Hakutulokset

1. N

***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

Tervehdys myös täältä!!! Onnea kaikille omista nyyteistä! Kaikki syysmassukat ovat tainneet omansa jo saada. :flower: Meille syntyi 20.9.08 klo. 04.33 "pikkuinen" poika. Starttimitat olivat 55cm ja 4690g. päänympärys oli 39cm. Viikkoja oli kasassa tasan 42. Synnytys ja lähinnä...
  2. N

***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

Moikka pitkästä aikaa! :wave: Olen taas lueskellut silmäillen melkein koko elokuun, joten olen hiukan hukassa :) Onnea tuhannesti vauvan saaneille! Ja Diorille kiitos ihanasta synnytystarinasta. Joku kyseli jossain vaiheessa raajojen puutumisesta. Mulla ainakin esiintyy käsien...
  3. N

***SYYSMASSUKAT 2008 kesäkuussa***

Olen ollut todella laiskalla päällä pitkän aikaa. Lukemassa olen käynyt silloin tällöin, mutta kirjoitusta en saa aikaiseksi. Vastaan ihan enstex asunto galluppiin; Asumme 80m2 päätykolmiossa, asumismuoto on yksitasoinen rivari. Tilaa on siis riittävästi. Joskus sitten myöhemmin haluaisin...
  4. N

***SYYSMASSUKAT 2008 toukokuussa***

Heipä hei, Täällä yksi sairaslomalainen... Sain lomaa tämän viikon supistelujen ja selkäkivun vuoksi. Juuliai Juuri tuollaiselta minustakin tuntui koko viime viikon, mutta sitten perjantaina oli jo selkäkin niin kipee, että otin yhteyttä neuvolaan. Nyt vaan poden huonoa omaa tuntoa etten...
  5. N

***SYYSMASSUKAT 2008 toukokuussa***

Heipä hei pitkästä aikaa:wave: Tervetuloa uudet! Kiva saada iso porukka vaihtelemaan ajatuksia. Pehmis Mulla on kanssa tullu nyt parina viimeyönä herättäviä suonenvetoja ja pohjekramppeja. En ymmärrä mistä johtuu, kun oon kuitenkin juonu joka päivä kiitettävästi ja syön myös edelleen joka...
  6. N

Lasketaanko kemiallinen myös keskenmenoksi??

Kyllä lasketaan. Minulla oli juuri tuo kaksi keskenmenoa peräkkäin (rv4-5 ja rv 9). Lääkäri sanoi, että jos olet kerennyt tekemään positiivisen testin ja se menee kesken vaikka heti seuraavana päivänä, se lasketaan keskenmenoksi. Ja totta tuokin, että kolmesta keskenmenosta pääsee...
  7. N

***SYYSMASSUKAT 2008 huhtikuussa***

Voi kauheeta! :'( Suuri halaus Sisulle :hug: Olen aivan sanaton... Paljon voimia sinulle ja perheellesi
  8. N

***SYYSMASSUKAT 2008 huhtikuussa***

Hei vaan taas pitkästä aikaa! Tervetuloa Enkelipojat ja Väpä! Daydreamsille haleja, toivotaan aina parasta :hug: Täällä nyt jo toista viikkoa kärvistelen pahan flunssan kourissa. Alkaa kuitenkin jo elämä voittaa, kun jaksoin käydä jopa kaupassa tänään :) Se on harmillista kun ei saa...
  9. N

***SYYSMASSUKAT 2008 maaliskuussa***

Huomenta vaan kaikille! Pitkästä aikaa sain itseni kirjoittamaan. Taustailen kyllä melki joka päivä, mutta kirjoittaminen on jotenkin muka vaikeaa. Katjuskalle onnea uuteen kotiin! :flower: Supistusten kanssa painiville rauhallista viikonloppua. :heart: Muuta kommentoitavaa en juuri nyt...
  10. N

