Hakutulokset

  1. B

    Onko KUOPIOSSA huomenna lauantaina kaupat auki miten??

    miksi juan ei uskalla kirjautua?? kuka lie?
  2. B

    Onko KUOPIOSSA huomenna lauantaina kaupat auki miten??

    Tää palsta on oikeesti mennyt ihan kuralle. Kysyt normaalia asiaa joka mietityttää niin vastaukseksi saat naurut kun et tiedä päivän selvää asiaa.. Huumorilla kyllä pitää eteenpäin mennä mutta EI NÄIN!!
  3. B

    Onko KUOPIOSSA huomenna lauantaina kaupat auki miten??

    Kiitti Teille, jotka ette v'''''le! Oon ihan poikki tämän päivän rumbasta enkä jaksa nyt huonoja vitsejänne.. |O :kieh:
  4. B

    Onko KUOPIOSSA huomenna lauantaina kaupat auki miten??

    Mikä siitä niin huvittavan tekee, kun on helvetisti muutenkin pyhiä, niin miksipä sitten kaupatkin eivät luukkujaan sulkisi.. Eihän eilenkään pankin olleet normisti auki vaikka oliki IHAN TAVALLINEN SAATANAN PÄIVÄ!!!
  5. B

    Onko KUOPIOSSA huomenna lauantaina kaupat auki miten??

    Helvetti teidän kanssa! Voisiko joku nyt ystävällisesti kertoa onko ne oikeasti kiinni vai auki! Vitun palstailijat! Ärsyttää!! Niin vaipitäisköhän mun lukea noi viestit ensin kokonaan... :whistle: hups.. mun moka! Sori
  6. B

    Onko KUOPIOSSA huomenna lauantaina kaupat auki miten??

    Olen lähdossä shoppailemaan huomenna kaverini kanssa ja Kuopioon olisi tarkoitus lähteä.. Onko siellä liikkeiden aukioloissa ihan normi aukioloajat?? Infotkaa pian, niin tietää kannattaako enempää suunnitella.. :flower:
  7. B

    Jos saisitte yhden päivän ajaksi

    aika hyvä suunnitelma :D täytyypä peesata..
  8. B

    Petin sitten miestäni eilen...

    Niimpä! Mene sitten kimppaan sen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihanan miehes kanssa... hölmö!
  9. B

    Meidän piipiäisestä tuli

    Tuo Unna on tosi kaunis! Ja tietenkin myös muutkin mutta se iski silmään het
  10. B

    voinko antaa ventolinea

    www.yliopistonapteekki.fi sieltä löytyy lääkkeen nimellä aina myös tuoteseloste, mutta suosittelisin sitä soittoa nyt jonnekin päin.. ;D
  11. B

    G: tuliko joulukiloja?

    No oikeestaan en ihan tiedä.. Vieläkin syön joulusuklaita iltaisin, että tuossa kuun lopussa voin kertoa :laugh: Minä kun olen tällainen syöppö..
  12. B

    voinko antaa ventolinea

    Meillä kanssa käytetään tota ja jos lapsi yhtään alkaa yskimään (siis limaista yskänpoikasta) niin heti sitä on käsketty antamaan.. Pikkuisella kun tahtoo nuo putket mennä heti tukkoon ja sit ollaan sairaalassa spiiralla.. Eli anna mennä vaan vaikka kuurina.. :)
  13. B

    Voi herranjumala

    Ja niin että tuntuu kans... Eiköhän mene sitten perille.. :hug:
  14. B

    mä kuristan ton pennun....

    peesi!!!
  15. B

    kun menette lastenne kanssa ostamaan taikajuomaa kysytäänkö paperit

    No ei ole kysytty lapsen kanssa käydessä, mutta muuten kyllä kysytään.. Olen niin lapsen näköinen :laugh: Mutta mistä se kassantäti voi tietää että et ole saanut lapsiasi 15-vuotiaana ja että lapset ovat sinun.. Okei.. Olisin kyllä itsekin yllättynyt jos isomman lapsen kanssa olutta ostaisin...
  16. B

    Petin sitten miestäni eilen...

    Mistäs niin tiedät?? Ettei tutkisi sitttenkin.... Me kaikki teemme välillä kaikennäköistä vaikka ei uskoisi...
  17. B

    Petin sitten miestäni eilen...

    Mielestäni toisaalta on itsekästäkin kertoa siksi että saisi oman huonon omatuntonsa puhtaaksi... Tieto vain pahentaisi asioita.. Jos tämä nyt sitten jää tähän, eikä ole jatkuvaa ja tarkoituksellista....
  18. B

    Petin sitten miestäni eilen...

    Niimpä... Miksi pitää tänne tulla kerskumaan
  19. B

    älä lue eteenpäin jos mun valittaminen aiheuttaa näppylöitä!!!!!

    Asioillahan on tunnetusti aina vähintäänkin kaksi puolta......... Että mites sen miehen kertomus..... Noh eipä kuulu minulle enkä ihmisiä tunne, mutta mutta.... antaa olla.. :whistle:

Yhteistyössä