Hakutulokset

  1. P

    *HEINIKSET 2008*

    Moi taas kaikille pikästä aikaa.. Taas minä täällä yöllä kirjoittelen, mut milloinkas muuten? :) Nyt voin heti alkuun myöntää, etten ole edes käynyt viikkoon lukemassa teidän juttuja :( olisin kyllä halunnut, mutta aika ei ole antanut periksi. Ukko oli viikon reisussa pyöräkisoissa, ja sit oli...
  2. P

    muita kenen vauva ollut "liian lyhyt"?

    Meillä tyttö syntyessään 48cm. 1kk 51cm. 6kk 62cm ja 1 vee 71cm. Aina ollut siis -20 käyrällä, mutta silti kasvaa. Tietenkin omalla käyrällään, mutta silti!! Ei siis ole kääpiöksi jäämässä =) Ja itse olen 157cm ja mies 175cm.. Ja aina on valitettu et liian lyhyt on ja liian vähän kasvaa, mut...
  3. P

    *HEINIKSET 2008*

    Moikka vaan kaikki! Just sain kirjoitettua tuonne suljetulle puolelle ja hehkutettua et vauva meni näinkin aikaisin nukkumaan, mutta toisin kävi!! :kieh: Hereillä ollaan taas.. piti itsekkin mennä unille, mutta en sit mennytkään. ja kiitos kaikille myötäeläjille ja muutenkin tsempeistä :hug...
  4. P

    Miten varmistan sektion saamisen / Tampere ?

    Otsikkokin kertoo. Miten varmistan sektion saamisen/tampere?? Hetkinen, meneekö nyt vähän jo aiheen vierestä?? Kannattaisiko nyt kirjoitella jo jossain muualla? Koska ei varmaankaan ap odottanut ihan tätä!!! :kieh: Itse sitä mieltä, että hän joka sektion haluaa, myös saa sitä haluta!! Ja se myös...
  5. P

    *HEINIKSET 2008*

    Voi että kun pääsiskin untenmaille.. täälä taas nukutetaan vauvaa ja huuto ei ota loppuakseen. esikoinenkin on herännyt jo kaksi kertaa meteliin ja ukko on ihan raivoissaan.. jee.. yritin tossa "illalla" eli 23 aikaan tiskata ja laittaa pyykkiä, mutta mies hermostu kun joutui olemaan pikkumiehen...
  6. P

    Perätilavauvan synnyttäminen alateitse?

    synnytin ensimmäisen lapseni perätilassa 06 ja sairaala yllätys tays. Painoarvio meni oikein 3200g ja lantio kuvattiin ja mahtui sieltä tulemaan.. Minulta ei kyllä juurikaan kysytty et mitä haluan tehdä vaan kannustettiin ainoastaan alatiesynnytykseen.. Ja olen ensikertalainen ja uskoin kiltisti...
  7. P

    *HEINIKSET 2008*

    Ja kirjoitus virheitä on näköjään taas erittäin paljon.. En näköjään osaa edes yhdyssanoja!! :kieh: JOten pyydän anteeksi!!
  8. P

    *HEINIKSET 2008*

    Tämä on kopioitu tuolta suljettujen puolelta kun en jaksa uuttakaan kirjoittaa ja vauva vaatii ruokaa!!! :) Moikka kaikille!! Vihdoinkin pääsen tänne ehkä muutaman sanan kirjoittaan.. Tässä samalla yritän nukuttaa pikku-ukkoa, mutta eipä taida vielä onnistua. Meillä tosiaan päivät on vielä niin...
  9. P

    kauan teillä kesti ponnistus vaihe esikoiselta?

    esikoinen 1,5min ja kuopus 2 min. =)
  10. P

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Qnsilta:lle Nyt olen vapaa ja mukana tuulen saan kulkea rajoilla ajattomuuden. olen kimallus tähden, olen pilvien lento, olen kasteisen aamun pisara hento. En ole poissa vaan luoksenne saavun mukana jokaisen nousevan aamun. ja jokaisen tummuvan illan myötä toivotan teille hyvää yötä...
  11. P

