Hakutulokset

1. J

***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** huhtikuussa

:'( Keskenmeno tuli eilen viikolla 6+0. Alkoi ihan yhtäkkiä verinen vuoto ilman mitään kipuja mut mä arvasin heti et tää on nyt tässä. Tänään kävin vielä NKL:lla ultralla varmistamassa että kesken on. Sain vielä jotkut lääkkeet jotka tehostaa kohdun tyhjenemistä. Hassuinta on, että mitään...
  2. J

***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** maaliskuussa

Me ollaan ihan samikset :) Mulla kans la 5-12 ja paikka nkl. Eikä mitään, siis YHTÄÄN MITÄÄN oireita ... Ja mulla kans rv 4+2 tänään. Mulla on kakkonen tulossa eikä esikoispojastakaan ollu alussa minkäännäköstä oiretta. Ois kiva et ois jotain, niin tuntis "oikeesti olevansa raskaana."
  3. J

***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** maaliskuussa

Tänä aamuna plussasin ja LA olis näillä näkymin 5.12- Pikkukakkonen on meille tulossa. (esikoinen 07/08) Olen siis 31-vuotias ja NKL olis synnytyspaikkana. On tää kyllä jännää! Mulla ei mitään oireita, mutta ei kyllä ollu viimekskään.
  4. J

HERKKUPEPUT LAIHIKSELLA!!!

Vauvakiloja vielä 3 jäljellä( poika 4kk) ja vielä pari lisää niin mahdun kaikkiin mun "sit ku mä laihdun" vaatteisiin... Kaapissa siis hurja määrä pitämättömiä vaatteita :laugh: Mä haluun kans samalla alottaa myös elämäntapamuutoksen , kun kolesterolilukema oli jumppasalilla tehdyssä...
  5. J

*HEINIKSET 2008*

Eli poika syntyi 2.7 50cm ja 3150g. Naistenklinikalla suunnitellulla sektiolla ja kaikki meni aivan loistavasti. Nyt ollaan oltu 2.5viikkoo kotona ja on tää ihanaa aikaa :heart: (vaikkakin raskasta ,kun tuo pikkumies tykkää seurustella öisin) Nyt kuuluu kutsu, mutta palailen myöhemmin...
  6. J

HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

Hei piitkästä aikaa!!! En ole pitkään aikaan saanut kirjoitettua, mutta lukenut olen sitäkin ahkerammin. Kuten minttumaaria on jo ehtinyt kertomaankin niin meille syntyi pikkuprinssi rv 39+1 2.7.08 suunnitellulla sektiolla naistenklinikalla. Mitat 3,150 kg ja tasan 50cm. Kaikki meni...
  7. J

HEINÄMAMMAT 2008 ~huhtikuussa~

tekniikan ihmelapsi
  8. J

HEINÄMAMMAT 2008 ~huhtikuussa~

=) =) Matkakuume alkaa olla jo aikamoinen! Nytkin oon kyllä vielä töissä ja huominenkin pitäs jaksaa, mutta pe aamuna me singahdetaan kohti Balia. Sain neuvolalääkäriltä todistuksen lentämistä varten ja kaikki oli muutenkin kunnossa, että ei pitäs olla pelättävää matkalla. Viime pe oli...
  9. J

HEINÄMAMMAT 2008 ~maaliskuussa~

:ashamed:
  10. J

HEINÄMAMMAT 2008 ~maaliskuussa~

Rakenneultrassa ollaan käyty ja meiile tulee poika :heart: Mä olin jostain syystä niin varma tytöstä, että olin ostanut jo vaaleenpunaset vaunut valmiiks :whistle: No mutta tosomies pukeutuu pinkkiin vai mitä. Pelkopolille on NKL:llä niin kauheet jonot, että en oo vieläkään päässy, vaikka...
  11. J

HEINÄMAMMAT 2008 ~helmikuussa~

Lumi-Marja :hug: Sanat eivät voi kuvata.. Musta tuntuu, että aika menee ihan älyttömän hitaasti.. Tulis jo kevät niin ehkä sitten jaksais odottaakin paremmin. Todella malttamattomana tätä esikoista odottelen. Minun älytön synnytyspelkoni(kauhu) on nyt kyllä alkanut häiritä jo todenteolla...
  12. J

HEINÄMAMMAT 2008 ~tammikuussa~

:wave: :wave: Olen lueskellut ahkerasti lähes päivittäin teidän juttujanne ja nyt vasta sain aikaiseksi rekisteröityä. Olen siis 29 vuotias ensimmäistä lastani odottava tuleva heinämamma pääkaupunkiseudulta. La on 8.7.2008 ja minulle tehdään keisarinleikkaus naistenklinikalla. Ihanaa odotusta...

Yhteistyössä