Tyttö tulossa....

=) Käytiin eilen rakenneultrassa ja täti oli näkevinään tytön,eihän se varmaa ole vielä,mutta aioin mennä jokatapauksessa 4d ultraan parin vkon päästä. Sittenhän se selviää,mä kyl tiesin koko ajan et tyttö tulee.... =) Tai jotain.Mulla on jo eskarissa oleva poika joten isoveli ehtii just aloittaa koulun kun vauva syntyy.Ihana fiilis,oli kumpi tahansa.Nyt jotenkin taas keskittyy eri tavalla odotukseen kun kaikki oli hienosti. Ja iskää itketti ultrassa,mun machomies..... :heart: Jahka mennään siihen 4d:hen ni se varmaan ulvoo kuin Niagaran putous :LOL: :LOL:
 
Mä en mee 4D-ultraan kun ei oo rahaa eikä muutenkaan jakseta mutta mulla on ihan tyttöolo. :D
Rakenneultra on 1kk päästä ja en tiä pitäiskö siä kysästä että kumpi tulee mut sit taas toisaalta en haluais tietää mutta tiän että katon kuitenkin sitä ruutua ja oon näkevinäni pippelin tms.. :snotty:
 
Mä en kyl siitä rak.ultrasta ois erottanu mitään sukuelimiä kun ei sillai osaa kattoa.Kun odotin esikoista ni en halunnu tietää etukäteen,mut nyt on jotenkin eri asia.Silloin 7 vuotta sitten ei vissiin ollutkaan 4d ultraa.Onhan se tyyris mut mä olen pihtaillut rahoja...
 

Yhteistyössä