    *HEINIKSET 2008*

    Moikka kaikille!! Mut voi kanssa lisätä tonne etu sivulle =) Eli meille syntyi poika 17.7 rv 39+4 klo.9.51 painoa oli 3260g ja pituutta 48cm. Nyt olemme olleet kotona 3 päivää ja hyvin on lähtenyt arki rullaamaan. Lukuunottamatta esikoisen raivareita ja pojan kiusaamista. Hieman on...
  12. P

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Moikka!! Tulin äkkiä ilmoittamaan, että meille syntyi poika 17.7 klo. 9.51 rv. 39+4 painoa oli 3260g ja pituutta 48cm. Kotiuduttiin eilen ja nyt opetellaan arkea uuden perheenjäsenen kanssa. :heart: :heart: Kyllä ne on vaan niin ihania, ettei malttais muuta tehdä kuin halailla,pussailla ja...
  13. P

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Huomenta! Niinhän siinä kävi mitä osasin odottaakin, et supparit hävisivät 1 aikaan.. sain erittäin hyvin kyl nukuttua. Kävin vaun muutaman kerran vessassa. jalankin tunto on palautunut. Vauva piti vielä kauhean melskeen yöllä kun supparit katos. :laugh: No kai se tässä kuitenkin pikkuhiljaa...
  14. P

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Moikka kaikille!! Täällä taas vaihteeksi kotiuduttu mökiltä.. =) Paljon onnea taas kaikille vauvan saaneille.. :flower: :flower: :heart: Täällä supistellut ilta 9 asti ja nyt väli 10 min.. Nukkuun pitäis päästä kun väsyttää, mutta ei näissä kivuissa kyl nukuttua saa.. :o Huomenna sit...
  15. P

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Moikka taas!! Tänään tuli käytyä neuvolassa. Kaikki muuten ok, mutta pissassa proteiinit plussalla ja leukosyytit 2 plussalla.. :( Huomenna sit kiikuttaan pissapurkkia labraan.. Veikkasivat pissa tulehdusta. Oireita onkin sit tämän päivän aikana ilmennyt ja paljon!! :kieh: Jos pahenee niin...
  16. P

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Moikka kaikille pitkästä aikaa!! :wave: Täällä oltu kanssa 2 viikkoa nettipimennossa ja pakko tunnustaa, etten jaksanut edes ihan kaikkia juttuja lukea. Oli tullut siinä ajassa jo niin paljon tekstiä, et mulla olis mennyt varmaan viikko niiden lukemiseen :ashamed: Oltiin tosiaan mökillä ja...
  17. P

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Moikka! Tulin pikaiseen poikkeamaan.. Sit on mentävä nukkuun, kun toi esikko herää joka aamu puol 6 ja menee nukkuun puol10 illalla.. :kieh: Sit vielä sen muutaman tunnin aikana jonka saisit nukkua niin heräät pissalle tai juomaan ainakin 5 kertaa.. Rupee olemaan "hieman" tota univelkaa.. ja...
  18. P

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    NeitiNekku!! Kyllä varmasti tänne vielä mukaan sopii!! Tervetuloa vaan ainakin minun puolestani!! Mukava saada iso joukko meitä heiniksiä!!
  19. P

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Kiitos paljon Bubona!! Jätin kans hakemukseni. Nimimerkki olisi _Paveli_! :) Huomenna aamusta olis sit neuvola. Saas katsoa onko lähtö jo lähellä.. Tänään on ollut vähän sellaisia tuntemuksia, ettei enään pitkiä aikoja täällä yhtenä kappaleena olla. Supistellut on tosi paljon :/ No mutta...
  20. P

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Heippa taas pitkästä aikaa kaikille!! Tää alku kesä ja kevätkin on mennyt niin nopeasti ettei perässä meinaa pysyä. Lukemassa oon melkein joka ilta käynyt, mutta en ole enään muka jaksanut kirjoitella.. Jos nyt olis taas enemmän aktiivinen. Suljettu yhteisö kuulostais kyllä tosi kivalta. Ei...

Yhteistyössä