***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

Moikka pitkästä aikaa, Oon käyny lukemassa palstaa melkein joka päivä, mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoitettua mitään. Pahoittelut menetyksen kokeneille :hug: On myös ollut paljon ihania ultra kuulumisia, joten onnea niistä :heart: Moonlight: ihmettelin itsekseni tuota aikaista...
  11. N

Lydia Olen todella pahoillani. Jaksamista surun keskelle :hug: Omat asiat: Kävin siis tänään ultrassa tarkistuttamassa tilanteen vuotojen jälkeen. Kaikki oli hyvin. Ensin ultrattiin alakautta ja sit vielä masun päältä. Jälkimmäisessä näkyi kuinka pikkuinen heilutteli käsiä ja jalkojaan! Oli...
  12. N

Niina22 Voi kuinka ihanaa! :) Tietysti toinen keskenmeno surettaa, mutta eiköhän sekin ajan myötä helpota. Onnea kaikille ihanista neuvola uutisista :flower: Taustailen suurimman osan ajasta, mutta käyn päivittäin lukemassa teidän kuulumisia. ;) Olen huomenna menossa ultraan tarkistamaan...
  13. N

Millimenninkäinen :hug: En osaa oikein mitään sanoa. Epäreilua. Adette Onneksi pieni köllötteli oikeassa paikassa. Kyllä se sykekin sieltä vielä löytyy :heart: Aamulla taas heräsin "verilammikosta". En kuitenkaan mennyt niin paniikkiin kuin viime torstaina. Vuoto lakkasi melkein heti...
  14. N

iltaa vaan, äittä-67 :hug: Voimia. Jaksamista myös niille, jotka kärsivät pahoinvoinnista :heart: Olen syönyt LadyVita plus kapseleita joka päivä ihan alkuraskaudesta asti (vaikka onhan se vieläkin alkuraskaus päällä :)). Oiskohan ne jotenkin auttanut tuohon pahoinvointiin, kun viimeksi...
  15. N

heipä hei, Olen kanssa yksi niistä, joilla ei juuri oireita ole. Väsymystä lukuunottamatta. Viime raskaudessa (keskeytynyt keskenmeno rv9, lokakuussa -07) oli rinnat todella kipeet ja yököttävä olo + väsymys. Nyt oon ollut koko ajan ihan vainoharhainen, josko kaikki ei ole hyvin, mutta näin...
  16. N

Heipä hei pitkästä aikaa! Olen ollut hiukan aikaa vain taustailemassa, mutta olen kyllä lukenut teidän kuulumisiä melkein joka päivä. Jaksamista Niinulle :hug: Onnea kaikille uusille ja ihanille ultrakuulumisille :heart: Dior kyseli matkustamisesta. Olin juuri pitkällä...
  17. N

***SYYSMASSUKAT 2008***

Onpas taas tullu paljon uusia, kivaa! Harrastan tosiaan koulunkäyntiä tuossa työn ohella, joten kirjoitteluni jää hiukan vähäisemmäksi. Onneksi huomenna pääsen pitkälle viikonloppureissulle oikein ulkomaille. Ihan kiva breikki tähän väliin :) Onneksi lento ei ole kuin 3h suuntaansa...
  18. N

***SYYSMASSUKAT 2008***

Iltaa vaan kaikille ja onnea plussanneille! Olen kanssa yksi niistä, joilla ei ole mitään raskausoireita. Olisi niin paljon "turvallisempi" olo, kun olisi jotain oireita :) Viimeksi huomasin keskeytyneen keskenmenoni siitä, että oireet loppuivat täysin. Nyt kun niitä ei ole lainkaan, on koko...
  19. N

***SYYSMASSUKAT 2008***

Hips, Vihdosta viimein uskallan liittyä mukaan ressaavan päivän jälkeen. Olen kyllä seurannut palstaa alusta alkaen ja porukka vaikuttaa mukavalta. 1. Oma ja puolison ikä Kummatkin 28v. 2.Asuinpaikka Pirkanmaa, synnäri tulee olemaan TAYS 3.Ammatti Toimistohommia...

Yhteistyössä