Hakutulokset

  1. K

    Ulkovaatteista.......

    Tarvitaan iskun-,hurrikaanin-,pyörremyrskyn- ja maailmanlopun kestävät ulkohousut 8-vuotiaalle viikarille,joka viettää noin 5 tuntia ulkona joka päivä ja kaikilla keleillä...(Mikäli antaisin ulkoilla tauotta..) Vinkkejä hyvistä ja kestävistä merkeistä tarvittais.Kiiiitoooos.... :D
  2. K

    Tyttö tuli!

    To 18.9 synyi sektiolla maailman täydellisin tyttö ja heti seuraavana lauantaina päästiin jo himaan.Siitä asti ollaan ihmetelty pikkuista iskän ja isoveljen kanssa joten ei ole oikein malttanut visiteerata täällä... :heart: :heart: :heart:
  3. K

    Vauvan kääntöyritys?

    Mua alkoi juuri hieman jännittää,nimittäin huomen on mentävä Kättärille kun vauva on poikittain ja vkoja jo 37+2.Sain himaan lapun jossa lukee et toimenpide on turvallinen ja heti perään riskit.Ei se pelota et se sattuis vaan se ettei homma onnistu ja sit mahdollinen sektio. Ekan kanssa ei ollut...
  4. K

    Mihin aikaan ekaluokkalainen kotiin?

    Tai siis kyllä mä tiedän moneltako omani pitää tulla himaan,nimittäin 19.00 viimeistään ja nukkumaan n.20.15.Mulla taitaa vaan nää vimoset raskausviikot olla liikaa aikaa kun huomasin et muiden lapsukaiset kirmaa viel lähempänä puol 9 ehtoolla pitkin nurmikkoa.. Olenkohan mä jotenkin tiukkis...
  5. K

    Rahaa....

    Voi video kun kiristää ohimoita :( Sain viime vkolla kirjeen jossa ilmoitettiin et kaupunki maksaa elatusapua vain 5 vuotta jonka jälkeen asia siirtyy ulosottoon.Mulle on aivan sama kummasta se 118 euroa tulee mut olin tietenkin budjetoinut rahani niin et taas 10.pvä tulee rahaa.No eipä tullu ja...
  6. K

    Nythän mä vasta tajusin...

    Tänään alkoi rv31 ja jotenkin nyt vasta iski tajuntaan mitä kaikkea pikkunippeliä ja tavaraa puuttuu...Jotenkin aika on vaan soljunu ja oon koko ajan ajatellu et myöhemmin sitten teen sitä ja sitä.Esikoinen menee ejalle enkä ole vielä tikkua ristiin saanut senkään asian suhteen.Vaan ei kai se...
  7. K

    Voe ristuksen remmikenkä!

    Mä olen odottanu ihan into piukalla vauvan rattaita saapuvaksi.No annas olla,nyt ne on tos eteisessä ja mamma ei osaa kasata niitä pirun kangasosia paikalleen! :o Kyl kaikki tekniset jutskat menee mut tää istuinosa vie hermot....Huolensa kullakin... Enkä varmana odota et ukko pääsee...
  8. K

    Raivostuttavin lastenohjelma?

    Tuli tosta aiemmasta Huvitutti aloituksesta mieleen et mikä on teidän aikuisten mielestä ärsyttävä lastenohjelma? Tajuan kyllä et ohjelmat on tarkoitettu lapsosille mutta mua korpee suunnattomasti toi Mansikka-Marja! Ja Nickelodeonilla semmonen enklanninkielinen renkutus mis lauletaan jotain...
  9. K

    Kaikkien laiskureiden kuningatar on löytyny!

    =) Nimittäin allekirjoittanut. Mitään en saa aikaiseksi vaik olen kaikki päivät vapaalla,pyykitkin ollu koneessa eilisestä illasta asti,imuroin viimeksi 3 pvää sitten,tiskiäkin olis,eteinen täynnä 6.v kamppeita,meidän makkari täynnä vaatteita vaik ei mulle edes mahdu ku muutama kolttu päälle.(rv...
  10. K

    Ihana naapuri...

    Me asutaan pikkuisessa lähiössä ja äsken naapuri soitti et ne oli löytäny meidän huligaanin kännykän pihalta.En muistanu illalla edes tarkistaa et se olis ollu pojalla mukana kun tuli kotiin.Nyt täytyy jotain pientä viedä,tytölle karkkipussi ja äidille joku kesäkukka...
  11. K

    Missä on mun rahat..

    Mulla kävi hirvee tuuri eilen ja voitin Unibetin automaattipelissä 367 euroo,sen verran jäin voitolle kun pelasin 15 euroa.Aina tulee rahat Nordeaan seuraavana pvänä mut nyt ei ole vieläkään tullu ja klo on jo 12. :D Odottavan aika on pitkä... Pitäis päästä törsäilemään.
  12. K

    Pakko hehkuttaa.....

    Oltiin eilen illalla 4d ultrassa ja oli kyllä aivan mieletön kokemus! Ihan isin näköinen tytär tulossa ja oli jotenkin kummallinen fiilis katsella kun vauva mm. tunki varpaita nenäänsä ja piti kättä leuan alla niinkuin hieno leidi ikään. Ukko oli ihan otettu ja ihmeissään ja höpötteli omituisia...
  13. K

    Tyhmä kysymys....

    Pakko kysäistä täältä kun vastauksen saa nopeimmin. Mulla alkaa kesäloman jälkeen äitiysloma ja pitäis tietää että maksetaanko eka ä.päiväraha heti mammaloman alkaessa vai vasta kun ekat 25 pvää on kulunut?Et tietää ajoissa joutuuko soskun luukulle kerjuulle.... Kiitos etukäteen =)
  14. K

    Tyttö tulossa....

    =) Käytiin eilen rakenneultrassa ja täti oli näkevinään tytön,eihän se varmaa ole vielä,mutta aioin mennä jokatapauksessa 4d ultraan parin vkon päästä. Sittenhän se selviää,mä kyl tiesin koko ajan et tyttö tulee.... =) Tai jotain.Mulla on jo eskarissa oleva poika joten isoveli ehtii just...
  15. K

    Hevimammalle odotusvaatteita??

    Kertokaa immeiset mistä saa ihkuja pääkallo,liekki ymv. odotusajan vaatteita? Onko semmoisia olemassakaan vai pitääkö kyhätä itse?
  16. K

    Onko kellään Ora Saaga vaunuja käytössä?

    Mun on AIVAN pakko saada semmoset maastokuosiset tän vuoden mallisto sta,mutta onko kellään semmoisia käytössä ja kannattaako hankkia? En ole vielä ostanu kun vasta syyskuussa la.
  17. K

    Apuva!

    Kertokaa kiltit hyviä vinkkejä akkunan pesuun.Multa tuppaa jäämään aina muutama raivostuttava raita.Ja mä pesen ne tänään vaikka mikä olis.... :headwall:
  18. K

    Isolla tytöllä on iskää ikävä

    :'( Tää taitaa olla pöhköä avautua aiheesta mutta joskus surettaa niin halvatusti.Mun faija kuoli viime vuonna ja me oltiin todella läheisiä,suru on ollut välillä jopa musertavaa kestää mutta nyt kuitenkin alkaa aavistuksen helpottaa.Pahimman surun keskellä tapasin jotenkin ihmeellisesti elämäni...

Yhteistyössä