotenkin mua nauratti ihan sikana silloin, kun mielessäni näin kuvan miehestä sininen lerssi kädessä ja tyttö puhaltamassa pipiä pois :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
meiän vanhimmalla tytöllä oli pikkuveljen syntyessä"suojelu"vietti veljeä kohtaan...tyttö 2,4v ja ku veli synty.....aina jos käveltii ja joku mummo sattus kurkkaamaa vaunuihin ni kailotti kovaan ääneen "Älä koske siihen " Se on meidän äidin beibe" :D Ja jos sattus olemaan esittelemään veljen ni esitteli "tässä on mun pikkuveli kepu ja sillä on tosi iso pää" ;) .......................Kerran istuttiin linja -auto matkalla pitkän matkan autossa ,tylsää kai tai jotain "alkopa penkin välistä kuulua raikuvaa reipasta laulua(lapsen äänellä ( juodaan viinaa,tullaan viisammixsi vaan ,juodaan viinaaaaaa.......jne........ |O muutakaan keksiny ni äkkiseltään käden tytön suun eteen ja supatin,et ei täällä no tommosia saa laulaa shhhss sihisin..matkustajilla ,kuski mukaan lukien hauskaa,kaikilla paitsi äidillä :ashamed: luulin jo et tyttö lopetti laulamisen ja ymmärsi,mut eikös tuo jatkanut,samasta kohin mihin jäi.......hädissäni keksin että "katoppas tuolla menee orava "tyttö keskeytti laulun kyllä....mut kovaan ääneen totes kuivasti " Äiti eihän oravia nyt kapungissa ole" :/ oltiin saavuttu keskusta alueelle just ,ja no eihän siellä tietysti oravia ollutkaan......... :)
 

Yhteistyössä