Voe ristuksen remmikenkä!

Mä olen odottanu ihan into piukalla vauvan rattaita saapuvaksi.No annas olla,nyt ne on tos eteisessä ja mamma ei osaa kasata niitä pirun kangasosia paikalleen! :eek: Kyl kaikki tekniset jutskat menee mut tää istuinosa vie hermot....Huolensa kullakin... Enkä varmana odota et ukko pääsee duunista,mää kasaan nää viäl tänään. :kieh: :kieh: :kieh: Tosin vauvan la aika on vasta syyskuussa,mutta silti...... Olipa taas pöhkö vuodatus aikuiselta ihmiseltä :D
 
Niinpä.Tulis edes se äitiyspakkaus,siin ei ole mitään kasattavaa :) Sitä on nyt ventattu 3 vkoa eikä kuulu mitään...On tää kyl muuten kivaa olla taas ihan höpönä vauvahommista kun esikoinen menee jo kouluun eikä tarvii äitiä juuri muuhun kuin ruokaa väsäämään ja antamaan periksi... :D Nytkin painaa pihalla fillarin kanssa eikä halua tulla edes kattomaan uusia ihania,puoliksi kasattuja vaunuja... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Hei, onhan sinulla aikaa...

Keität kahvit, istut alas ihmettelemään osia ja paloja ja ensi viikolla jatkat taas. :D
Ei se käy kun pitää olla kaikkihetimulletännenyttaieituumitään... Joinkin just kaffetta ja sain onneksi henkistä tukea,ihan pian aion saada ne oikeaoppisesti kasaan.Jahja mää pääsen tästä taas jumittamasta... :LOL:
 
Hahaaaaaa! Voittajana takas. Vaunut on kasassa :LOL: :LOL: :LOL: Ka on hianot,jumalauta.Ora Saaga maastokuosilla :D Ja ihan itte.Lisäksi sain pankista lainaa justiinsa ja eilen tuli Hobby Hallista astianpesukone,2 kk väännön jälkeen.Kyllä nyt kelpaa.Enää ei tarvis ku ukon himaan ja peittoja heiluttelemaan... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjale:
Hahaaaaaa! Voittajana takas. Vaunut on kasassa :LOL: :LOL: :LOL: Ka on hianot,jumalauta.Ora Saaga maastokuosilla :D Ja ihan itte.Lisäksi sain pankista lainaa justiinsa ja eilen tuli Hobby Hallista astianpesukone,2 kk väännön jälkeen.Kyllä nyt kelpaa.Enää ei tarvis ku ukon himaan ja peittoja heiluttelemaan... ;)
:( Mulla olis ollu la samana päivänä kun sulla profiilin mukaan... :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja katjale:
Hahaaaaaa! Voittajana takas. Vaunut on kasassa :LOL: :LOL: :LOL: Ka on hianot,jumalauta.Ora Saaga maastokuosilla :D Ja ihan itte.Lisäksi sain pankista lainaa justiinsa ja eilen tuli Hobby Hallista astianpesukone,2 kk väännön jälkeen.Kyllä nyt kelpaa.Enää ei tarvis ku ukon himaan ja peittoja heiluttelemaan... ;)
:( Mulla olis ollu la samana päivänä kun sulla profiilin mukaan... :'(
Ou nou :( Olen pahoillani. Sitäpaitsi ei täs mikään ole varmaa loppujen lopuksi,en vain ajattele sitä.Paljon voimia sulle ja halit :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjale:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja katjale:
Hahaaaaaa! Voittajana takas. Vaunut on kasassa :LOL: :LOL: :LOL: Ka on hianot,jumalauta.Ora Saaga maastokuosilla :D Ja ihan itte.Lisäksi sain pankista lainaa justiinsa ja eilen tuli Hobby Hallista astianpesukone,2 kk väännön jälkeen.Kyllä nyt kelpaa.Enää ei tarvis ku ukon himaan ja peittoja heiluttelemaan... ;)
:( Mulla olis ollu la samana päivänä kun sulla profiilin mukaan... :'(
Ou nou :( Olen pahoillani. Sitäpaitsi ei täs mikään ole varmaa loppujen lopuksi,en vain ajattele sitä.Paljon voimia sulle ja halit :hug:
Kiitos. Tässä vaiheessa (eilen tuli 2kk synnytyksestä ) sitä vaan toivoo, että teillä muilla odottajilla kaikki menis hyvin. Ei tätä tuskaa toivois kenellekään... :'(
 

Yhteistyössä