Hakutulokset

  1. J

    muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

    Perjantaita. Laitan rivini myös vaikka onkin perjantai,ehtinee mukaan kun yhteenvetoa ei vielä ole :whistle: : Jennan äiti..........86kg/153cm..........75,7kg/+-0kg..........60-70kg Mulle iski sitten oksennustauti :x Eilen sattu mahaan,ja illalla oli paha olo. Luulin vaan että söin liikaa...
  2. J

    muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

    Lapsen syömisestä vaan pieni kommentti,tai kokemus. Meillä ei likka syö kotona läheskään tarpeeksi,sellasta närppimistä vaan ja taas mennään. Oikeesti hirvittää tulevat 5vk kun hoidosta jää pois ja sielä syö kuulema hyvin ja paljon :| Meillä on huono juttu sekin et rukailu tapahtuu...
  3. J

    Maidon hinta nousee taas? Kaikki hinnat nousee?

    Uutisista ymmärsin että jos viljan hinta nousee niin sitten maidonkin... eli sittenhän ei syödä edes puuroa. Siinähän ne lapsen aamu/iltapalat sitten olikin :kieh:
  4. J

    Maidon hinta nousee taas? Kaikki hinnat nousee?

    NIINPÄ!kuulin kanssa uutisista että 2e/litra voi olla jo loppuvuodesta. Millä helkkarilla kohta eletään?! Meillä kylläkin vasta 3henk. perhe mutta maitoa menee paljon nytkin. Ja tosiaan kun maito ei ole ainoa mikä nousee... Vain tuet ja palkat pysyy samana. Tulikin idea kun nämä tissi-äidit...
  5. J

    Välillä poden vauvakuumetta, välillä tuntuu etten sittenkään jaksa toista??!!

    Sama homma. Liikaa mietin tulevaa ja jo olevaa. Maailmaan ei voisi tehdä yhtään lasta jos todella aletaan miettiä kaikkea... Itekin silloin kun väsyttää tai olen vihanen miehelle niin mietin että en tee yhtään enempää lapsia tuon kanssa. Ja sitten on taas kaikki hyvin ja mies nauttii tytöstä ja...
  6. J

    Askartelu 2v kanssa

    Itse tykkään kovasti askarrella,ja joskus tytön kanssa tehdään kortteja tai kangastusseilla/väreillä lahjoja. Näin pienihän ei kauan malta tehdä,ja sotkua tulee,mutta itse en välitä sillä lapsen jälki on kauniimpi kuin vaikka aikuisen tekemä kortti. Oman kanssa esim liimaillessa annan tytön...
  7. J

    muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

    Heippa! Juhannus meni ja viikon verran olis säännöllistä arkea enää. Mulla töitä vielä maanantaina,miehellä loppuu perjantaina...joten ilmojen olis syytä tuosta parantua :kieh: Täällä sataa ajoittain oikein kunnolla. En kyllä ole tuosta oman lomani alkamisesta ihan varma,kun anoppi järkkäilee...
  8. J

    Lahden seudun mamit?

    Täällä Hollolasta löytyy yksi 2v viliskantin äiti.
  9. J

    G: Lapsesi unilelu

    2v sitten sai Pampers-fleecepeiton citarista. Vuoden ikäsenä otti sen rakkaaks tavaraksi joka on aina mukana. Hoitoonki kun meni niin hiekkalaatikollaki oli mukana :whistle: Automatkat on yhtä huutoa jos tutti+peitto on jäänyt. Luojan kiitos sain ihanalta perheeltä toisen samanlaisen...
  10. J

    mitä toiset tekee?(perhe)

    Tarkennan vielä että jalkapalloa...kuten melki joka ilta.
  11. J

    muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

    Hmm...pitikö rivi laittaa tänne vai jonnekin mulle sivulle? Tässä kuitenkin on kun osa muistakin laittoi: Jennan äiti.......86kg/153........75.7kg/+100g........60-70kg Oon yrittäny laittaa itteni ruotuun nyt viikon aikana. Suurinpiirtein onnistunutkin mutta pari karkkia ja kahvin kanssa...
  12. J

    Hengenvaarallinen ihminen

    Lähestymiskielto serkulle,onhan sen aiheellisuudesta jo näyttöä. Poliisin sivulla lisää tietoa.
  13. J

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Päivitys listalle, mun kp:t 4/29-30. Eilen sunnittelin että pillerit mahdollisesti jäis heinäkuun lopussa pois. Se olis hyvä sauma,kun siihen asti syön 2 putkeen. Huomasin nimittäin että näitten menkkojen jälkee seuraavat alkais just siillon ku lähetään mökille pohjanmaalle :x Ei ole edes oma...
  14. J

    Päijät-Hämeen kuumeilijat!

    Heippa! Heti ennen kuin kysytte niin mun kiertopäivät on 4/29-30. Eilen huomasin kauhukseni että näiden menkkojen jälkee seuraavat alkaisi samana päivänä kun lähetää mökkireissulle :o Ei hitto käy päinsä. Huomenna alotan pillerit taas nii syön sitte 2 levyä putkeen jonka jälkeen voisikin jättää...
  15. J

    muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

    Laura82 :hug: Hyvä,ja kiva näin. Jotenki on vaikee muotoilla välillä omia mielipiteitään ja muuta. Laihari on taas jatkunut,ilman kalorilaskuria mutta katon kuitenkin mitä syön. Eilen ostin taas porkkanoita ku oikeen suututti mun jatkuva naposteluntarve :kieh: Nyt kun paino oli taas 75...
  16. J

    Miten moni tietää jonkun rahtarin joka olis osallistumassa tohon juhannustempaukseen 20 km/h?

    En tunne ketään enkä tiedä oikein miten suhtautua. Sen ymmärrän kyllä että varsinkin pienet kuljetusfirmat alkaa kärsiä jos menovesi kalllistuu mutta heidän palveluiden hinnat tms. ei nouse. Jännittää silti miten käy,ja onko vain ton torstain kestävä. Ollaan ajelemassa Lappeenrannan suunnille...
  17. J

    RUUAN SYLKEMINEN!!!!

    Ikäjuttu. Meillä teki kanssa ja se oliki ärsyttävää. Ei siinä auta kun ottaa ruoka pois tai laittaa lapsi pois pöydästä.
  18. J

    menkkojen siirtäminen pillereillä

    Olikin hyvä aihe...tajusin juuri että mulla alkaa menkat just sinä päivänä kun lähetään mökille14.7. Mutta onko enää mitään mahiksia saada niitä siirtymään kun nyt on kanssa päällänsä noi päivät,ja perjantaina alkais pillerit taas?! :o Alotanko heti tänään vai jätänkö syömättä kokonaan...
  19. J

    Pulma: kesällä syntyneiden synttärit? Kokemuksia?

    Meilläkin heinäkuussa juhlat,tosin neiti täyttää vasta 2 mutta ajattelin siltikin kutsua lapsivieraitakin. Ehdottasin että lähetätte kutsut kuitenkin,koska vaikka kesälomat onkin niin eivät kaikki välttämättä reissaa,ei siinä mitään menetäkään ja jos voit tytölle sanoa että kaikki eivät ehkä...
  20. J

    2v:n nukutushelvetti

    Voi kuulua kehitykseen myös,uhmaa ja omaa tahtoa alkanut löytyä ainakin meiän ja ystävien 2 vuotiailta. Omani täyttää ens kuussa 2v ja samanlaista pelleilyä harrastaa iltasin,iso sänky ollut 6vk niin sieltä kipittää mooooonta kertaa pois. Me viemme takasin ja lopulta vahtaamme hänen ovensa...

Yhteistyössä