Hakutulokset

  1. Elppa

    Moi! Lisäisitkö tonne syntymätietoihin 3.6. syntyneen pojan jälkeen: rv 39+6 - 3500 g - 50 cm...

    Moi! Lisäisitkö tonne syntymätietoihin 3.6. syntyneen pojan jälkeen: rv 39+6 - 3500 g - 50 cm - pipo 33,2 cm KIITOS! <3
  2. Elppa

    **** kesäkuun kullanmurut toukokuussa ****

    Harhaanjohtaja- onnea pikkasesta vielä kerran :heart: Jos sulla on tarvetta 2 x vetoketjullisille unipuvuille; vaaleansinisiä nallekuvioilla, koko 44 cm niin täältä saisit käyttämättömät. Anoppi osti 3 vuotta sitten tajuamatta että poika oli 54 cm eikä 44 cm :D Voin postittaa tai viedä/tuoda...
  3. Elppa

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Harhaanjohtajalle toivotellaan jaksamista vuodelepoon ja tsemppiä tulevaan! :hug: T. Toinen supistelija.
  4. Elppa

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Päivää möhömahat! ;) Nauroin tossa ensin mmilia08: kirjoitukselle, sen jälkeen itselleni. Kävit kaupasta hakemassa DIVAANIN ja hyvää sapuskaa illaksi (luettavaa ja syömistä). Divaani? SOHVA? :laugh: Minult tais mennä yli hilseen niin että suhahti! :D Tänään ensimmäinen nk. lomapäivä...
  5. Elppa

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Ahhh! Eli vähän niinku Ben&Jerry's jäätelö!
  6. Elppa

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Mitä se peittojen heilutus on? Onko se jotain syömistä? Hyvääkin?!?! :whistle:
  7. Elppa

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Mulla oli tänään viimeinen päivä töissä! :popcorn: Pari vikkoa lomaa, sitten alkaa äitiysloma (varhaistettu) - mitenköhän sitä osaa oikein olla? Ihania masuja teillä :heart: En osaisi varmaan linkittää kuvaa vaikka koneelle sen saisinkin, kun tää selain on niin pyllystä. Suljettuun...
  8. Elppa

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    sannikille ja lumihiutaleelle voisi tässä välissä sanoa saman kuin juuri äsken 60 palaista palapeliä kovalla tarmolla (ja itsekritiikillä "EN OSAA!") kokoavalle vajaa 3-veelle: HENGITÄ! PUUH PUUH PUUH!
  9. Elppa

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Hyi mitä kieltä - onneks en osaa lukea :O
  10. Elppa

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Huh, kiitos ihanat :heart: Olemma läskejä yhdessä! :D Mulla Alku-BMI 22,5 (168/64), nyt viikkoja 29+5 ja painoa tullut 10 kg. 7 kg tuli ekan 14 viikon aikana, kun oli todella huono olo, niin tuli syötyä ihan vääriä asioita :x Esikon kanssa tuli tasan 3 v sitten + 16 kg - taidan lyödä ne...
  11. Elppa

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Voi nyyh! Pitkä romaani ja kaikki hävis paitsi jostain syystä toi painokommentti :kieh: Äh, ruokailua ja takaisin illalla! Elppa & Hämis 29+5 :flower:
  12. Elppa

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Hui kauheeta miten teillä on kaikilla noussut paino vain 0-5 kg :ashamed:
  13. Elppa

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Huomenta kaikille! Taas saatu luettua kaikki kirjoitettu 6 sivua sitten viime kerran :D Mahtava määrä tekstiä; eiköhän sitä itse kykene aktivoitumaan kun saa jäädä kotiin, joskin sairaslomalla tässä tuntuu olevan meikäläinenkin joka toinen päivä :( Nyt en tietenkään muista kellä oli ja mitä...
  14. Elppa

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    (nopeasti vastaan kun spagetit kiehuu :D) : Eli oli poikittain jalat suorana ja jäänyt supistuksen aikana kuulemma otsa polviin jumiin, krampissa siis. Raukka! :(
  15. Elppa

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Heippa mammat! Onpahan ollut pari kuukautta kun olen viimeksi kirjoitellut - ihme sähläystä ollut taas koko elämä! Mies on parasta aikaa Liverpoolissa Manchester United-pelissä, pikkupoika-asenteella ja diilasin sille salaa tän reissun että saisi mennä eikä meinata vielä kerran ennen...
  16. Elppa

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    sannikki - migreeni on saatanasta! Raskaus altistaa kohtauksille, joten sinuna menisin käymään lääkärillä, varmuuden vuoksi. Itse olen ns. kokenut päävammainen :D Eli kaikki mahdolliset aivoleikkauksesta leukaruhjeeseen on koettu ja päätä särkee enemmän kuin ei särje.. :( Ultrakuulumisia...
  17. Elppa

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    Esikoinen syntyi 42+1 klo 20.05 :D Eli eiköhän tämäkin yli mene.
  18. Elppa

    Jos mies tienaa 30 000 kuukaudessa. Onko kova palkainen?

    Zimbabwen valuutta vaihtui jo melkein vuosi sitten normaaliksi ;)
  19. Elppa

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    Mä taas haluan kaiken mahdollisen helpotuksen, viime kerralla koko homma levisi "käsiin". sannikki- minäkään en saa nukuttua kuin lyhyissä pätkissä :(
  20. Elppa

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    ^Sehän siinä just on, ettei raskaudella ja ihmisen fysiologialla ole yksiselitteisiä SÄÄNTÖJÄ; jonkun kroppa reagoi näin, ja jonkun noin. Jotkut meistä synnyttää luonnollisesti rv36 terveen lapsen, toiset rv42, niin se vaan menee :) (t. näsäviisas :D)

Yhteistyössä