Hakutulokset

  1. K

    Parveketupakointi ottaa päähän

    Meillä juuri tuon naapureiden tupakoinnin takia hankittiin parvekelasitus, ja auttaa kyllä hyvin. Aika harvoin ja hyvin vähän haisee tupakka nykyään meidän parvekkeella. Jos haisisi, en kyllä raaskisi tyttöä pitää parvekkeella päikkäreillä. Nykyään nukkuu parvekkeella yhdet päikkärit ja lenkillä...
  2. K

    Vauva nukkuu nyt vieressä....

    Totta kai saat tytön nukkumaan omassa sängyssään, kun olette kaikki kunnossa taas! Varmasti saattaa pari yötä mennä totuttelussa, mutta tietenkin se onnistuu. Tuohan on jo tosi paljon, että nukahtaa edelleen omaan sänkyyn. On varmasti vauvalle (ja äidille) kivampi sairastaa, kun äiti on vieressä...
  3. K

    Yösyönti gallup

    Meillä 6 kk vanha tyttö, syö sekä kiinteitä että rintamaitoa. Imetän nykyisin 2 krt/yö.
  4. K

    Miten saada hyvä rytmi 6kk ruokailuille?

    Mä tekisin (ja teenkin =) ) niin, että lounas tarjotaan aina kello 12 ja päivällinen kello 16 ja 17 välillä. Tyttö nukkuu kahdet päikkärit, ja ekoilta herää vaihtelevasti kello 10.30-12. Jos herää aiemmin kuin kello 12, leikin hänen kanssaan siihen lounasaikaan saakka. Päivällinen tarjotaan sen...
  5. K

    Moneltako nukkumaan n.7kk ikäiset?

    Ihan vaan myöhäistämällä niiden aloitusta. Meillä on 2 kk:n ikäisestä lähtien ollut tosi tiukat rutiinit varsinkin iltatoimissa. Ekaksi kylpy isin kanssa, pyjama päälle, sitten mun syliin sohvalle syömään tissiä ja sitten mä kannan hänet omaan huoneeseen, jossa imetys jatkuu ja sitten kun hän on...
  6. K

    Moneltako nukkumaan n.7kk ikäiset?

    Meillä hieman reilu 6 kk ikäinen tyttö, ja menee nukkumaan klo 19.15 ja 20.00 välisenä aikana riippuen siitä, miten väsynyt on illan aikana eli miten aikaisin aloitamme iltatoimet. Siirsimme iltatoimien aloittamista puolella tunnilla myöhemmäksi tuossa ennen joulua, ja nukkumaanmeno siirtyi...

Yhteistyössä