Hakutulokset

  1. P

    ADHD-tyttöjä ?

    Kiitos hyvästä kuvauksesta ! Ja varmasti on ollut vaikeaa kasvattaa tuollaista tyttöä ja osin vielä yksin, uskon sen. Vaativaa, mutta toisaalta, ei tälläisiä lapsia meille olisi annetukaan, jos emme siitä selviäisi ja enemmänkin! Taitaa lapset kasvattaa välillä meitä vanhempia, uskon niin...
  2. P

    ADHD-tyttöjä ?

    Meillä esikois pojalla jo tuo diagnoosi onkin. Kokemuksia kyselisin nyt adhd-tytöistä. Tuntuu, että tytöt rauhallisempia, vaikeampi saada diagnoosia?? Kaikille joutuu hirveästi koko ajan vakuuttelemaan, että voisi olla tytölläkin tuo adhd.. Eli millaisia ovat teillä adhd-tytöt?
  3. P

    Kokemuksianne KIHOMADOISTA ??!?

    Kertokaas, kuinka helposti olette päässeet eroon niistä..? Konstit on tiedossa, mut pelottaa, että kuinkahan kauan niitten kans joutuu taistelemaan...?
  4. P

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Terppa! repu: Onnittelut!! Minä täällä kanssa ollut jo viime viikonlopusta lähtien kovassa flunssassa, eihän tästä meinaa parantua millään! Ihmettelinkin jo, kun ei koko talvena mulla mitään, mutta nyt se sit tuli.. :headwall: Koko perhe kipeenä, tai siis esikoispoika on välttynyt...
  5. P

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    No niin, aika hiljaista tosiaan on, porukka hyytymässä.. Muutama on käynyt tääl tänään, hyvä että meitä on edes jotku viel mukana :flower: Eipä paljoa muutoksia nyt ole, tänään vaaka näytti 65,9, eli suunnilleen samoissa on nyt pyörinyt jo muutaman viikon. Reenaminen jatkuu silti! :saint:
  6. P

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Annaliisa: En ainakaan omaa vaakaani voi suositella kellekään.. Se näytti mulle tänä aamuna 58.6kg! muuten hyvä , mutta kun eilen ja aikaisemmin lukemat on siis olleet suunilleen 66,0.. hehe. Pikkasen aikaa kun taas säädin tuota vaa,an paikkaan, niin näytti se totuudenkin, eli samois ollaan ku...
  7. P

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Neeta: Hyvä kun otit asian puheeks.. Nimittäin toi vyötärön ympärys mitta. Olen kauhistellut itelläni samaa juttua.. Ei ole maha viel synnytyksen jäljiltä niin paljoa palautunut. Vaikka teen noita vatta lihaksiakin monta kertaa viikossa.. tarvis niitäkin varmaa tehä sit joka päivä! Mulla kans...
  8. P

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Ompas täällä paljon vauvoja! Tai siis vauvojen äitejä ;) Kiva juttu! Meidän neiti tosiaan on syntynyt 30.09.07. Ja isosisko 06/04 ja isoveli 02/02. Itse en enää imetä, joten se ei vaikuta tähän laihikseen millään lailla. Mutta kyl sen muistan, että ku viel imetin, (en viel laihdutellu sillon)...
  9. P

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Tähkis. Joo toi on kyl ihan totta, vaikka ite oon täällä näistä herkuista puhunutkin! Nyt loppuu! Hyvä kun varoittelit.. Pääsiäisen yli kun selviää, nii sitte alkaa taas kunnon kiristys!!! Siel alkaa kevät tulla ja ihanat aurinkoiset päivät, nii ei voi jättää lenkkejä väliin.. Ja mä...
  10. P

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Neeta: Hauskaa kun on noin samanlaiset päivät meil ollu eilen ! ;) Tänään en vielä ole ottanut suklaata, mutta eipä se kellokaan vielä paljoa ole... joten ehkä vielä ehtii.. hehe On se makeanhimo vaan kauheeta... herkut on niin ihania ja karkit! Tosin ihmeen hyvin oon (ennen tätä) saanut...
  11. P

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    mulla lähti kans tää päivä kivasti, kun oli edelleen jäänyt kaappiin suklaata.. Pakkohan ne oli syödä pois, ennenkö lapset kerkee!!! ;) onneks en sentään lasten suklaisiin ole kajonnu, tai siis vaan ihan vähän.. :ashamed: Niillä oli niiiiiiin paljon tota karkkia sieltä virpomis reissultaan...
  12. P

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Tunnustan... Mulla on ollut karkkipäivä.. Viiemeset kolme päivää... !!! hehe :ashamed: Noo, kyll se tästä taas. Salilla olen silti pyrkinyt käymään 3 krt viikko ja lenkit siihen päälle. Niin ja sitä vihreää teetä olen nyt juonut urakalla =) ... saas nähdä... Hyvää viikonalkua kaikille!
  13. P

    Pirkanmaa huomio!

    Täällähän minäkin.. 28-vuotias "vanhus" ylöjärveltä... ;) lapset 02/02, 04/06 ja 09/07... tuntuu että ei aina "ehdi" nähdä vanhojakaan kavereita, mutta mukavaa olis silti uusiinkin ihmisiin tutustua.. saa laittaa yv.tä :)
  14. P

    hmmm...voisittako auttaa

    tee uusi testi huomenna!
  15. P

    Pirkanmaan mammat hohoi!

    Tampereen lähi kunnasta... Aviomies on ja 3 lasta. iät 6kk-6vuotta ;)
  16. P

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Kisataan, kuka saa pudotettua 300g ens viikon perjantaihin mennessä... B) Saa toki pudottaa enemmänkin , ketkä siinä hyviä! NO joo, hassu idea.. :ashamed: Mutta ite haluisin painaa ton verran ainakin vähemmän ens pe. Tää paino vaan sahaa edes takaisin koko ajan.. Tänään siis näytti 65,8kg...
  17. P

    GAME OVER :(

    no voi, ompas se hankalaa.. oma yritys! siihenhän saa sitä starttirahaa.. Tai sit viimenen vaihtoehto, mistä täälä just luinkin, että alat myymään pikkuhousuja, niistä kai hyvin maksetaan, tiedä vaikka rikastuisit!! :saint: Tää oli sit ihan vitsillä..
  18. P

    GAME OVER :(

    tai siis helppohan se on täältä neuvoa... mutta jos edes jotain apua sulle..
  19. P

    GAME OVER :(

    Ei muutakun oppisopimuksella johonkin töihin! tai ainakin postille haetaan aina uusia työntekijöitä, siivousala, puhelin työ, ym. Kyllä niit töitä jostain aina löytyy! Itse ollut kanssa reilu viis vuotta kotona, 3 lasta, mut välilä töissä. Kun yhen työpaikan löytää, nii siitä se lähtee eteneen...
  20. P

    Onko Unelmien poikamies - Evelin sinusta kaunis? (linkki)

    On hyvä kroppa, todella laihakin ,ehkä liiankin.. mutta kasvot on sill vielä aika lapsen pyöreät, katselin siis telkusta. Aluksi en tykännyt neidistä yhtään, mutta sit siit tulikin mun suosikki, kun oli niin pirteä teini ;)

Yhteistyössä