Hakutulokset

  1. P

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    Huomenta kaikille heinämammoille!! Täällä kans olo on jo kuin norsulla :kieh: Turvotusta on aivan sairaasti!! Neuvolassa oon viimeksi käynyt jo yli 2 viikkoo sit, mut huomenna olis sit aika. Vähän pelottaa et onko se sf mitta kasvanut vai joudutaanko tarkkailuun.. Ja sit tosta vauvan...
  2. P

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    Moikka!! Aivan ensimmäiseksi paljon onnea eleanor78 ja satuka pienistä nyyteistä! :flower: =) :flower: Ja iso :hug: sussoolle. Kyllä se vaan on niin väärin. Mutta toivotaan todella paljon että saatte vielä pienen nyytin sinne kotiin asti!! paljon on ollut taas galluppeja. En yllätys...
  3. P

    HEINÄMAMMAT 2008 ~huhtikuussa~

    no niin..kirjoitin sitten taas kauhean stoorin ja kun painoin lähetä niin se onnistui taas häviämään johonkin.. :kieh: Eikä ollut ensimmäinen kerta!! en ole pitkään aikaan muutenkaan käynyt kirjoittamassa kuulumisia. On ollut muka taas niin kiirettä. Kaikki kuulumiset olen kyllä käynyt...
  4. P

    HEINÄMAMMAT 2008 ~maaliskuussa~

    Huomenta!! Täällä kans pääsiäinen mennyt vauhdilla. Kyläilty ollaan ja ulkoultu ja vielä töissäkin on käyty!! Suklaakiintiö luulis olevan nyt ainakin pari seuraavaa viikkoa täynnä. On tullut siis muutama muna syötyä :laugh: Meidän neitikin löysi pöydältä suklaamunia heti kun äiti alkoi...
  5. P

    HEINÄMAMMAT 2008 ~maaliskuussa~

    heips! Vakuutuksista meillä on esikolla tapiolasta se vakuutus joka on otettu ennen syntymää.. Ja tuolla oikealla yläreunassa pyörii tapiolan mainos jossa mainostetaan tapiolan vakuutusta joka otetaan 3kk ennen lapsen syntymää. =) olemme itse todettu vakuutus hyväksi. Korvaa melkein kaiken...
  6. P

    HEINÄMAMMAT 2008 ~maaliskuussa~

    Moikka taas kaikille!! Mulla on jäänyt nyt muutama viikko väliin, kun meidän kone on vähän temppuillut.. Kirjoittelinkin tänne anoppilan koneelta, mut jostain syystä hävis koko viesti kun lähetin sen.. :kieh: Rakenneultrassa käytiin ja kaikki oli todella hyvin :heart: nyt sit vaan odotellaan...
  7. P

    HEINÄMAMMAT 2008 ~helmikuussa~

    Moikka taas kaikille!! Rouvasumppisuulla ei näytä olevan epäselvää et kumpi on tulossa :D Oli kyllä niin selvä kun vain voi olla.. Me ei olla päästy vieläkään ukon kanssa yhteisymmärrykseen et kysytäänkö rakenneultrassa sukupuolta vai ei.. Kun ukko haluais ja mä en, mut välillä kallistun...
  8. P

    HEINÄMAMMAT 2008 ~helmikuussa~

    Moikka kaikille! Onpas ollut hiljaista täällä meidän sivuilla jo pari päivää. Kaikki varmaan siis viikonlopunvietossa. Itse tulin vähän aika sitten vasta töistä. Piti tietenkin tulla kuulumiset lukemaan. Täällä vaan maha kasvaa, selkäsärky lisääntyy ja päänsärky.. :kieh: No kai se siitä...
  9. P

    HEINÄMAMMAT 2008 ~helmikuussa~

    noitten surunaamojen ei kyllä pitänyt tulla tonne!! Jotain sähläsin!! :(
  10. P

    HEINÄMAMMAT 2008 ~helmikuussa~

    Lumi-marjalle ja hänen perheelle osanottoni. :'( :hug: On sitä niin vaikea ymmärtää että näin voi käydä. Tippa linssissä olen lukenut kuulumiset. Kovasti voimia perheelle ja paljon enkeleitä pienokaisen matkaan. :hug: Kiva saada tänne uusia mammoja lisää =) sitten vähän omaa napaa...
  11. P

    HEINÄMAMMAT 2008 ~helmikuussa~

    Hyvää alkanutta tätä kuuta! äkkiä se aikaa menee.. Muistan ensimmäisestä raskaudesta, et neuvola välitkin tuntui vuosilta. Nyt tuntuu et siellä saa rampata jatkuvasti, vaikka kertoja on vieläharvemmin :laugh: No siitä tietää ettei ainakaan vaan istuskele kotona kaikkia päiviä. Kyllä tyttö...
  12. P

    HEINÄMAMMAT 2008 ~tammikuussa~

    Moikka taas kailille pitkästä aikaa!! Täällä ollaan taas ahkerasti käyty lukemassa muiden juttuja, mutta ei ole itse saanut aikaiseksi kirjoitettua.. Äitiyspakkauksesta: en ole vielä päättänyt et otanko vai en.. On kyllä esikoiselta kaikki vielä jäljellä ja todella hyvässä kunnossa, mutta...
  13. P

    Perätilasynnytys+epiduraali

    Moikka! Minä synnytin perätilan ja sain epiduraalin. Tunsin jotenkin ne supistukset ja hyvin se sieltä ulos tuli!! :) Kyllähän sen supistus käyristäkin näkee et koska pitää ponnistaa, mut tunsin kyllä ne itsekkin. Ne ei suostu laittamaan Lisää sitä puudutus ainetta kun synnytys on ihan...
  14. P

    HEINÄMAMMAT 2008 ~tammikuussa~

    moikka taas kaikille. Olen taas joka päivä lukenut teidän juttuja mut en ole saanut aikaiseksi kirjoitettua itse mitään. Täällä kans pahaolo hieman väistymässä, mutta sekin on vielä päiväkohtaista.. :| No toivotaan et se rupeis siitä pikkuhiljaa postuun.. Päänsärky on ollut jotain ihan...
  15. P

    HEINÄMAMMAT 2008 ~tammikuussa~

    Moikka kaikille!! Täällä olis kanssa np-ultra kuulumisia! Kaikki oli siis todella hyvin ja pikkuinen viuhtoi masussa minkä kerkesi. Turvotus oli onneksi ihan normaali eli1,1mm . Kun ensimmäisestähän narahdettiin ja mentiin istukkakokeeseen asti ja pelättiin 7 viikkoa yhteensä tuloksia.. Mutta...
  16. P

    HEINÄMAMMAT 2008 ~tammikuussa~

    Moikka kaikille!! Täällä on kans paha olo jo hieman helpottanut, mutta päivittäin silti vielä joutuu juoksemaan vessan ovelle ainakin.. Turvotus on silti kauheaa.. ensimmäisestä olin niin turvonnut että ei mitkään kengät mahtuneet jalkaan ja kun lähdin sairaalasta, niin hoitajat ei meinannut...
  17. P

    HEINÄMAMMAT 2008 ~tammikuussa~

    Moikka Kaikille! olen seurannut hetken aikaa tätä palstaa ja uusin tunnuksin palasin kirjoittelemaan tänne sivuille. En ole siis ikinä mikään aktiivinen ollut mutta joskus vuosi sitten tuli tänne enemmän kirjoiteltua. Nyt ilokseni haluaisin liittyä teidän joukkoon!! odotan toista lasta ja la...

Yhteistyössä