Hakutulokset

  1. M

    Eikö keltään löydy yhtä arabian tupa sarjan lautasta????

    Pitäisi löytää ja saada ostetuksi yksi arabian tupa sarjan syväruokalautanen. Ei mistään löydy!!! Vahingossa hajotin vuokramökillä sellaisen ja nyt pitäis viedä tilalle uusi. Eikö kellään olisi myydä sellaista??
  2. M

    matkarattaista???

    Olis tarkoitus hommata noin satasen luokkaa maksavat matkarattaat. Antakaa vinkkejä. Rattaat tulee auton perälle joten niitä käytetään vain silloin tällöin ostoksilla jne... Tälläisiä olen katellut Basson Baby Luna harmaa... Saa kommentoida!
  3. M

    hyppylelu/kävelytuoli/pomppukiikku/taaperokärry??

    Meillä 4.5 kk tyttö ja olisi tarkoitus hommata "joululahjaksi" hyppykiikku ja kävelytyuoli. Nyt sit näin mainoksen hyppylelusta ja se alkoi kiinnostamaan. Löytyykö kokemuksia siitä lelusta? Onko hyvä?? Taaperokärry ei ole vielä ajankohtainen mutta haluaisin kuulla siitäkin kokemuksia...
  4. M

    vauvan rytmin muokkaaminen mahdollista?

    Vauva nukkuu päivällä vaihtelevasti. Joskus kaksi tuntia joskus kuusi-seitsemän tuntia monessa eri pätkässä. Kahdeksan aikaan alkaa aina sama homma. Nukkuu vartin-puoli tuntia, valvoo puoli tuntia ja taas nukahtaa. Syö välillä tissiä ja pulloa... kitisee, äheltää ja on levoton! Puolen yön...
  5. M

    miten saisi vauvalle tutin???

    Oisko vinkkejä miten vauvan saisi syömään tuttia? Meillä on viiden viikon ikäinen vauva joka on jatkuvasti tissillä. Se ei läheskään aina syö vaan lutkuttaa vain tissiä, pitää kenties tuttinaan sitä. Kun otan pois niin kauhea huuto ja saa monesti hiljenemään vain ja ainoastaa tissille vaikkei...
  6. M

    kanto, rengasliina, reppu vai pussi?

    Niin eli kertokaapa mielipiteitä kantoliinoista ja repuista jne... Olen hankkimassa kuukauden ikäiselle vauvalle jotain näistä. Tutkailin jonkin verran netistä näitä ja ajattelin et kantoliina on minulle kai liian monimutkainen... olen huono muistamaan solmuja ja pinnani ei ehkä riitä...
  7. M

    Ruokaaineiden vaikutus rintamaitoon??

    Osaako joku sanoa että jos täysimettää ja syö jotain joka ei vauvalle sovi niin kuinka nopeasti se on sit maidossa eli kuinka pian vauva siihen reakoi? Vaikuttaako tämän päivän huutoihin eiliset ruuat vai kuinka?? Meidän kolmen viikon ikäinen vauva huutaa lähes aamusta iltaan. selvästi...
  8. M

    Ruokaaineiden vaikutus rintamaitoon???

    Osaako joku sanoa että jos täysimettää ja syö jotain joka ei vauvalle sovi niin kuinka nopeasti se on sit maidossa eli kuinka pian vauva siihen reakoi? Vaikuttaako tämän päivän huutoihin eiliset ruuat vai kuinka?? Meidän kolmen viikon ikäinen vauva huutaa lähes aamusta iltaan. selvästi...
  9. M

    RELA tipoista kokemuksia???

    Minulla on vajaa kolme viikkoinen vauva joka on muutaman päivän ajan huuutanut kipeää vatsaansa. Ainakin luulen olevan vatsavaivoja koska parkaisee yhtäkkiä, vetää itseänsä jäykäksi ja saattaa puolituntia huutaa. Näitä kohtauksia tulee muutaman kerran päivässä. Yöt nukkuu hyvin, yhdellä tai...
  10. M

    Lypsämisestä????

    Minulla on kuuden päivän ikäinen vauva ja imetys ei oikein ota sujuakseen. Joudun lypsämään usean kerran päivässä ja maitoa tulee kerralla vähän. Voinko lypsää samaan pulloon useamman kerran jossa on jo maitoa ja laittaa tietty pullon aina samantien jääkaappiin. Vai pitääkö joka kerta lypsää...
  11. M

    raskausmyrkytyksestä???

    Voiko olla raskausmyrkytys vaikka verenpaine on normaali, ei siis koholla?? Minulla on jalat aika pahasti turvoksissa, nilkat varsinkin. Nilkkoihin jää iso kuoppa kun niihin sormella painaa ja kestää hetki ennen kuin se palautuu. Välillä on hiukan päänsärkyä ja pieniä näköharhojakin on, ihan...
  12. M

    hei te kokeneemmat!

    Kävin lääkärissä tänään kipeän selän ja ja supistelujen vuoksi. Lääkäri kirjoitti saikkua loppuun saakka ja kehoitti ottamaan rennosti koska kohdunkaula lyhentynyt senttiin Ja kohdun ulompi suu auki. (liekkö ulompi auki aina kun kaula alkaa lyhenee????) Mitä tämä rennosti ottaminen käytännössä...
  13. M

    emmaljunga city cros

    Onko kellään emaljungan city cros yhdistelmiä? Paljonko maksavat? Onko hyvät? Ostettiin Ruotsista sellaiset kaikkineen mukavuuksineen ja maksoivat 715 euroa? Maksettiinkohan liikaa?

Yhteistyössä