Hakutulokset

  1. M

    ** HUHTIKUISET 2010 **

    bambinoko SUKLAA, RUISLEIPÄ, KAALI JA KAHVI on niitä pahimpia jotka aiheuttavat mahavaivoja vauvalle. Itse olen näiden lisäksi jättänyt pois myös viinirypäleet, appelsiinin, omenan, päärynän, rusinat, paprikan, tomaatin, teen, kananmunan (isoina määrinä ) ja pitäs viel lopettaa karkin syöminen...
  2. M

    ** HUHTIKUISET 2010 **

    Ekaa kertaa täällä käymässä! En oo ehtiny tietokoneelle missään välissä enkä nytkään ehdi lukemaan juttujanne.... Vauva nyt 5vkoa ja koko se aika on ollu yhtä helvettiä! vauva kitisee ja märisee yöllä sekä päivällä! Jatkuvasti joudutaan kanniskelemaan ja hysyyttelemään häntä! Ollaan käyty...
  3. M

    **HUHTIKUISET Huhtikuussa** (86 vauvaa syntynyt!) Vielä viimeisiä vauvoja odotellaan..

    Niin toivoisin ja hope22 Kyllä sen mahan pitäis kovettua supistuksen aikana, muutenhan ne ovat ihan tehottomia! Minulla ei kunnolla kovettunut ylämaha ja kätilö sanoi että on siksi aika tehottomia. Kipeitä supparit silti oli!!!! (supisteli siis 2 vrk ennen ku vauva syntyi) Sit ku alkoi...
  4. M

    **HUHTIKUISET Huhtikuussa** (86 vauvaa syntynyt!) Vielä viimeisiä vauvoja odotellaan..

    Tulin pikaisesti ilmottamaan että pikku neiti syntyi 19 pvä. (3680g, 50,5cm) Synnytyksen käynnistyminen kesti kaksi pitkää ja tuskallista vuorokautta! Supisteli kokoajan kipeästi ja välillä 11h kymmenen minuutin välein mut paikat ei vaan auennu. Sit ku olin auki 5 cm ni kalvot puhkaistiin ja...
  5. M

    **HUHTIKUISET Huhtikuussa** (86 vauvaa syntynyt!) Vielä viimeisiä vauvoja odotellaan..

    Onnea vallan hirmuisesti kaikille uusille pienokaisille ja äideille. Mulla tuli tänään aamulla ihan vähä vaaleanpunaista vuotoa. Olin ihan täpinöissään et nyt irtoaa limat ja synnytys käynnistyy mut vuoto loppui lyhyeen ja muuttui normiksi valkovuodoksi. Ei supistele ja olo muutenki parempi...
  6. M

    **HUHTIKUISET Huhtikuussa** (86 vauvaa syntynyt!) Vielä viimeisiä vauvoja odotellaan..

    Arska äippä Mun on pakko kysyä et nousitko oikeasti keittämään puuroa miehelles? Vaikka mä pidän itseäni hyvänä vaimona ja passsaan aika paljon miestäni ni en todellakaan nousisi puuron keittämisen takia ylös ja varsinkaan tässä tilassa eikä hän edes antaisi minun nousta hänen takiaan ylös...
  7. M

    **HUHTIKUISET Huhtikuussa** (86 vauvaa syntynyt!) Vielä viimeisiä vauvoja odotellaan..

    Empuu ei ajatella. ;) Meillä mies menis vaikka joka vkonloppu kavereilleen katteleen leffoja tai tekemään jotain miesten juttuja ja juomaan olutta jos "antasin siihen luvan. " Yleensä lähtee vasta ilta myöhään ku mä kömmin nukkumaan ja tulee aamuun mennessä mut nyt saa pysyä kotona siihen...
  8. M

    **HUHTIKUISET Huhtikuussa** (86 vauvaa syntynyt!) Vielä viimeisiä vauvoja odotellaan..

    Ei varmaan päästetä viinan huuruisia ukkoja synnärille eikä varmaan kukaan ukkoa humalassa sinne haluiskaan, ainakaan minä. Ja vaikka meijän ukkeli ei tulis synnärille ni sen tarttee jäädä kuitenki lapsen kans kotia ja silloinkaan ei saa olla humalassa. (pari saunakaljaa vielä hyväksyn.)...
  9. M

    **HUHTIKUISET Huhtikuussa** (86 vauvaa syntynyt!) Vielä viimeisiä vauvoja odotellaan..

    Tänne ei taas sitten mitään erikoista.... Otin äsken pari banadolia (liitoskipujen takia) ja kävin melkein tunnin kävely lenkin. Kauhea paineen tunne lähes kokoajan mutta ei varsinaisesti supistellu yhtään. Jos ei olis liitoskipuja ni olisin ihan tyytyväinen olotilaani mut ainainen kipu ja...
  10. M

