Hakutulokset

  1. M

    11/08 masunkasvattajien murut *heinäkuussa*

    kelläkös täällä oli se soiva potta? paljonkohan siinä oli postitus kulut? tuleekohan se sillä pienimmällä hinnalla? :)
  2. M

    11/08 masunkasvattajien murut *heinäkuussa*

    Sanse: oon ne porkkanat saanu pois, mut tiedätkö millä luumun sais pois..siinä en ole onnistunut..:)
  3. M

    11/08 masunkasvattajien murut *heinäkuussa*

    Hei kaikille! Ai siitä on aikaa kun viimeksi kirjoitellut ja sillonkin tosi vähän mutta aina hyvin aktiivisesti lukenut odutuksenkin jälkeen ja tosi hyviä neuvojakin teiltä löytynyt ja muutenkin vaan hauskoja juttuja Sain siis kolmannen tytön silloin 10.11.. (nimimerkkiin pitäis vaan vaihtaa...
  4. M

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    no pieni heitto, jäi vaan tosiaan päivämäärä mieleen:)
  5. M

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    RD: pakko kysyä vaikka asialla ei sinänsä mitään merkitystä... oliko sulla tyttö syntynyt 09.09.02? Se jäi mieleen, minulla kanssa esikoinen sinä päivänä syntynyt ja jos se nyt olit sinä niin olemme tainneet olla yhtaikaa tekemässä tai ainakin samassa paikassa ennenkin sitten osastolla..:)...
  6. M

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    RD: kiitoksia ja onnea sinullekin :) joo, nyt tarkemmin kun katsoin sinnehän on menty peräkkäin jompikumpi edellä.. ja jos olit 6 kerroksessa sitten vauvan kanssa niin sielläkin varmasti jokusen kerran ohi menty:) Mutta jaksamisia kaikille vauva arkeen, äänestä päätellen täällä taitaa olla...
  7. M

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    hei! kirjoittelin tänne odotusajalla tosi tosi vähän, mutta joka päivä käynyt sivut lukemassa! halusin silti tulla kertomaan että meille syntyi kolmas tyttö 10.11 klo 08.18. Se on ihana kun taivas :) Oltiin tosiaan kyssissä heti kahden maissa yöllä ja 7cm auki mutta se siinä sitten jarrutteli...
  8. M

    Marraskuun masunkasvattajat ELOKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

    kiitos sanse vastauksesta:) en tiennyt tuota reseptiä mutta se meidän ruoka heti huomenna, meinaan penskat kuulema tykkää jo nimen perusteella että sen täytyy olla hyvää ja hyvälle kuulostikin.. kiitos:)
  9. M

    Marraskuun masunkasvattajat ELOKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

    hei, kysyn niinkin yksinkertaista asiaa että mitä on tuo Peppi pitkätossun voima vuoka... voi olla että tiedän mutta tuolla nimellä en koskaan ole kuullut joten mielenkiinnosta sitä kyselen... kiitos:)
  10. M

    Marraskuun masun kasvattajat kesäkuussa.. LA:t 1-15.11.2008

    Hei kaikille! löysin itseni listalta kun joku siellä kyseli vieläkö matkassa tai jotenkin näin kuitenkin....:) Olen ollut täällä ihan hävettävän vähän mitä nyt pikaiseen aina käynyt kyllä lukemassa teidän jutut. Olevinaan ollut tosi kiire.. maanantaina olisi meillä rakenneultra ja sitten...
  11. M

    MARRASKUUN masun kasvattajat huhtikuussa, LA:t 1-15.11.2008

    mulla olis siihen etusivulle tytöt 2002 ja 2005
  12. M

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    onnea sinulle joka kaksosia odotat, minun veljellä reilun vuoden ikäiset kaksospojat, ihanat pakkaukset ja hälinä kova kun kaikki kokoonnutaan kun heillä enempikin niitä lapsosia :)
  13. M

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    moi vaan, hyppään taas ihan toiseen aiheeseen mistä täällä puhe mutta pakko kysyä :) tekeekö kenelläkään kahvia paljon mieli? minä en muina odotusaikoina sietänyt kahvia ja näin ollen en sitä juonut ollenkaan mutta nyt ei vaikuta mitään, voisin juoda miten paljon vaan (tietenkin en juo sitä...
  14. M

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    täällä puhetta tuosta äitiyspakkauksesta... meinataan ottaa paketti ottaa niinkuin kahden aiemmankin kohdalla, paljon tullut lähipiiriin vauvoja et tullut annettua pois vaatteet, toki nyt saan niitä takaisin päinkin sitten mutta jotenkin kiva katsella niitä vaatteita vähänväliä ennen kun...
  15. M

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    mulla oireet ollut aiemmin vain se väsymys ja herranen aika se on ollut kova =) tämä on ekaa kertaa tämä pahoinvointi ja en tykkää sitten yhtään, mikä ei varmasti ole yllättävää :laugh: testiä tein 2 mut molemmat näytti negatiivista mut sitten kävin verikokeessa koska ihmetytti kuitenkin vauvaa...
  16. M

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    mymmeli72: se onkin kiva päivä jos sillon tulee, sattuukos se isänpäivä siihen..jos en ihan väärässä ole...:)
  17. M

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    taidanpa itsenikin tänne tunkea:) eli kolmatta odotellessa, aiemmat tyttöjä 09/02 ja 05/05... uusimman laskettu aika 9.11 ja 08tietenkin.. itse olen 26 ja samaisen partnerin kanssa oltu reilu 8vuotta ja näillä näkymin viimeistä pukataan... tosin koskaan ei sanota ei.......:) tuntemuksia ei...

Yhteistyössä