    **HUHTIKUISET Huhtikuussa** (86 vauvaa syntynyt!) Vielä viimeisiä vauvoja odotellaan..

    Minulla myös tullut tasan 20 kg painoa. Ennen raskautta bmi oli 20 ja siihen olis taas pyrittävä viimestään vuoden päästä synnytyksestä. Edellisestä tuli myös 20 kiloo mut muutama kilo niistä oli turvotusta, nyt ei ole juurikaan turvotusta joten ihan oikeaa läskiä tää nyt on suurinosa. Ja...
  11. M

    **HUHTIKUISET Huhtikuussa** (86 vauvaa syntynyt!) Vielä viimeisiä vauvoja odotellaan..

    Täällä kans vauva liikkuu paljon. Koko maha muiluaa ja näyttää et puskee nahan läpi ulos. Välillä liikkeet tuntuu tosi kipeästi! Varsinkin iltaisin on kova myllerrys päällä.
  12. M

    **HUHTIKUISET Huhtikuussa** (86 vauvaa syntynyt!) Vielä viimeisiä vauvoja odotellaan..

    Onnea kaikille tuoreille äideille. :flower: Tulin hetki sitte neuvola lääkäriltä ja pettymys oli suuri ku lekuri sanoi ettei tarvi odottaa vauvan vielä vähään aikaan syntyvän. Paikat oli kiinni ja kiinteät. Prkl!!! Ja ku mää luulin piankin pääseväni tästä mahasta ja kivuista eroon...
  13. M

    **HUHTIKUISET Huhtikuussa** (86 vauvaa syntynyt!) Vielä viimeisiä vauvoja odotellaan..

    Tännekkään ei mitään kummosempia.... Ei niin mitään merkkejä synnytyksestä. Pientä supistelua ja menkka kipua mut siihen ne jääkin. Liitoskivut edellen kovat ja kävely niiden takia hankalaa. Nyt on myös välillä vihlonut nivusiin. Ihan yhtäkkiä saattaa vihlaista useamman kerran peräkkäin ja...
  14. M

    **HUHTIKUISET Maaliskuussa** (17 vauvaa syntynyt!)

    Tänään käyty neuvolassa ja kaikki hyvin. Vauva on ollut jo monta viikkoa laskeutunut ja nyt terkka sanoi että on myös kiinnittynyt ja ihan valmiin oloinen tulemaan milloin vaan. Sf mittakin pysynyt samassa, vain 30 cm. Pientä vauvelia veikkasi. Mullekki on sanottu monta viikkoa että syntyy...
  15. M

    **HUHTIKUISET Maaliskuussa** (17 vauvaa syntynyt!)

    Oikein kovasti onnea kaikille vauvansa saaneille. :heart: "Rutista, rapsuta, rakasta. Silitä pientä päätä. Lähellesi ota lämmitä, älä rakkauttasi säästä. Ole tuhlari hellien sanojen, koksketa poskea, kättä ja ota syliin empimättä." Katsoin äsken telkusta vauvataloa ja siellä...
  16. M

    **HUHTIKUISET Maaliskuussa** (17 vauvaa syntynyt!)

    Sama täällä. En tiiä mistä johtuu!?
  17. M

    **HUHTIKUISET Maaliskuussa** (17 vauvaa syntynyt!)

    Moi vaan. :wave: En oo taas aikoihin kirjoitellut mutta olen toki seurannut ja jännännyt kuulumisianne. Meille ei sen kummosempia kuulu.... Vauva on tosi alhaalla ja liitoskivut vaivaa joten mun kävely on tosi hankalaa. Olen ihan täynnä tätä paksuna oloa!!! sais syntyä jo mut ei niin...
  18. M

    **HUHTIKUISET Maaliskuussa** (17 vauvaa syntynyt!)

    Onko teillä muilla sellaista menkkamaista kipua? Mulla on lähes jatkuvaa pientä kipua mahassa, samallain jomottelee ku ennen menkkoja. Lääkäri meinasi et voi johtua siitä ku vauva on viikkohin nähden todella alhaalla. Tää on kyllä sietämätön tilanne jos jatkuu loppuun asti, viisi viikkoa...
  19. M

    Minullakin on meedion kykyjä. Kysy mitä haluat.

    Milloin meidän vauva syntyy?
  20. M

    **HUHTIKUISET Maaliskuussa** (17 vauvaa syntynyt!)

    Moikkelis vaan pitkästä aikaa. :wave: Aattelin minäkin kuulumisiani kirjoitella.... Vauva on jo tosi alhaalla ja niimpä sain lääkäriltä kehotuksen olemaan "jalat ristissä," tekemättä mitään ainakin reilun viikon jotta vauva ei syntyisi ennen 36 viikkoa, nyt siis 34+5. Olo on myös sen...

Yhteistyössä